Evet yanlış duymadınız.. Birini kendinize nasıl bağlarsınız diye sormuyorum.. Birini kendinizden "nasıl soğutursunuz" diye soruyorum. Genellikle, ayrılmak istediğiniz "kişiyi kendinizden soğutmak" için geliştirilen metodlardır.. Ama bu illa sevgili olacak değil bazen arkadaş da olabilir. Görüşmek istemezsin ama kırmamak içinde mecbur bişey demezsin..
İşte bu gibi sebeplerden dolayı ne yapardınız karşı tarafı kendinizden soğutmak için?
Güncellemeler
+1 yıl
G.
Birini kendinden nasıl soğutursun? Bunu yapabilir misin?
Mesela bir arkadaşım vardı. Eleştirilmekten nefret ederdi. Bende onu kendimden soğutmaya çalışıyodum o zamanlar. Arada bir şu güzel olmamış şöyle yapsaydın neden böyle giyindin kilolu göstermiş seni falan diye baya eleştirmeye başladım. şu an görüşmüyoruz 😂
Yok efendim ben yekten söylerim görüşmek istemedeğimi sebepleri ile birlikte.. Bence en insanca davranışta bu.. Yoksa soğusun diye olmayacak şeyler yüklemenin anlamı yok.
Sevgili değil normal arkadaşlık için yorum yapıcam. eğer arkadaşlığından hoşlanmıyorsam bana zararı dokunan bir insansa yavaş yavaş uzaklaşırım birden yapmam, mesafe aça aça en son tamamen giderim, yanlış arkadaş insanı dert sahibi yapar.
Benim çalıştığım kişi medyum ali gürses, yaklaşık üç ay önce bir işlem yaptırdım ve gerçekten iyi sonuç aldım hatta başkasına da tavsiye etmiştim bu sitede. Bu işi para içi yapmıyor sadece gönül işi olarak yapıyor emin ol. Medyumali. com sitesinde bilgileri var oradan bakıp ulaşabilirsin. İnşallah sıkıntın isteğin neyse olur, bir sorun olursa yoruma yaz akşamları online oluyorum işten sonra bakarım
Net kesin cvp ver fazla ilgilenme her çağırdığında gitme sıkıcı olduğunu hissettir ve yanlız kalmak istediğine inansın bu kadardı galiba ben yaparım tabiki de
En İyi Cevaplar