Kızgın yağ ile elimi yaktım yanık izi nasıl geçer?

Arkadaşlar 10 dakika önce elimi yanışlıkla kızgın yağ ile yaktım elimi 2 dk soğuk suya tuttum şimdide üstüne diş macunu sürdüm. Ne yapabilirim? kıpkırmızı oldu elim hareket ettiremiyorum yarın sınava gircem ne olur yardım edin.
Kızgın yağ ile elimi yaktım yanık izi nasıl geçer?
Cevapla