Kavga ettim mahkemede sonuç ne olur sizce?

Arkadaşlar 2 tane eleman belalı tip ama tiplerinden belli benden para istediler bende para yok deyip geçip gidicektim çoçuk bana üstünü ararım bulursam alırım felan dedi bende arasana hadi deyip karşılık verdim çoçuğa sonra bu bana tokat attı bende beklemediği anda kafa attım çoçuğa bide yumruk vurdum yanında bir tane daha çoçuk vardı ama o hiç karışmadı çoçuğun burnu kırılmış dudağı patlamış polis felan geldi çoçuklarda bıçak felan çıktı üstlerinde sonra mahkemelik olduk çoçuk darp raporu almış bende bişey yok ben alamadım sizce kim zararlı çıkar bu durumdan ya da ne olur ceza alsam bile?
Kavga ettim mahkemede sonuç ne olur sizce?
Cevapla