Evet az önce sokakta yere düştüm. Gözüm karardı baktım yerdeyim. karsimdada 25 27 yaşlarında iki abi vardi. galiba bir yıl o sokaktan gecmicem.
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTabi o anda kim olursa tabi birde arkadaşlarıyla birliktelerse elbet komik duruma düşer gülerler felan kıza bak düştü diyorlar bazı arkadaşlar ise fazla abartırlar fakat birinin en az içi acır ve başımıza gelebilir diye gülmeyen de vardır şahsen ben mesela arkadaşlarım abartırken benim içim acır ve başıma gelebilir diye komik durumuna almıyorum.
1 yıl geçmemeyi düşğnüyorum demisin saçmalama bence kimse tanımaz seni hele ki şu kış gününde 😉118 Yorumla- +1 yıl
Oradaki rentacarciydi kesin tanır🙈🙈🙈
Cevap sahibi+1 yılYok be kızım saçmalama 😁
Bir yandan da iyi işte tanıdık rent a car bulmuş olursun araba kiralama işin olursa gönül rahatlıyla kiralarsın 😅- +1 yıl
Hahaha tanıdık gidince ben o düşen kızım diyomusum😂😂
Cevap sahibi+1 yılHahah işte o zaman gülerim ben düştüğünde değil 🤔😀
- +1 yıl
Yok be isim olmaz araba kullanmaktan korkan biriyim ben 😚😏
Cevap sahibi+1 yılHıı otobüsler, kamyonlar yanına gelince üstüne çıkacaklarmış gibi korkular vs vs En iyisi uzak dur 😀
Ya peki kameraları varsa seni her saniye izliyorlarsa naparsı? 😁- +1 yıl
Git ya pislik🔫yan tarafti orda yoktur bence oladsbilir. o zaman iki yıl oldu😂😂
Cevap sahibi+1 yılHahaha 😀😂
Hiç güleceğim yoktu valla- +1 yıl
Bende şu an gülmek ve utanmak arasindayim.
Cevap sahibi+1 yılBırak utanmayı artık gül ve geç ölüm mü sanki 🙃
- +1 yıl
Gülerim ama ordan uzun sure geçmem😂😂
Cevap sahibi+1 yılTamam geçme 😀 şey merak ettim nasıl düştün çok mu kötü sırt üstü- ağızüstü felan mı? 🤔😀
- +1 yıl
bir bebek yeni adımlar atar ya düşer öyle düştüm dizim üstüne avuclarim yere geldi
Cevap sahibi+1 yılOo kötü düşmüşün geçmediğin kadar varmış 😀
- +1 yıl
Senin inadına yarın gecicem ordan😒😒
Cevap sahibi+1 yılTamam tamam kızma 😀 birşeyin yok dimi öyle kötü 🤔
- +1 yıl
Yok çok şükür 🙏 sağolun 🙏
Cevap sahibi+1 yılNe demek 🤗
En İyi Cevaplar
+1 yılKomik bir durum değil her insan düşebilir. Sorun yok yani takma kafana. boyle bir durumda rezil olacak bir şey yok. Bu duruma gülen varsa onlar insanlığını sorgulamalı bence
14 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Teşekkür edecek bir şey söylemedim ama yinede saol.😉😉😉
- +1 yıl
Kafana takma dediğin için deli😎😎
- +1 yıl
Hımm rica ederim. 😊😊😊
+1 yılevet hahahahahahahqhahahahahahahahahahqhqhahhqhahqhahahahqhahahqhahhahqhahahahahajajajqjajajajajajaqjqjajajahajajajajjajaajhahahahhahahahahahahahhqhqhqgqgqgagagagqhhqhqgqgqgqgqgqgqgqhqgaggagagagagagagafagqhqhhqhhahahhahahahahahhaahhahahqhahqhqhqhqhqhqh
ayyyy çok güldüm :) :D ;)
hayır komik değil sen merak etme canım.10 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Oda birşey mi ben bir zamanlar sevdiğimin dükkanının önünden geçerken heyecandan ayaklarım dolandı sanki anlamadım ne olduğunu yere diz üstü oturdum bir an kalkamadım da başladım gülmeye arkadaşlar kaldırdı
13 Yorumla- +1 yıl
Oda gordumu seni
- +1 yıl
Evet haklısın.
