Sevgilim en yakın arkadaşımla dalga geçti?

Sevgilim en yakın arkadaşıma gıcık oluyor pek hoşlanmıyor. Neyse yılbaşında kıza sevgilisi hediye almamış kız üzülmüş bize anlattı bu da kıza güldü falan kene dedi dalga geçti sonra ben özür dilettirdim şaka yaptım dedi.
Bugün avm'ye gittik bana bir sürü alışveriş yaptık kıyafet kozmetik vs aldık. bir mağazada kasaya gitmiştik hediye kartı alınabiliyor ya "arkadaşıma da alalım seviyor bu mağazayı bişeyler alır" dedim. Zaten onun yanına gidecektik. Kızla buluşunca önce nispet yapar gibi bana aldığı şeyleri anlattı kıza çok dalga geçerek.(Sana alınmıyor böyle şeyler ama üzülme artık çalış kendin al vs dedi). Sonra hediye kartını verdik "al bakalım kene hadii yine iyisin kaptın hediye çekini sevgilin de almamış teselli hediyesi gibi düşün" dedi. Kız çok üzüldü bağırdı falan sonra biz de kavga ettik napayım ben kıza nasıl açıklayım
Sevgilim en yakın arkadaşımla dalga geçti?
Cevapla