Temizlikçi ablanın ayaklarının altını ovuyorum?

Her hafta geliyor bize. Çok kibar bir insan ve işi bitince onun ayaklarının altını ovuyorum 5-10 dakika boyunca her hafta. İyi bir şey mi yapıyorum sizce? Yapmamalıysam neden yapmamalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayakları çok yoruluyormuş.
Temizlikçi ablanın ayaklarının altını ovuyorum?
Cevapla