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
14
Cevap
49Cevap
+1 yıloooooh valla hic affetmem, direk suratina dogru kahkahalarla hemde, görmeyenleride oraya yönlendiririm haha
16 Yorumla- +1 yıl
Hiç gulecegim yoktu kahkaha attım. Milleti niye yonlendiriyosun. cok kötüsün.😂😂
- +1 yıl
huyum kurusun kiz napim, icimdeki seytani öldüremedim
- +1 yıl
Bence onu öldür.😎😎düşen insana gulunmez😚😙ama iyi güldüm sagol😂😂
- +1 yıl
allah aglatmasin;)
- +1 yıl
Amin🙏 cumlemizi inşallah 🙏 Allah rahatlık versin 🙏
- +1 yıl
amiiiiiiiiin sizede
Bu insan psikolojisinin karşı koyamadığı bir durumdur.. Düşen insan gördüğümüzde güleriz, bunu şahsi algılama, herkes için geçerli..
10 YorumlaYa sevgilim düştüğünde birkez gülmüştüm fakat topuklu giyme dediğimden , ciddi bir düşmede gülmem 😂
20 Yorumla
+1 yılinsanlik hali dusebilir yardimci olmak isterim ben ama asla gülmem
10 Yorumla
+1 yılkar da falan düşülse gülünür yani bende düşsem kendime de gülerim komik oluyor bence. ama durup dururken sağlıktan dolayı düştüysen bunda utanılacak ne var yardım etmeyen utansın
02 Yorumla- +1 yıl
Kar yok Mersin'de. yim onlarda atıldı ama gülümsediler. iyimisin falan dediler.
- +1 yıl
ey o zaman sıkıntı yok
+1 yılGülüyorlarsa hayvanlıklarına vermek lazim boşver sen.
10 YorumlaKomik gibi geliyor ama halbuki değil. Herkes düşebilir normal bir durum
10 Yorumla
+1 yılkızın biri kucağıma düşmüştü otobüste.. düşeceğini anladığım için sırt çantamı çektim kucağıma kız çok utandı ama arkasından yanımdaki gençler nekadar şanslısın falan demişlerdi acıdım kıza
01 Yorumla- +1 yıl
Ne şanslısın diyenlere bak hele.
Tövbe anlamış değilim düşene güleni cinsiyet fark etmez.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 353 cevap paylaştı. değil, hatta bu tarz kazaları paylaşıp gülen insanlar ezik insanlardır, ancak başkasının bu tarz kazaları sayesinde kendilerini üstün görüyorlar
10 Yorumla
+1 yılİnsanız sonuçta düşe kalka hayata tutunuyoruz ben gülmem...
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılkomık degıl ben olsam kaldırırdım ama erkegın dusmesı komık :D
10 Yorumla
+1 yılNolcak ya insanlık hali. Bazen gidip sorun var mı demek geliyor insanın içinden ama klasik yanlış anlaşılma korkusu yaptırmıyor )
10 YorumlaBen düşmüştüm oturup beraber gülmüştük 😂
17 Yorumla- +1 yıl
Ben eve gelince güldüm. bizimkikere anlatinca
- +1 yıl
Ben sokakta yabancı iki kişi gördü geldiler güldüler. cok utandım.
- +1 yıl
Evet atıldılar ama güldüler🙈🙈🙈
- +1 yıl
Aynen bosverdim😂😂
Aile & Toplum konusunda 876 cevap paylaştı. Komik değil. Her insanın başına gelebilir.
12 Yorumla- +1 yıl
Çok kötüydü vallahi🙈🙈🙈
Nek omigi ya allah korusun basini yer vurup beyin kanamasi bile gecirwbimir insan allah korusun
10 Yorumla
+1 yılBunda utanılıcak ne var ki -.-
14 Yorumla- +1 yıl
Güldüler ama
- +1 yıl
Gülsünler a*k saçma sapan insanlar yüzünden kendini sınırlama. Sanki kendileri hiç biyerde düşmedi hep dimdik durdular.
- +1 yıl
Haklısın ya. Teşekkür ederim o şekilde bakmamistim
- +1 yıl
Rica ederim.
Hayır asla yardım edilir utanacak bir şey mı yaptın
00 Yorumlaben kendim düşünce de gülüyorum 😂
30 Yorumla
+1 yılaslinda komik degill hepiizin basina gelebilir.
20 Yorumla
+1 yılHayır kesinlikle asla.
