kusursuz bir cinayet için gece karanlığı, belirlenmiş noktalar, rutin hareketler, tabiat, yedek giysiler ve zaman gibi uygunlaşmış öğeler gerekli.
en mükemmel cinayet silahı ise buz sarkıtıdır. hiç bir şekilde parmak izi veyahut dna örneği kalması imkansızdır.
not: hayır tabi ki kiralık katil değilim 😂131 Yorumla
Soran+1 yılBuz sarkıtını bir filmde gördüm ama ben..
Çok profesyonel gibi cevap verdin ama :D
Soran+1 yılDemek ki kusursuz olması için mevsimi de önemli :))
Soran+1 yılDolapta o kadar büyük buz oluşmuyo eskidendi onlar @Maldini22
Soran+1 yılEyvah :D
Soran+1 yılDoğal yolla olmaz yani onu diyorum.. psikopat cenneti burası valla :D @Maldini22 sözüm meclisten dışarı @ferrous :)
Soran+1 yılZamanında ağız tadıyla kaç cinayet işledin Allah aşkına :D
Herkes derken o yüz ifadesini yapanlar da mı psikopat ki :/ :)
Soran+1 yılTam tersi olmasın o ;) bence alltaki üsttekini azmettiriyor :)
Soran+1 yılHmm ne planliyor olabilir ki ustteki? 😈 :)
Soran+1 yılHmm kusursuz cinayet silahını buldun :D
Soran+1 yılbare hands tabiri bare organs olarak değişti şu an :D :P
Soran+1 yılI'll kill you with my bare organs diyen bir katil hiç korkunç olmaz bence :D :D
Soran+1 yılGülmekten de öldürebilir bazısı :))
Soran+1 yılGüldürecek kadar komik organlr işte :)
Soran+1 yılAhahahahaa tamam dalak yeterince komik :))
Soran+1 yılRica ederim :)
- +1 yıl
Bir cinayet işleyeceksem deri eldiven takardım sonra sustalı bıçak alırım takip ederdim o kişiyi uyur-ken onu ilk önce bayıltırım sonra onu sandalyeye bağlarım deri eldivenimi takarım sonra sustalı bicagimi çıkartırım karnına bi tane saplarım acı çeksin sonra bıçağı dalaga saplarım en sonda kalbine saplardım sonra bıçağı sağa sola döndürürdüm bıçağı iç organları parçalanır iz kaldıysa parmak izi falan onları güzelce temizlerdim bıçağı silerdim kanı sonra yok ederdim
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı. Sevgi olurdu. En kusursuz cinayet bir insanın yaşama sevincini çalmak. Sevgiyle bu sevinci verip yoklukla hayattan koparmak.
27 Yorumla
Soran+1 yılBu durumda hepimiz maktulüz :/
Soran+1 yılVe hepimiz katiliz.. Hem cani hem masumuz
Soran+1 yıl:D :D @вяυcєωαуηє
Soran+1 yılBiri bizi tutuklasın :(
+1 yılKsursuz cinayet islemem ben apaçık islerimki ibret olsun yakalanirsamda cezasi neyse yatariz adami 38 yerinden bicaklar 2500 parcaya boler posetler posetler buzluga atar her zaman az az cikarir etini yerim kemiklerinide kediye kopege veririm :D
212 Yorumla
Soran+1 yılİşte o kadar :))
- +1 yıl
Hirr :D
Soran+1 yılAhahaahha oo dişlerin bir harika :))
- +1 yıl
Dur kiz sadistligim geldi walla ajdbsksjf :D
Soran+1 yılTamam , ben seni yalnız bırakayım :) iyi geceler..
- +1 yıl
:D saol ya cok iyisin
Soran+1 yılne demek ne demek :)
- +1 yıl
vay canınaaa :)
- +1 yıl
@bilirkisi06 hm :)))
- +1 yıl
Korkuttun beni :)
- +1 yıl
@bilirkisi06 tanimiyosan beni korkmana gerek yok :D
- +1 yıl
umarım tanımıyorumdur.. :p
+1 yılçenemle öldürürüm :D
21 Yorumla
Soran+1 yılAhaha süpersin o zaman :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
yazık olcak adama yazııkkk...
iyi adamdı oysa.
sana senelerce katlanmış...
yinede senin yanındayım:)))
senaryo1:cam parçacıklarını havanda döverek iyice toz haline getir. yemeklerine kat. günden güne ölsün...
senaryo2:yatakta pestilini çıkar dahada coş. kalpten ölsün.
