Neden Büyükler Hep Haklı Çıkıyor?

Benden 4 yaş büyük kuzenim var küçükken bana çok iftiralar atardı , herkes o büyük diye ona inanırdı , ben hepsi yalan derdim yine bana inanmazlardı , beni hep döverdi , ben bir şey yapmadım diyerek kendini haklı çıkarırdı , beni dövdü derdim , o ben bir şey yapmadım derdi ona inanırlardı büyük diye , bende eve güvenlik kamerası taktırmayı düşünürdüm kimin doğru söylediği kimin yalancı olduğu çıksın diye, siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz
Neden Büyükler Hep Haklı Çıkıyor?
Cevapla