20 Yorumla
+1 yılBayildigini dusunmuslerdir
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılkendi abim düştü hâlâ gülerim 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Düşmenin neyine guluyonuz ya kötü bir durum o
Bence hic komik degil
10 YorumlaKomik olan bir durum yok. Yardım ederim
10 Yorumla
+1 yılYardım ederim, gülümsesem de gülmem. İnsanlık hali
10 Yorumlageçmiş olsun
21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim canım 💋
+1 yılGülmem yüzüne karşı. sonradan kahkaha atarım :))
31 Yorumla- +1 yıl
kızın aklına bunu soktun şu an
+1 yılkomik değil biraz kötü durum bana göre
10 Yorumla
+1 yılHiç komik değil , herkesin başına gelebilir.
20 Yorumla
+1 yılNe olcak ya saçmalama
10 Yorumlakomik değil yardimcida olmadilar simdi hanzolar?
01 Yorumla- +1 yıl
Yo yo atıldılar sağolsunlar.
Palyancomuyum lan ben ne guluonuz deseydin :)
10 Yorumla
+1 yılDüşmenin nesi komik hiçbir zaman anlayamadım
11 Yorumla- +1 yıl
İşte onlar güldü ama bende gülmem.
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılNe komiği yahu illa sacmaladınız
13 Yorumla- +1 yıl
*iyice
- +1 yıl
Kız güldü onlar ya.
- +1 yıl
Gelişememiş onlar boşver
+1 yılinsanlık hali bence
10 YorumlaKomik değil.
10 Yorumla
+1 yılKisilik meselesi kimi acir kimi güler
00 Yorumla
+1 yıl24 sen 25-27 nasi abi oluyor
05 Yorumla- +1 yıl
26 yaşında abim var bunun neresi enteresan. kendimden 3 ay büyük birine de abi derim. gayet normal bir durum bu. abartiya kapalı bir durum bence
- +1 yıl
24 yas evle kalmis bekar kiz sendromu gibi bie tani koydum
- +1 yıl
Aman konuşmak için konuş. Evde kalmış kız ne ya kaç yaşında evlenmeli bir kez en normali 25 26
- +1 yıl
23 evde kalmis sayilmiyomu kizlar için?
- +1 yıl
Hayır neden kızlar için bir yaştan sonra evde kalmak oluyoki. o zaman 27 yaşında bir erkekte evde kalmış oluyo. Ki ciddi anlamda ben bir aile kurmanın yaşının 25 ve üzeri olduğunu düşünüyorum. Hiç annelerimiz 15 yaşında evlenmiş demeyin. O yaşında evlenip insan gibi bir evlilik yasamamislar doğru dürüst daha evlilik kavramını öğrenmeden anne olmuşlar. o yüzden her şeyin yaşı var diye düşünüyorum. bence 25 iyi vesuanda bile büyük sorumluluk alabilirmiyim düşünmüyor değilim. cunku ister istemez bazı şeyler kendimden kismam gerekicek. bana göre evde kalmış kelimesi çok saçma ben gonlumce bulana kadar durucam sevmediğim biriyle yaşayamam.
+1 yılhayır..
20 Yorumla
+1 yılKomik değil 😂😂
20 Yorumla
+1 yılKomik değil.
10 Yorumlaonlar karpuzu kırdın diye gülmüşlerdir :D
00 Yorumla
+1 yılkomik guluyolar
03 Yorumla- +1 yıl
Bir yıl gecmemeyi dusunuyorum.
- +1 yıl
olsun kiz gec nolcak bende dustum genc oglanlar vardı geldiler kaldirdilar kis kis güldu bir kaci insanlik hali napalim dusuyoruz😂
- +1 yıl
şu an unutulana kadar gecmemeyi dusunuyorum. sagolsun onlarda atıldı.
- Aile & Toplum konusunda 334 cevap paylaştı.
+1 yılDeğil
20 Yorumla Değil tabiki
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılHayır.
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Komik değil =)
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılgecmiş olsun bir yerin acıdımı
142 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim. yok çok şükür.
Cevap sahibi+1 yıliyi gecmiş olsun kış yerler buz normal bir durum geçmiş olsun tekrar iyisin şimdi ama umarım
- +1 yıl
Teşekkür ederim. evet sağol
Cevap sahibi+1 yılokk tamam dikkat et kendine
Cevap sahibi+1 yılsen şimdi bana abi demeden kacayım
- +1 yıl
Bu aralar herkes abim😂😂
Cevap sahibi+1 yılneden ki
- +1 yıl
Bilmem 🙄🙄öyle hissediyorum şu aralar.
