Çok sıkıcı bir insanım 80 yaşındakiler gibiyim:/ ne yapmalıyım?

çok sıkıcı biriyim bir insan benim yanımda yaşlanır patlar insanı mezara erken sokarım ya ben napmalıyım eğlenceli insan nasıl olur ki?

hiç yaşıma göre hareket etmiyorum çok sessiz kendi halinde bir tipim çok az arkadaşım var ve çok az gülüp konuşurum çok mu berbatım aranızda benim gibiler var mı? yoksa yalnız kalmaya mahkum muyum acaba :o
Çok sıkıcı bir insanım 80 yaşındakiler gibiyim:/ ne yapmalıyım?
Cevapla