senaryo3:bu mevsimde uludağ harika oluuurrr de kayak için ikna et. artık orada maharetine kalmış:)))111 Yorumla
Soran+1 yılAhhhahahaaaa bir dakka bir süre güleceğim :D :D
Soran+1 yılbir yanlış anlaşılma var düşündüğün gibi bir niyetim yok :) ama senden korkulur arkadaş korkulur :D :D
- +1 yıl
https://www.izlesene.com/liste/suzan-avci
ihaleyide bana yıktı yaa
korkulurmuşmuşş
senden korkulur bee
Soran+1 yılSesi yok videonun :)) ya iki dakikada 3 senaryo yazdın daha ne olsun :D
Soran+1 yılHerkes benim gibi yaşlansa keşke :D :D
Soran+1 yılVar var, bir kaç tane var :)
- +1 yıl
Bir cinayet işleyeceksem deri eldiven takardım sonra sustalı bıçak alırım takip ederdim o kişiyi uyur-ken onu ilk önce bayıltırım sonra onu sandalyeye bağlarım deri eldivenimi takarım sonra sustalı bicagimi çıkartırım karnına bi tane saplarım acı çeksin sonra bıçağı dalaga saplarım en sonda kalbine saplardım sonra bıçağı sağa sola döndürürdüm bıçağı iç organları parçalanır iz kaldıysa parmak izi falan onları güzelce temizlerdim bıçağı silerdim kanı sonra yok ederdim
- +1 yıl
Deri eldiven takardım sustalı bıçak alırım adamı takip ederdim o kişiyi uyur-ken onu ilk önce bayıltırım sonra onu sandalyeye bağlarım deri eldivenimi takarım sonra sustalı bicagimi çıkartırım karnına bi tane saplarım acı çeksin sonra bıçağı dalaga saplarım en sonda kalbine saplardım sağa sola döndürürdüm bıçağı iç organları parçalanır iz en sonda kalbine saplardım
+1 yılYerine göre değişir. Balon balığımıydı bir deniz canlısı var yenmesi çok tehlikeli ondan yedirtirdim bir sürü boğaza yapışıp kalma özelliği var haliyle nefes borusu tıkanacağından oksijensiz kalıp ölür. Sonuçlara baksa bile gıda kaynaklı sorun olduğu şahısa zorla yedirme veya darp izi olmadığından kusursuz bir cinayet olur.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. bir neşter alırdım kendime. şöyle boğaza tek hamle.. gerçi onu bunu bilmiyorum ama bir gün birini öldüreceğim sanki. içimde bir öfke birikiyor her geçen gün
15 Yorumla
Soran+1 yılaman diyim sakin ol.. Spor yap , doğada yürüyüş yap negatif enerjini at üstünden..
Soran+1 yılBu şekilde düşünmek sana bir şey kazandırmaz. Asosyal olmak da kötü bir şey değil ayrıca
- +1 yıl
Deri eldiven takardım sustalı bıçak alırım adamı takip ederdim o kişiyi uyur-ken onu ilk önce bayıltırım sonra onu sandalyeye bağlarım deri eldivenimi takarım sonra sustalı bicagimi çıkartırım karnına bi tane saplarım acı çeksin sonra bıçağı dalaga saplarım en sonda kalbine saplardım sağa sola döndürürdüm bıçağı iç organları parçalanır iz en sonda kalbine saplardım
zarf bıçağı, ilk önce vicudunda güzel izler bırakırım.
merak etmeyin, bende iyiyim.33 Yorumla
Soran+1 yılAllah daha iyi etsin :)
- +1 yıl
Ilk önce bir cinayet işleyeceksem deri eldiven takardım sustalı bıçak alırım adamı takip ederdim o kişiyi uyur-ken onu ilk önce bayıltırım sonra onu sandalyeye bağlarım deri eldivenimi takarım sonra sustalı bicagimi çıkartırım karnına bi tane saplarım acı çeksin sonra bıçağı dalaga saplarım en sonda kalbine saplardım sağa sola döndürürdüm bıçağı iç organları parçalanır iz kaldıysa parmak izi falan onları güzelce temizlerdim bıçağı silerdim eğer delil falan kaldıysa parmak izi falan onları güzelce temizlerdim delilleri yok ederdim kamera görüntülerini yok ederdim maktul de bi iz kaldıysa bana ait olan onları da yok ederdim et parçası falan giydiğim elbiseleri çıkartıp bi yerde yakardım
- Aile & Toplum konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılÇatıya çıkmasını sağla, aşağıya bakarken, arkadan ittir. Ayağı kaydı misali. 😝 Çatı katı olsun. Sonra eve git, hiçbir şey olmamış gibi uyu. 😏
11 Yorumla
Soran+1 yıl:))
+1 yıl01 Yorumla
Soran+1 yılTerörizm.. :/
+1 yıleldiven takardım =P ve silahımda bıçak olurdu şah damarına temiz bir kesik sonra kanı lavobadan akıtırdım =D
211 Yorumla
Soran+1 yılObaa planladın mı iki dakkada D:
- +1 yıl
tabikide =D =D ve cesetten nasıl kurtulcağımıda 2 dk da şurda yazmıştım www.kizlarsoruyor.com/.../q6125400-cesedi-nasil-saklardiniz
Soran+1 yılOoo psikopat cennetiymiş burası :D
- +1 yıl
ne sandın bu nicki boş yere almadık
Soran+1 yılAnlıyorum baya psikopat bir nick.. Beni engellersen sorun etmem :))
- +1 yıl
çok güzel dalga geçiyorsunuz =D =D
Soran+1 yılDalga geçmedim ki :) iyi geceler... :)
- +1 yıl
iyi geceler = D
- +1 yıl
Deri eldiven takardım sustalı bıçak alırım adamı takip ederdim o kişiyi uyur-ken onu ilk önce bayıltırım sonra onu sandalyeye bağlarım deri eldivenimi takarım sonra sustalı bicagimi çıkartırım karnına bi tane saplarım acı çeksin sonra bıçağı dalaga saplarım en sonda kalbine saplardım sağa sola döndürürdüm bıçağı iç organları parçalanır iz en sonda kalbine saplardım
- +1 yıl
Ilk önce bir cinayet işleyeceksem deri eldiven takardım sustalı bıçak alırım adamı takip ederdim o kişiyi uyur-ken onu ilk önce bayıltırım sonra onu sandalyeye bağlarım deri eldivenimi takarım sonra sustalı bicagimi çıkartırım karnına bi tane saplarım acı çeksin sonra bıçağı dalaga saplarım en sonda kalbine saplardım sağa sola döndürürdüm bıçağı iç organları parçalanır iz kaldıysa parmak izi falan onları güzelce temizlerdim bıçağı silerdim eğer delil falan kaldıysa parmak izi falan onları güzelce temizlerdim delilleri yok ederdim kamera görüntülerini yok ederdim maktul de bi iz kaldıysa bana ait olan onları da yok ederdim et parçası falan giydiğim elbiseleri çıkartıp bi yerde yakardım
- 8 ay
Ilk önce gece saatini beklerim kurbanı zayıf anında yakalarım bayıltırım sonra onu sandalyeye bağlarım deri eldivenimi takarım sonra sustalı bicagimi çıkartırım karnına bi tane saplarım acı çeksin sonra bıçağı sırtına saplarım en sonda kalbine saplardım sağa sola döndürürdüm bıçağı iç organları parçalanır iz kaldıysa parmak izi falan onları güzelce temizlerdim bıçağı kalbine sapladıktan sonra bıçağı çıkartıp bi güzel temizleyip yok ederdim
Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. gıdıklardım onu gulmekten önce bayılır sonrada belkı olurdu zaten olmesse yandım o benı gıdıklardı sonra
18 Yorumla
Soran+1 yılÖlmekten gülerdiniz böylece bu saçma laf da gerçek olurdu :) :/
Soran+1 yılYa gıdıklanırken nasıl ölsün insan en fazla altına kaçırır :D Tamam ama farklı bir yöntem olarak takdirle karşıladım :)
Soran+1 yılEşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmeyelim bence de :) Gıdıklama fikri güzel ;)
Soran+1 yılTeşekkür ederim.. iyi geceler :)
Buz sarkıtlarıyla canını alır, sarkıtı içinde bırakıp erimeye terk ederdim.. Suç aleti eriyip gidince, ortada bir kanıtta kalmayacaktır..
