
Vişneli Coca-Cola yı denediniz mi denediyseniz tadı güzel mi?

Cok guzel tavsiye ederim. Vanilyasi kotu. Lime da hosuma gitti. Ama favorim cherry.
cherry coke ameriakda icmistim tadi cok guzeldir ama ben lime zero seviyorum
Cevap
2Cevap
Berbat bence bilmeden almışım içtim direk nasıl tüküreceğimi şaşırdım
Yok )) daha denemedim
Daha önce adını duydum ama hiç denk gelmedim
vısne aromalı hıcbırsey sevmem
Vaay ilk duyuyorum ama kola sevmem
ben vişne li şarap denemiş kadınım
yeni mi cikti
İlk defa gördüm bugün muhtemelen yeni çıkmış olabilir
Kola içmiyorum🌚
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar