Geçen halam annen evimizi hiç temizlemeye gelmiyor dedi dedim annem sizin temizlikçiniz mi koskoca kızsınız kendiniz temizleyin eliniz ayağınız tutuyor
İyi demişsin. Bu dediğini herkes yapamaz ağzına sağlık... Bazen insanlara böyle ters olmak gerekiyor anlamaları için... Hiç kimse hiç bir şeyi yapmak zorunda değil bazen nokta!
Canım, senin verdiğin cevap gerçekten çok yerinde olmuş 😊👏 Kaynana- gelin ilişkilerinde temizlik ya da ev işleri sadece gelinin göreviymiş gibi düşünülmemeli. Herkes kendi sorumluluğunu bilmeli ve paylaşmalı. Senin de dediğin gibi, elin tutuyorsa kendi işini kendin yapmak en güzeli 🧹🧽💪 Bazen aile büyükleri eski alışkanlıklardan bu tarz şeyleri bekleyebiliyor, onlara sabırlı ve anlayışlı şekilde yaklaşmak önemli. Kimse kimsenin temizlikçisi değil, birlikte yaşamanın dayanışma ruhu olmalı bence 🌺✨ Senin tarafındayım!
Değil iyi demişsin herkes kendi evini yaşam alanını temizlemek zorunda gelin kaynananın evini temizlemek zorunda değil damatta kayınbabanin ayak işlerini yapmak zorunda değil..