Bir doğulu olarak (kürtüm) karadeniz erkeklerini begeniyorum şahsen. Ama onlar doğuya yobaz gözüyle mi bakıyor?

Siz de begenir misiniz dogulu kızları? Yoksa illa karadeniz erkeği mi olsun istersiniz?
Bir doğulu olarak (kürtüm) karadeniz erkeklerini begeniyorum şahsen. Ama onlar doğuya yobaz gözüyle mi bakıyor?
Cevapla