Dışarıdan bakıldığında 'evlilik' çok itici değil mi? Ve neden bu kadar zorlaştırılıyor?

İnsanlar robot gibi çalışıyor, çalışmak zorunda kalıyor. Sürekli yeni şeyler alma çabasında..
Karşılamaya ne bütce yetiyor ne de zaman.
Evlenecek aday aileden destek almak zorunda, adamlar zaten kırk yılın başı dinlenmeye ayrılcak. Bu sefer de işin yoksa oğlum / kızım evlensin diye uğraş.
Ben oldu ki evlenirsem destek olmalarını istemem, ama kendim de karşılayamam..
İşte hayat böyle b0kdan bir şey.



Dışarıdan bakıldığında 'evlilik' çok itici değil mi? Ve neden bu kadar zorlaştırılıyor?
Cevapla