Cevap sahibi+1 yılhımm kötü bir durum sanki
- +1 yıl
Duruma göre değişir sanki
Cevap sahibi+1 yılduygysal çökuntu içindemisin
- +1 yıl
Farklı bir duygudayim aslında evet oda var farklı duygularda
Cevap sahibi+1 yılanlat istersen
- +1 yıl
Aslında şu aralar unutmak için uğraşıyorum ve sununda farkındayım unutmak istersen gerçekten istersen unutabilirsin. az birşey kaldı kimsenin bana ysptiramadigini ben istediğim gün karar verdiğim gün kendime geldim. ne diyo bu manyak dicen.
Cevap sahibi+1 yılyokk manyak değilde karmaşık diyelim :-9. sevgilinden mi ayrıldın. unutursun tabiki ne var bunda kimler neyi unutmadıki sanki dünyanın sonu
- +1 yıl
Evet beni resmen harcadı. unuturum ya bir haftada bu kadar değişim hayra alamet 🙏
Cevap sahibi+1 yılkaç yıl birlikte kaldınız. gerci konuşuyruz ama olsun anlat ki tam kurtul.
- +1 yıl
Farklı bir birliktelik ama toplam iki buçuk yıl
Cevap sahibi+1 yılhımm ne yaptı ki az bir zaman da değil. hem sen bu gecen sürede hiç mi anlamadın bişiler
- +1 yıl
Yok bana hiç hatası yanlışi olmadı çok anlayışlı çok ilgiliydi 3 kez ailesiyle konuştu solunum değişti annem istemiyo falan dedi. dondu affettim en son ailenden etkileniyosun dedim. bu sefer geleceğimi kolay kolay silmicem dedi. ben uyuduktan sonra büyük bir özür mesajı attı. iki ay tekrar görüştük ailesiyle konuştu babası kararını değiştir demiş. bu sefer farkındaydım ailen birseymi dedi diyodum yok diyodu. sonra ilişki durumumuzu kaldırınca ben kizdim sadece arkadaşlar yaptım kaldirmadim dedi bitti ayrıldık dedi. ozur diledim yalvarıyorum affet dedim. megerse o bana oyunmus kendi bitiremedi o şekilde benim bitirmemi sağladı. mesaj attım seni çok seviyorum bitmesin çabalayalim dedim. bahanesiz ilişki bahane bulamıyorum ailem istemiyo dedi. En son 10 gün önce mesaj attim. onuruna sahip çık yazma dedi. o söz bitirdi işte bende
Cevap sahibi+1 yılhımm seni allah kurtarmış kız. ne üzülüyorsun
- +1 yıl
İşte hiç uğruna yüreğimi kirlettim. hayalimdi biri olucakti son olacaktı. gittim bir çocuğa aşık oldum. yillarimi heba ettim. rezil oldum kuzenlerime öyle işte bende ucuz atlattigimi dusunuyorum
Cevap sahibi+1 yılbunun kirlilik ile bir alakası yok öyle düşünme. çünkü insan oğlu nedir ne değildir bilinmez. kaç yıllık evliler boşanıyor. ama iyiki evlenmeden bitmiş. o daha kötü. bence siz evli bile olsaydınız onun ailesi devamlı dışardan müdahale edecekti huzursuz olacaktınız gibime geliyor.
- +1 yıl
Evet zaten o lafindan sonra ondan vazgeçtim. iyi birşey daha var yaklaşık bir haftadır yeni biriyle görüşüyoruz yeni yeni tanıma aşamasındayız. iyi biri belkide o yardımcı oluyor bana ama bu sefer sağlam adımlarla ilerlicem. Allah herkese hayırlısini nasip etsin 🙏
Cevap sahibi+1 yılwayy hızlısın :-)9 en iyisi zaten yakışıklı olsun biraz ama insan olsun değer versin karşısındakine millet çoçuk çoluk işi sanıyor. ben buralarday olacam ne zaman istersen yaz tamam mı
- +1 yıl
Hızlı degil aslında yeni yeni tanımaya çalışıyorum. bide sağolsun iyi biri işinde gücünde olgun biri bazı manyak yönleri var ama idare edicem. hakettigi için vazgeçtim. o ilk haftasında periskoptan canlı yayında kızlarla konustu. hemd baya samimi ve bu detaylı yorumlardan beni tanicak. dilerim yeni ilişkisinde ailesini hayatına dahil etmez. Yoksa o çok iyi biriydi sadece kararlarını kendi veremiyo. onu etkiliyor ailesi.
Cevap sahibi+1 yılsence kararını verememesi en büyük engel değilmi.
- +1 yıl
Tabiki öyle o yüzden ilk hedefim kriterim kendi kararlarını verebilecek biri olucak. Şu an görüştüğüm kişiyle belki bir ilişki yasamicaz belki çok iyi dost arkadaş olucaz. Şu an sadece hayatıma onun dışında birini aldım konuşuyorum. ayrilali iki ay olucak ilk kez biriyle bu şekilde konuşuyorum. dilerim o çok mutlu olur kendisinede söyledim ona ahım yok ama ilesine var dilerim hiç istemedikleri biriyle evlenir. bunu kalpten diliyorum.
Cevap sahibi+1 yılöyle biri zaten mutsuz olur ki. sen üzülmee boşvre onu allah kurtarmış seni vallah. demedi demee. bak bir düşme nerelere geldik :-9 sen bir işte calışıyormusun
- +1 yıl
Çalışıyordum işime son verildi (kovuldum) evdeyim bu aralar çalışmayı düşünmüyorum artık sanki.
Cevap sahibi+1 yılyaw hayat sana vurmuş :-) neden kovdular
- +1 yıl
Hahaha evet o ay öyle oldu. daha neler neler oldu şu an çok iyi ama herşey çok şükür. moralim bozuktu tabağı yere vurdum kovuldum. ama şu an her şey çok yolunda çok şükür 🙏
Cevap sahibi+1 yıliyi ya bak güldün :-) tabağı yere atıp kovulanı ilk kez duydum.
- +1 yıl
Garsondum. tabagi aldım yere vurdum.
Cevap sahibi+1 yılhımm iyi yapmışsın içine fedon girmi ş:-))
- +1 yıl
Ne yazikki tek tabakti🙄çok olsaydı da sirtaki yapsaydım. o tabak 200 lirama mal oldu.😎😎
Cevap sahibi+1 yıliyi ki olmamış tek tabak 200 10 tane 2000 iyiki tekmiş :-) ee ne yapmyı düşünüyorsun
- +1 yıl
Vallahi hiç birşey yapmicam evde dinleniyorum. ohhh misss keyif yapıyorum.
Cevap sahibi+1 yılen iyi si yan gel yatt :-) al eline telefon :-) ama bir süre sonra sıkılırsın alışmışsan çalışmaya
- +1 yıl
Vallahi şu an gayet iyiyim😎😎
Cevap sahibi+1 yıliyi ol zaten hep iyi ol ama işte belki sıkılırsın
Cevap sahibi+1 yılnaber
Düşme şekline bağlı.
15 Yorumla- +1 yıl
Diz üstü düştüm. avucum falan yere geldi. cocuk ilk adımlarında düşer ya öyle birşey iste
- +1 yıl
Onlarda güldü 😒😒
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
+1 yılDeğil
10 Yorumla
+1 yılKomik değil.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 11,5b cevap paylaştı. Değil normal
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkadın erkek farketmez kim düşerse gülerim
00 Yorumla
+1 yılAbi mi
05 Yorumla- +1 yıl
Kaldırmak için yardımcı olmaya çalıştılar haliyle sağol abi dedim.
- +1 yıl
Abilik bir durum yokmus
- +1 yıl
İyide abim yasindalar tanimiyom etmiyom. abi dedim bende
- +1 yıl
24 yasinda oldugunu dusundugum icin oyle diyorum
- +1 yıl
24 um ama 17 gibi duruyom baya minyonum hatta herkes 17 18 saniyo onlar baya büyük duruyodu
fsdfsdfsdfsdfsfdsfsd kahkaha atarım.:D
00 Yorumla
+1 yılSaygısız tipler
00 Yorumla
+1 yıldeğil..
10 YorumlaOnce yardm ederim
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8b cevap paylaştı.
+1 yılEvet komik.
00 Yorumla - Devamını Gör (3)
Devamını Gör(48)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar