Ben kafamda bittirdim diyorsa bir erkek, bu ne demek?
Yani hala seviyormudur, yoksa her turlu bitti anlamina mi geliyor?
Yani hala seviyormudur, yoksa her turlu bitti anlamina mi geliyor?
Millet salliyor bol keseden. Bir erkek ben kafamda bitirdim diyorsa sana asik olmus cok guzel gunler yasamis ve ayrilik sebebiniz herneyse cocukca ayrilik kararini verdim demeye çalışmış canim.kendine kabul ettirmeye çalışıyor askinda. Sen simdi sakince bekle. O en kisa zamanda donecek.sakinnn hic birsey yapma.ama geri döndüğünde stratejin hazir olsun. Kaybetmek istemiyorsan geri geldiginde pisman et ve cok sevdiğini belli etme.
Canim onu terkeden bendim. Terk eden taraf ben olsam da ayni sey gecerlimidir?
O daha cok koyar. Geri dönme suresi daha cok kısalir. Sen hafif kıskandır. Ama oyle baska biri falan degil.icine kurt düşsün. Nasıl bir anda unutur desin
Gormuyoruz birbirimizi nasil olacak o is :$
Bizde görmüyoruz ama benimkisi mesela whatsappdan yazdigim yaziyi kiskanip yazdi bana. Hemde değiştirdigi ve asla beni aramayacagini düşündüğü hattindan. Yazdığım seu. Keyfi yolunda aşkı sonunda... yazmistim. Anladin mi ? Seni zan altinda birakmasin ama sonunda bir ask olsun. Yoksa baskasi mi var nasil olur desin. Ben kullanmıyorum ama sen face ya da twttr dan da yapabilirsin
:) evet anladim canım, guzel taktik... yok bende kullanmiyorum.
Sizin ki nasil olmustu.
Bende bitti bitti dedim tabiki bitiremedim. O da bir gün bitti dedi ve ertesi gun hattını bile kapatti. Ama tabiki o yazinin ustune 2 hafta sonra mesaj yazdi. Yaklasik 1 hafta boyunca hep yazdi. Ben surunsun diye cevap vermedim. Simdi bakalım devamini bekliyorum iste.
Insan sevince dilde bitti dese de yurekte bitmiyor. :) pisanman olup dondugunu gormek guzel olmali.
Kacan kovalanir bu olsa gerek :))...
ne sevmesi be canım, bitirmiş işte olmaz bu iş diyor.
Gecmis ola yani
soru güzelde ama ne yaşadı böyle söylüyor bu çok önemli belki yıldı peşinden çok koştu baktı olmucak bitirmek zorunda bıraktı kendini... bir erkek bunu söylüyorsa bana göre bıktırılmıştır ilişkiden ...
Yok ben onu terk ettim, nisanliydik dugune bir kac ay kala bittirdim, simdi de o bitti diyor
ya su çocuksu lafı bırakın ben bıraktım bende kız arkadaşıma düğün kararı aldığımızda zaman istedim çekti gitti sonra seni ben bıraktım diyip diyip dururdu ana okulu gibi .. vicdan yapmış sözde ... arkadasından kız arkadasım bana yazdı bende gurur yaptım bu sefer sevdiğim halde yol verdim 2 aydır görüşmüyoruz .. aynı olay ... sana söyliyeyim benim gibidir sert karektersindir bıkmıstır anlayısssızlığından artık oda kendine göre ielride kavga etsek herseyi silip gider bu kız lafımı bile dinlemez
Ne alaka, ne olup bittigini bilmiyorsunuz ki. Hem siz eski kiz arkadasinizi sevmiyorsunuz oyleyse cunku askta gurur olmaz, hem o size kirilmis, siz zaman istemekle en buyuk hatayi yapmissiniz zaten, sonrada o kirilinca zeytin yagi gibi uste cikmaya calisiyorsunuz.
Yok ozur dilenecek birsey yok , haklisin tabi. Ama herkesin iliskisi farklidir.
Herşey kafada biter. Bitti diyosa bitmiştir. Hatta aklına geldiğinde nefretle unutmaya bile calışabilir yani
Ben onu terk ettim o yuzden soylemis olabilir mi
Anladim
Cevap
8Cevap
seven ınsan kafamda bıttı der mı sence demekkı hersey bıtmıs sevgıde saygıda askta
Demez galiba
Biraktim artik dusmuyorum pesine, zaten iyice havalandi
Kafada biterse kalpte bitmesi uzun sürmez, kalpte biterse de kafaya uyması bir fayda etmez.
Hmm
Hala seviyordur ama artık olmayacağını biliyordur. Yani acından gebersem bile seninle yapamam demek oluyor.
Hmm
Yani bitirmeye karar verdim, sadece tam anlamıyla uygulamaya geçirmedim demektir.
sadece bir erkek değil kadın olsa bişeyi kafasında bitirmişse ikinci bir şans yoktur
Hmmm dogru
mantığına göre bitirmişte duygularından hala emin değil.
Anladim
Her türlü bitti anlamına geliyor. İstisnalarda vardır elbet
Anladim
her türlü btrmiş demek.sevmekle ilgili bsey kaldgnı zannetmıyrm
Ben onu terk ettigim icin olabilir mi sence
Beni arama sorma msjda yazma neden bitirirki erkek olaylari cobucak kacmak ister
Artik geri donusu yok diyo.
Anladim
geçmiş olsun hertürlü bitmiş
Oyle mi
senin adına üzgünüm ama öyle
York ben onu terk ettim ondan olabilir mi
şimdi olanı biteni tamamen bilmediğim için bişey diyemem
Biz nisanliydik ve dugune bir kac ay kala ben onu terk ettim!
sebep ne
Milletin lafiyla oturup kalkiyordu, iliskide ki herseyi millete anlatiyordu, millet ne derse gelip bana soylerdi, beni asagilardi, bu yuzden iste
haketmiş ne hali varsa görsün boşver harbi kurtarmıssın kendini
Evet oyle oldu gercekten ama pisman oldugunu bilmek isterdim.
şimdi olmadıysa eninde sonunda olur merak etme ben 1.5 sene sonra geleni gördüm buda elbet bigün gelecektir pişman olup
Insallah dedigin gibi olur. Wow 1.5 sene sonra :/, zamana birakiyorum, yani bir ozur dilese yeter bana
inşallah özrü onun olsun ya geldiğinde seni mutlu olarak görüp onsuzda yapabileceğini anlasın iyi koyar ona
Dogru, oyle mi sence
öyle evet
Iyi hadi bakalim.
15 tane yorum olmuş maşallah :))
Evet herkes ayni seyi soyluyor.
:))
sevse de bitirmiş kesinlikle artık
Ben onu terk onda olabilir mi sence
belki de olabilir ama net olan şey kafamda bitirdim demesi gerçekten bitirmiş anlamına geliyor bu iyi birşey değil anlayacağın :/
Haklisin, bitti diyorsa bitmistir oyleyse
kafamda bitti derse bitmiştir ama belki küçük bir ihtimal öyle değildir sinirle söylediyse özellikle
Hmm, dogru.
işin gücün rastgelsin bahtın açık olsun demek
byeee hayır gelmez.
bitmiştir.
Bitti
the_end
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar