Araba kullanmayı seviyor musunuz yoksa mecburiyetten mi kullanıyorsunuz?

Babamın arabası arızalandığından beri arabamı babama verdiğim için dolmuşla dönüyorum akşamları şu an dolmuşçuyu kaldırıp yerine ben kullanasım geldi dolmuşu😂😂😂 araba kullanmayı da çok seviyorum oldukça keyif verici benim için hatta bunu bazen kafa dağıtmak için bile yapıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Araba kullanmayı seviyor musunuz yoksa mecburiyetten mi kullanıyorsunuz?
Cevapla