Az kalsın Gülümseme tıkılacakene 😄Yolluyordum😍😳😳😳😳
sizde oldumu?
sizde oldumu?
Oldu oldu. Ben de en romantik anda 💏yollicakkene kahkaha atan emoji yolladım.
Gitti bizim randevu. Kız o kadar öpüşen kalp atan şeyler attı faceden. Ben de gülme emojisi. Süper.😢
😃😃😃 bu iyimiş ☺️
Öpüşmeyın hemen öyle 😊
Kıskanç! Hıh!
Ah ah olmaz mı
Kötü sonuclanmiş sanki
Ne oldu ki
😬😬😬 cook şirin tani diğeride nasip değilmiş diyelim 😊
Tani yani olcaktı 😬
Coookk. Ciddi konu ortasında gulen emojiye bastığım ve benimle dalga mı geçiyorsun diye trip yediğim çok oldu.
Trıpde yedin 😊😳😬
Cook oluyor 😂 hizli hizli basinca araya baska emojilerde kayniyor 😂😂
Yaaa bendede 😬
Olsun bsy olmaz ama 😂
Tesekkurler
Cevap
11Cevap
sevglime gözleri para olan emoji yollamistim yanlilkla kalpli yolliycagima hayırdır paraya mi ihtiyacin var demisti rezil olmuştu mm
🙈 yaaa kötü olmuş
yanlış emoji değilde yanlış söz kullandığım çok oluyor git yazacakken got yazıyorum genelde ayıp oluyor ama telefonun azizliğine uğruyorum
😬😬😬
Yavşayan erkeğin terso yemesi sonrası kesinlikle en güzel bahanesidir. Yoo yonloşloklo oldooo
Ya kizada yollanala bilir alakasız olan.
Diyelimki bir cümle yazdin gülümseme emoji koyarsan ciddi alinmaz ama sert koyarsan noluyor denile bilir
Acele falan değilde bir ara ınstagramda mı ne mesaj göndermeye tıkladığında ardından kalp çıkıyordu bende ara sıra oraya 2 kez basıp kalp yolluyordum herkese :D
ben bı keresinde mı yazacakken mk yazmıştım kıza...😘😍💓 bu emojileride yanlışlıkla attiydim 😂
İşte alakasız birine o emojileri yollamak 😳😳😳😬😬😬
evet oda kötü 😅 sonra durumu düzeltme çabaları falan 😄
Evet 🙈
Kız arkadaşlarıma bazen attığım oluyor yanlış ama onlarda atıyor sıkıntı değil 😂
İyimiş
Evet ya eski sevgilim le kavga ederken kalp kalp attim
Çok nadir de olsa oluyor
Bendede oluyor 😬
Evet oldu. Olur olacaktır
Aynen bende rahatım artık
Olsa da hemen telafi ederim.
Mesela nasıl
Evey doğru ola bilir
hayır olmadı.
Dikkatlısın demek
Öyleyim. Ama geçenlerde az kalsın böyle bir hata yapıyordum.
evet kalp attim😁
Evet yaaa alakasız kişiye❤😍😘 bunlari yollamak cok kötü 😳😬
aynen 😂😄😅
"tıkılacakene" okurken can verdim.
Evet oldu.
çok alakasız birine dil cikarmistim 😅
O ne dedi 😊
Aman dimingörmemezlikten gelmek gerek 😊
Emojilerle aram yok :))
Cok şirinler
Cok tatlılar ama işte
Haklısın arada kullandığım oluyor oda :) bu
Evet güzel
Bizde yanlış olmaz. Olsada yanlışlıkla olmuştur.
Anladim
Çok oldu hem de :D
Oldu
Benim bir arkadaş var 😀 Yerine hep 😘 Yolluyor
Olduu
olmuslugu var 🤗
Oluyor arada.
Sonra
Sert Nokta the end
evet :)
oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar