Nişanlılık nedenbu kadar zor evlilik de mi böyle?

Sürekli arada kalıyorum ailem ve sevdiğim insan arasında yok nişanlın cimri yok sana para versin o yatak odasını kız tarafı yapar diyo bu tarz konular ben gerçekten iki taraftan da soğudum sanki benim ne yapmam gerekiyor iki tarafı da yalanlarla idare mi edeyim?

Güncellemeler
4 ay
Ağlıyorum artık bıktım o kadar yalnız hissediyorum ki kendimi kimseyi kimseye şikayet edemiyorum Bık tım
Nişanlılık nedenbu kadar zor evlilik de mi böyle?
Cevapla