15 Yorumla
Soran+1 yılBu bir filmde vardı sanırım...
Soran+1 yılBöyle bir şey hatırlıyorum ama nereden hatırladığımı bilmiyorum..
Soran+1 yılOlabilir..
eve girerken konukomşuya görünmemek şart. elbet biri sizi dikizlemiştir hele böyle meraklı bir ülkede kamufle olmak imkansız , en iyisi siz hiç kurbanın evine gitmeyin
kurbanı cep telefonuyla aramak sakıncalı, anında tespit ediyorlar kimsin nesin, en iyisi siz hiç kurbanla muhatap olmayın
kurbanı uzaktan yakından tanıyorsanız elbet sizden bahsetmiştir birilerine, öldürürüm giderim kimse izimi bulamaz demeyin, en iyisi siz hiç tanımayın kurbanı...
bırakın yaşasın insancık, siz de uslu uslu oturun bir köşede03 Yorumla
Soran+1 yılSözlükten kopyala yapıştır tabi
Soran+1 yılGeçmiş olsun da bu bir mazeret değil
+1 yılKulağa Civa dökmek iz bırakmaz doğal ölüm gibi görülür otopside izine rastlanması zordur vs vs
14 Yorumla
Soran+1 yılKorkuyorum ben bu siteden :))
- +1 yıl
bilgi paylaşıyoruz :D
Soran+1 yılTeşekkür ederim paylaştığın bilgiler için :)
- +1 yıl
Rica ederim
Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Trafik kazası süsü verirdim. Kaza olmadığını kim kanıtlayacak?
12 Yorumla
Soran+1 yılCezaları da azmış..
Ateşli silah olmamalı. Kesici aletler kullanılabilir. Ya da sen direk Dexter izle
19 Yorumla
Soran+1 yılİzlemedim ama okudum
Soran+1 yılCinayeti sormadım silahı sordum.. Bilmiyorum bir amacım yoktu, sıkıldım sordum ya :))
Soran+1 yılBen sizin kuşaktan biraz daha üst kuşaklara aitim.. sen turuncu kuşak ben kahverengi kuşak gibi :)
Soran+1 yılBak o mümkün :)
- +1 yıl
Deri eldiven takardım sustalı bıçak alırım adamı takip ederdim o kişiyi uyur-ken onu ilk önce bayıltırım sonra onu sandalyeye bağlarım deri eldivenimi takarım sonra sustalı bicagimi çıkartırım karnına bi tane saplarım acı çeksin sonra bıçağı dalaga saplarım en sonda kalbine saplardım sağa sola döndürürdüm bıçağı iç organları parçalanır iz en sonda kalbine saplardım
- +1 yıl
Ilk önce bir cinayet işleyeceksem deri eldiven takardım sustalı bıçak alırım adamı takip ederdim o kişiyi uyur-ken onu ilk önce bayıltırım sonra onu sandalyeye bağlarım deri eldivenimi takarım sonra sustalı bicagimi çıkartırım karnına bi tane saplarım acı çeksin sonra bıçağı dalaga saplarım en sonda kalbine saplardım sağa sola döndürürdüm bıçağı iç organları parçalanır iz kaldıysa parmak izi falan onları güzelce temizlerdim bıçağı silerdim eğer delil falan kaldıysa parmak izi falan onları güzelce temizlerdim delilleri yok ederdim kamera görüntülerini yok ederdim maktul de bi iz kaldıysa bana ait olan onları da yok ederdim et parçası falan giydiğim elbiseleri çıkartıp bi yerde yakardım
+1 yılelımdekını ıyı kullanabılıyorum hatta 3 sanıyede 2 kısıye aynı anda sıkabılme yetısıne sahıbım
13 Yorumla
Soran+1 yılKusursuz olmaz bu dediğin
- +1 yıl
zate kusurlu olanı soylememk ıcın egıtıldım. toplumsal bır facıaya yol acmak ıstemem
Soran+1 yılHmm bunu bilmek istemiyorum.. İyi geceler :)
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇenesi bol kadinlari koyarim yanina kilitlerim kendi intihar eder 😀
113 Yorumla
Soran+1 yılHah çenesi bol erkek yok sanki
- +1 yıl
Ben görmedim 😀
Soran+1 yılBen de görmedim ama vardır mutlaka :D
- +1 yıl
Sen de garipsin 😀
Soran+1 yılAllaaallaa öyle mi görünüyorum :D
- +1 yıl
Evet aynen 😀
Soran+1 yılPeki o zaman :) Görüş için teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Bir görüşe bu kadar sevineceğini bilseydim arkadaslari da cagirirdim 😀😂
Soran+1 yılAman ne sevindim ne sevindim bilemezs, n, anlayışına da ayrı bir sevindim şu an..
- +1 yıl
Simdi de böyle oldu 😀
Soran+1 yılGüle güle kardeş.. bak gülmüyorum diye gittiğine üzüldüğümü sanma :/
- +1 yıl
Beynim yandi Şu an garip emojilerden 😀
Soran+1 yıl:/ :/
Aile & Toplum konusunda 378 cevap paylaştı. Kanıtı sen de benim gibi çok izliyosun sanırım 🙂 kusursuz cinayet vardır sadece o zaman dilimi yoktur
113 Yorumla
Soran+1 yılİzlemiyorum aslında :) Zamanla ilgili bir şey olabilir evet..
Soran+1 yılEvet :)
Soran+1 yılBilmem ki öyle bir düşündüm sadece :))
Soran+1 yılAhaha beni takip ettiğin için teşekkür ederim :))
Soran+1 yılKurtardığına eminsen peki :D Tekrar teşekkür ederim :)
Soran+1 yılKurtaracak bişey yok zaten :) Dikkat et sen de kendine..
Dötüne dinamit koyup fitili ateşlerim 😜😀 şow yapmayı severim 😀😜😂
113 Yorumla
Soran+1 yılKusursuz bir show olurdu eminim :/
Soran+1 yılÇok acımasızsın anlaşıldı
Soran+1 yılBurda katil olmaya çalışıyoruz kahraman değil :)
Soran+1 yılHmm o zaman bir şey demiyorum..
Soran+1 yılİyi geceler :)
Soran+1 yılMuhtmelen ben de :)
Soran+1 yılTeşekkürler, sana da :)
+1 yılkursursz cinayet yoktur :)
şuursuz insan vardır :D110 Yorumla
Soran+1 yılSen kitapla öldür :)
- +1 yıl
:)))) yoo buz kalıbı yap adam hamamdayken öldür adamı suç aletinide orda bırak :D
Soran+1 yılHamamda iki adım atmadan buz kalıbı erir ya :))
- +1 yıl
Sen kanıt izlememişsin yaaa ;)))
Soran+1 yılYok ben CSI, criminal minds gibi dizileri ve discoveryde seri katil belgeselleri izliyordum
- +1 yıl
Cinayetlerin yüzde 90 ı kadın yüzümden olduğunu söyledilermi hiç orda
Soran+1 yılHayır öyle bir kadın düşmanlığı yapan belgesel de dizi de izlemedim.
- +1 yıl
bunu söyleyen profesörde kadın :) bunlar düşmanlık değil istatistiki bilgi
Soran+1 yılOf lutfen oyle bir istatistik olur mu? Kadin yuzunden cinayet demek ne demek? Ahmak erkeklerin gerizzekaali sebeplerle insan oldurmesi demek. bu durumda kadin yuzunden degil erkegin sallakligi yuzunden islenmis olur o cinayet
- +1 yıl
Cinayetlerin yüzde domsanının içinde kadın var istatistik bu kadın yüzünden
Namus olabilir bu genelde ya da kadın kışkırtması olabilir azmettiricisi olabilir vs vs bunu ben yapmadım kriminalciler yaptı
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. rahatca kaybolucak birşey mesela buzdan yapılan bir keskin birşey olabilir :D eritirsin ve ortada cinayet silahı kalmaz :D
13 Yorumla
Soran+1 yılBuz diyenler çoğunlukta şu an :)
Soran+1 yılEvet öyle olmalı.. :)
+1 yılBicak seklinde bir kalip yap su ile doldur at dolaba cikart al sna buz bicagi :D snrada suc aleti erir gider
10 YorumlaNe bileyim denize giderdim orda boğardım heralde ne parmak izi kalır ne başka bişey :D Tövbe yaaa düşünceme bak :D
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 779 cevap paylaştı. ne demiş Sevil hocamız? :)
https://www.youtube.com/watch?v=bib_ovjuK34034 Yorumla- +1 yıl
Ardında ufak da olsa bir ipucu bırakır.
Soran+1 yılOlsa da söylemezlerrrr
Soran+1 yılKusursuz cinayet diyorum, olsa da söylemezler...
Soran+1 yılAdli tıpta mısın :)
Soran+1 yılHmm adli tipta olsan o zaman bilecektin kusursuz cinayeti :)
Soran+1 yılTamam öyle olsun, iddia etmeyeceğim :)
Soran+1 yılBen yeni öğrendim fakat :D
Soran+1 yılBahtiyar oldum :) :)
Soran+1 yılKısmetse olur :))
Soran+1 yılÖyle bir şey yapacak değilim elbette ama yapacak olsam yavaş yavaş zehirlerdim.
Soran+1 yılYok kısmete bırakmadım, süründürerek öldürdüm :)
Soran+1 yılŞanslısın demek ki :)
Soran+1 yılŞansını zorluyosun bence biraz :)
Soran+1 yılRahatsız olmadım, böyle iyi bence..
Soran+1 yılPeki o zaman :)
Soran+1 yılHayır keyfim kaçmadı sadece mesajlaşmak için ısrar edilmesinden hoşlanmıyorum..
Soran+1 yılTamam tamam, konuyu kapatalım uzarsa bir taraf kırılıyor genelde :)
Soran+1 yılE iyi o zaman , sonra görüşürüz :)
Ilk önce gece saatini beklerim kurbanı zayıf anında yakalarım bayıltırım sonra onu sandalyeye bağlarım deri eldivenimi takarım sonra sustalı bicagimi çıkartırım karnına bi tane saplarım acı çeksin sonra bıçağı sırtına saplarım en sonda kalbine saplardım sağa sola döndürürdüm bıçağı iç organları parçalanır iz kaldıysa parmak izi falan onları güzelce temizlerdim bıçağı kalbine sapladıktan sonra bıçağı çıkartıp bi güzel temizleyip yok ederdim
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yıldaha öncesinde cinayet tecrübem olmadığından bilemeyeceğim
misal bir fikrim olsa da burada paylaşmam10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 328 cevap paylaştı. Dır dır olurdu. Dır dır edip adam kafasına sıkardı böylece en temizinden bir cinayet olurdu 😄
12 Yorumla- +1 yıl
kadınların en etkili silahı iz de bırakmaz intihara sürükler.):
Atkı olurdu. Uyurken ağzına sokup nefessiz bırakmak.
10 Yorumla
+1 yılSözler olurdu heralde. O kadar kusursuzki öldürdüğün bile belli olmaz.
10 Yorumla
+1 yılZehir. Etrafı kirletmez gerçi kirletse de önemli değil zaten geriye hiç bir şey bulamıyacaklar.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 11,5b cevap paylaştı. Günü geçmiş et tavuk yedirim besin zehirlenmesi olsun 😊
11 Yorumla
Soran+1 yıl:))
Valla simdiye kadar gördüğüm en iyi cinayet bir adami cinsel zevkten öldürmüşlerdi
10 Yorumla
+1 yılIlk önce bi cinayet işleyeceksen eldiven takılmalı ben bone maske takilmali bıçak kullanırım 2 dalak 2kalp 2 karın a takardım bıçağı ve çevirirdim bıçağı çıkarır çıkardıktan sonra yıkardım yerleri temizlerdim parmak izi kalmamasina ozen gosterirdim ama ormanlik alanda oldururdum mobese olmayan bi yerde
12 Yorumla- +1 yıl
Ve tabikide elbileselri cinayet silabini yok ederdim
- +1 yıl
Bir cinayet işleyeceksem deri eldiven takardım sonra sustalı bıçak alırım takip ederdim o kişiyi uyur-ken onu ilk önce bayıltırım sonra onu sandalyeye bağlarım deri eldivenimi takarım sonra sustalı bicagimi çıkartırım karnına bi tane saplarım acı çeksin sonra bıçağı dalaga saplarım en sonda kalbine saplardım sonra bıçağı sağa sola döndürürdüm bıçağı iç organları parçalanır iz kaldıysa parmak izi falan onları güzelce temizlerdim bıçağı silerdim kanı sonra yok ederdim
- 04 Yorumla
Soran+1 yılDöner pıçaamı o D:
Soran+1 yılHayatta başarılar karşim, görüşmemek üzere :)
Gerek yok kacmaya kafasina skarim gider pasalar gibi. yatarim icerde:)
20 Yorumla
+1 yılyastikla bogarimm yav :D
31 Yorumla
Soran+1 yılDebelencek, çırpıncak çok güçlü olmak lazım :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılRuhsatsız bir silah silahı temizle daha sonra güzelce demir eriten yerler var ver erit silahi aa daha bulamazlar
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@ahooo gidip silahı erit diyecektim zaten veririm bir dünya hura belimden çıkarır atarım bir anda Silahı git göm yine temiz sıkıntısız
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılSivri buz parcasi, eridikten sonra kanitda kalmamis olucak 😅
20 Yorumla
+1 yılkiralık katil olurdu Yeşilçam filmlerinde meşhurdur
10 YorumlaIstersen sana tüm planımı anlatayım. 4 yıl ömce kurmuştum ce mükemmeldi :) KUSURSUZ...
00 Yorumla
+1 yılkadındır suç aleti hergün erkeklerin ömrünü yiyim öldürürler
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı. Dil, kusursuz cinayetleri işlemede bir numaradır.
115 Yorumla
Soran+1 yılYeterince hızlı öldürmüyor :/
Soran+1 yılDır dır ederek de bir başkasına cehennem yaşatmamak gerek o durumda :/
Soran+1 yılHaklısın.. Ama bazen farkında olmadan birilerine cehennem yaşatabiliyoruz. Bunu doğruları söyleyerek de yapabiliyoruz...
biz en iyisi sosyalleşmeyelim, kimseyle alakamız olmasın. böylece katil olmaya da gerek kalmaz :/
Soran+1 yılHerkes karanlık olmayabiliyor. Veya karanlığını iyi bastırıyor. Veya kendisinden daha karanlık biriyle karşılaşınca ister istemez kırılıyor..
Bazen karşı tarafı düşünmek bile ona acı verebiliyor.. Ne yapacağımızı bilmememiz çok normal sanki :))
Soran+1 yılAcı, tatlı mıdır :) Acı çeken biri buna katılır mı acaba? Evet bazen gereklidir bazen kaçınılmazdır.. Bazen yaralıdır belki ama tatlı değildir diye düşünüyorum.. Bence değil
Soran+1 yılDoğru diyosun, kaçık çok :))
Soran+1 yılGörüş için teşekkürler yahu :) İyi geceler :))
Soran+1 yıl:) :)
Damardan yumurta akı enjekte et.
12 Yorumla
Soran+1 yılNolcak kek'e mi dönüşecek?
Totosuna dinaamit sokarim :)
114 Yorumla
Soran+1 yılÇok vahşice :)
Soran+1 yılGiderek daha vahşileşiyosun :)
Soran+1 yılBence de hiç gerek yok :)
Soran+1 yıl:D :)
Soran+1 yılO ne be :D :D
Soran+1 yılHic izlemedim :))
Soran+1 yılNeden?
Kalem açacağındaki jiletten soyarım adamı :D
11 Yorumla
Soran+1 yılSaygılar karşim :)
+1 yılAraba.. yakalansan bile fazla yatmazsin
125 Yorumla
Soran+1 yılNapıyoruz, karşıya geçerken mi eziyoruz?
- +1 yıl
Bide tukuruyoruz ustune
Soran+1 yılNasıl?
Çarptıktan sonra arabayla geri geri gelip sağdan yanından geçer gibi yapıp tam yanında durup camı açıp mı? yoksa
çarptıktan sonra arabadan inip ona doğru ağır adımlarla yürüyüp mü?- +1 yıl
Yok kazayla oldu gibi yapip suni teneffus ayagiyla:)
Soran+1 yılHeeee bunu neden ben düşünemedim :D Peki suni teneffüs yaparken nefes almaya başlarsa neetcez?
- +1 yıl
Burnunu tika alabildigin tum nefesi ittir gitsin icine:))
Soran+1 yılKimin burnunu kendi burnumu mu tıkıyorum? ama neden?
- +1 yıl
Onunkini tabiii:) cigerleri patlasin:))
Soran+1 yılHaaaa tabi yaa onun burnunu tıkayıp havayı üfleyince... oooo fikirler süper :) peki bu sırada tekrar canlandığı için beni itmeye falan çalışmaz mı bir arbede bir boğuşma sahnesi çıkmaz mı ortaya?
- +1 yıl
30 km ile carparsaniz yuzde doksan yasar.. ama 50 km sonrasinda kisinin yasamasi mucizedir!! Sizde isinizi saglama alirsaniz zaten can cekisiyordur o esnada en fazla.. planli yaptiginiz ortaya ciksa dahi valla durdum kurtarmak icin elimden geleni yaptim der bikac ayda cikarsiniz
Soran+1 yılŞimdi 50 km ve üzeriyle çarpmak için hız sınırının bunun üstünde olan bir yerde bulunmak lazım yani mahalleden geçerken 50yle gidersek zaten olmaz..
Napalım e-5in ortasında buluşmaya mı çağıralım. o da olmaz ki? nerede ezelim?- +1 yıl
Sehir ici hiz limiti elli.. yuzde on gecme hakkinizda var.. oldumu ellibes:))) hele bide carpacaginiz yerin ustunde altinda kopru varsa arabanin hasarini bie karsilatirsiniz meftanin variscilerine;)
Soran+1 yılEhhheheehee o zamaaan bir araba satın aldım mı tamamdır :D
- +1 yıl
Rent a car var;)
Soran+1 yılO zaman bir ehliyet aldım mı tamam :D :D
- +1 yıl
Siz adam olduremezsiniz;)
Soran+1 yılArabasız bir yöntem yoksa evet zor :) Sizi de şehir dışında kızdırmamak lazım anlaşılan :))
- +1 yıl
Biz can almak icin degil can vermek icin dokunuyoruz gaza😇
Soran+1 yılAmbulans görevlisi misiniz?
- +1 yıl
Kan nakil gorevlisi😇
Soran+1 yılİlk kez duyduğum bir meslek :) Kolay gelsin..
- +1 yıl
Sofor iste.. tesekkurler;)
Soran+1 yılAdı her neyse, yaptığınız iş mühim.. İyi geceler :)
- +1 yıl
Tesekkur ederim cok naziksiniz.. iyi geceler..
Soran+1 yılBen teşekkür ederim :)
+1 yılyastıkla boğma eldiven ve galoş
13 Yorumla
Soran+1 yılhmm galoş diyosun..
- +1 yıl
galoşla öldürmeyeceksin ayağına takacaksın maksat iz bırakmamak
Soran+1 yılhee tamam galoş ayağa ahaha
zehir 😊 kan görmeye dayanamam
11 Yorumla
Soran+1 yılgüzeeel :)
Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Piranalarıma atardım:/
247 Yorumla
Soran+1 yılBak seen :))
Soran+1 yılEv batacak ama :)
Soran+1 yılYa çırpınacak ya her yere sıçrar su
Soran+1 yılEvet yaa laminantlara yazık onlar daha mühim :D
Soran+1 yılUçurum iyi de bir kamera falan varsa kötü olur :/
Soran+1 yılYapmazsın bence de :D :D Çevrede uçurum sever birileri de olmamalı ama
Soran+1 yılİtme bence başını döndür kendi düşsün hem böylece ağlamaz :P kötüydü tamam :D
Soran+1 yılAhahaahaha bence de hak ettim.. ama o şakayı bana yapanı kötü yaparım o an yiyosa yap tabi :))
Soran+1 yılNasıl ama kusursuz di mi :) Beni uçurumun kenarına kadar getirttim ve bana şaka yaptırtım ve can havliyle seni tutmaya çalışırken ittim seni :))
"inanmıyorum inanmıyorum bir anda oldu şaka yapıyordu, düşeceemi sanırken bir anda ben.. onu tutmaya çalışırken ayağı.. ayağı kaydı ühühühhü kaydı.. tutamadım ühühhühüü "
:)
Soran+1 yılhıhı ivit :)
Soran+1 yılÇekiciyiz di mi :D
Soran+1 yılTokat ve ayakkabı daha iyiymiş sanki :))
Soran+1 yılValla öp de başına koy :)
Soran+1 yılArayan var mı öylesini :))
Soran+1 yılUçurumdan atılmaya müstehak yani :))
Soran+1 yılHee o da dogru :)
Soran+1 yılnası düşünemedim :)
Soran+1 yılBen uçurumdan atıcam o daha zevkli gibi :)
Soran+1 yılTutmasaydım düşecektin yapan ilk kişiyi :D
Soran+1 yılYaa sandalyeden neden iteyim manyak mıyım :/
Soran+1 yılHee hmm evet yani öldürecek kadar manyak ama sandalyeden itmeyecek kadar insaflıyım. oldu mu :)
Soran+1 yılBen bunu doktorumla görüşeyim :D :P
Soran+1 yılHaber vericiyim :) İyi gecelr :))
Soran+1 yıl:))
kusursuz cinayet yoktur her cinayet arkasinda bir delil bırakır ☺☺
10 Yorumla
+1 yıldomestos leke çıkarıcı
139 Yorumla
Soran+1 yılNapcaz zorla mı içircez?
- +1 yıl
Hayır onu öldürüp lekeleri delilleri ortadan kaldıracaksin
Soran+1 yılCinayet silahını sordum
- +1 yıl
Yahuuuu cinayet işlemek kolay ya sonrası işin içinden nasıl çıkmayı düşünüyorsun Müge anlı duyarsa seni hemen bulur
Soran+1 yılTamam ya vazgeçtim
- +1 yıl
Sen böyle hemen pes edersen o cinayet üstüne kalır 😃😄😅😆
Soran+1 yılYapma yaw :/
- +1 yıl
Yapma değil Avrupa 😃😄😅😆
Soran+1 yılGüle güle
- +1 yıl
kovuyormusun ALLAH seni bildiği gibi yapsın inş
Soran+1 yılBak böyle xper alamazsın, farklı sorulara yorum yapman lazım. Burda zaman kaybettin yeterince..
- +1 yıl
Kafama silah dayayan yok merak etme
Soran+1 yılKovuyorum o zaman
- +1 yıl
Bak beddua ederim
Soran+1 yılEngellerim net
- +1 yıl
Günaha girersin
Soran+1 yılAllah affetsin
- +1 yıl
Beni engellersen asla affetmez
Soran+1 yılVahiy mi geldi nerden biliyon?
- +1 yıl
yok kalbim temiz içime doğuyor
Soran+1 yılAmcam da öyle diyordu... psikiyatristi ilaçlarının dozunu artırdı..
- +1 yıl
Sen bana delimi demek istiyorsun
Soran+1 yılpsikiyatrist gibi mi görünüyorum?
- +1 yıl
Benim için olsan ne olacak ALLAH ALLAH
Soran+1 yılBağırma bakiim
- +1 yıl
Ne yapayım haykirayim mi
Soran+1 yılBence mahsuru yok komşuların ne der bilemem
- +1 yıl
Dağ evinde yaşıyorum hiç birşey olmaz
Soran+1 yılAnlıyorumm, amcam da dağ evinde... eeee nasıl hava dağda, soğuk mu?
- +1 yıl
Yok ceylan avlamistim içini yedim postuna sarıldım yatıyorum
Soran+1 yılAnlıyorum.. Ben de veganım :/
- +1 yıl
Ne geç cevap yaziyosun sinir oldum here 👺👹
Soran+1 yılCevap yazmamayı da tercih edebilirim
- +1 yıl
işin varsa isim var de 😈
- +1 yıl
peki tercihin o yönde ise hadi eyw
Soran+1 yılİşim varsa işim var
- +1 yıl
Deli etme beni 😤
Soran+1 yılİyi geceler..
- +1 yıl
Eyw 😤
+1 yılPlazma asit
Kemik bile kalmaz ;)11 Yorumla
Soran+1 yılNot alıyorum, plaaazmaa asiitt :))
+1 yıl45 yas ustu erkekler icin viagra kesin cozum
30 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl😂😂😂😂 amma meraklı bir arkadaşmışın :D
111 Yorumla
Soran+1 yılSeni de merak ettim şimdi
Cevap sahibi+1 yılSen çok tehlikelisin, en iyisi beni merak etme 😂😂😂
Soran+1 yılKaç bakalım :D
Cevap sahibi+1 yılSen niyeti iyi ve bozdun galiba 😂😂😂😂
Soran+1 yılYok be ne bozcam tanımıyorum seni :))
Cevap sahibi+1 yılŞimdi rahatladım :D
Soran+1 yılKurbanda güven hissi yaratılır :D :D
Cevap sahibi+1 yılAlla alla :D bu aralar olmaz, daha bir sürü yapacak şeyim var :D uygun bir zamanda ben sizi ararım :D
Soran+1 yılAhaha şaka yapıyorum, kimseye zarar verecek değilim.. İyi geceler :)
Cevap sahibi+1 yılSorun yok canım. Sadece bu aralar biraz meşgulüm :D
Size de iyi geceler 😀
Soran+1 yılTeşekkürler :)
Bıçak cembiye ya da karambit
21 Yorumla- +1 yıl
Deri eldiven takardım sustalı bıçak alırım adamı takip ederdim o kişiyi uyur-ken onu ilk önce bayıltırım sonra onu sandalyeye bağlarım deri eldivenimi takarım sonra sustalı bicagimi çıkartırım karnına bi tane saplarım acı çeksin sonra bıçağı dalaga saplarım en sonda kalbine saplardım sağa sola döndürürdüm bıçağı iç organları parçalanır iz en sonda kalbine saplardım
+1 yılşırınga ve 200 cc hava.:)
123 Yorumla
Soran+1 yılTıpçı cinayeti D:
- +1 yıl
koltuk altından artere.:)
- +1 yıl
adli tabibin en son aklına geleceği yer sonuç emboliden ex.:)
Soran+1 yılTıpçılarla samimi olmamayı not ediyorum :))
- +1 yıl
sevdiklerimiz daima güvendedir.:)
Soran+1 yılTıpçılarla kavga etme diye notu düzelttim :D iyi geceler ;)
- +1 yıl
iyi geceler kendini sevdirme işi sanki daha bir garanti.:)
Soran+1 yılDeneyeceğim :))
- +1 yıl
denedim ama mesaj atamıyorum.:)
- +1 yıl
umarım ilham kaynağı olmadım.:)
Soran+1 yılHayır tabi ki de böyle bir şey yapacak olsam internetten sormazdım :D
- +1 yıl
kendimi şuçlu hissettirme bana da.:)
Soran+1 yılOf hayır ya kan görmeye dayanamam ben :) gerçi şırınga kansız ama işte batıramam içim acır :)
- +1 yıl
özelden yazar mısın..:))
- +1 yıl
psikolojini çözmek istiyorum senin.:)
Soran+1 yılÖzel mesajlaşmıyorum :)
- +1 yıl
bende
nasıl mesajlaştığını değil psikolojini merak ettim korkma.:) - +1 yıl
özelden daha öncede mesajlaştığım oldu ama hiç birinide yemedim.:)
Soran+1 yılİyiyim ya bir srun yok :) tıbbi merak mı yani :D
- +1 yıl
tamam yazma.:)
içimde holmes şevkini öldürdün
Soran+1 yılHolmesler ölümsüzdür :P iyi geceler :)
- +1 yıl
düşünkü öldürdün.:)
Soran+1 yılAbartma yaw, o kadar şevk kırıcı değilim :)
+1 yılVahşi cazibem tabiki en ölümcül silahım :)
138 Yorumla
Soran+1 yılOna ne şüphe da :D
- +1 yıl
Yüksek bir yerden atardım:)
Soran+1 yılKimi atıyosun :)
- +1 yıl
Kimi öldürmek istiyorsam:)
Soran+1 yılkimi öldürmek istiyosun :)
- +1 yıl
Senden başlayabilirim :)
Soran+1 yılHiç şaşırmadım
- +1 yıl
Oysa ki, şaşırtmayı severim ben.
Soran+1 yılAllah şaşırtmasın
- +1 yıl
Arada sırada şaşırtıyor...
Soran+1 yılMumkun olabildigince az sasirtsin
- +1 yıl
Şaşırttığı zamanlar daha mutluyum...
Soran+1 yılİlginç :/
- +1 yıl
Günahlar tatlıdır...
Soran+1 yıltöbeestafirullah
- +1 yıl
Yalan mı?
Soran+1 yılGünah-sevap kavramına göre hareket etmediğim için bilmiyorum
- +1 yıl
İnançsız mısın?
Soran+1 yılBunu sorman günah değil mi?
- +1 yıl
Neden günah olsun ki?
Soran+1 yılİnsanlara inançsız mısın diye sorulmaz çünkü
- +1 yıl
Karşılığında nasıl bir ceza var? Ben sormuş bulundum bir kere?
Soran+1 yılBilmiyorum ulemaya sor..
- +1 yıl
Günah olduğunu nereden biliyorsun o zaman?
Soran+1 yılBilirim ben
- +1 yıl
Ulemadan biriyle mi flörtleşiyorsun:)
Soran+1 yılHer bildiğimi flört ederek mi öğrendiğimi düşünüyorsun gerizekalıı :)
- +1 yıl
O fazladan yazdığın "I" harfini yediririm sana:)
Soran+1 yılYerim yerim açım zaten :D
- +1 yıl
Kalk bir şeyler hazırla, bende evde olurum birazdan:)
Soran+1 yılAz ye de uşak tut :/
- +1 yıl
Bu lafı çok seviyorum:)
Ben dışarıda yiyeceğim canım:)
Soran+1 yılTamam sen dışarda ye ben eve sipariş ediciğim :D
- +1 yıl
Buna da hayır demem:)
Soran+1 yılPeki :)
- +1 yıl
Anladım:)
Soran+1 yılgüle güle :)
- +1 yıl
Hoşcakal:)
- Aile & Toplum konusunda 874 cevap paylaştı.
+1 yılVer Tatlıyı zevkten ölsün
15 Yorumla
Soran+1 yılŞeker koması
- +1 yıl
he aynı
Soran+1 yıliyiymiş
- +1 yıl
ölsün pezev*k :D
Soran+1 yılTöbe yareppim :D
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılTövbe de ben yapamam öyle şey
13 Yorumla
Soran+1 yılTöbe töbe :D
- +1 yıl
Ölmeyi eylerim benim öyle bir hakkim yok senin var mı bilmem
Soran+1 yılElbette kimsenin hakkı yok
Aile & Toplum konusunda 340 cevap paylaştı. kiralık katil olurdu 😀
18 Yorumla
Soran+1 yılhmmmm :))
Soran+1 yılElini kana bulama emi :D
Soran+1 yılTanışmadığımıza memnun oldum :)
Soran+1 yılGörüşmemek üzere o zaman :) kötü geceler :D
+1 yılBeddua edip havale ederdim
10 YorumlaSusturuculu silah sanırım
10 Yorumla- Devamını Gör (51)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar