+1 yılKız ya da erkek kendinden emin değilse aşk işlerine karışmamali. Ne istediğini biliyorsa istekleriyle paralellik gösteren biriyle beraberlik yaşamalı . ( duygusalsa duygusal biriyle, hassassa hassas biriyle) . Başta yapılan yanlış ise insanlara güvenmemesi gerektiğine kendini inandırmaktir. Güven ve sevgi iki insan arasındaki ilişkinin temelidir. Bu sadece kadın- erkek ilişkisi için geçerli değildir. Işte kendini bu iki ihtiyaçtan devamlı yoksun birakan kisiler duyguların eksikliğini devamlı yasarlar. Daima duvarları vardır,muhalefettirler. Çünkü eksiklerini daha kendileri bile kabul edemezler ki.
Aşk güvenin ve sevginin en yoğun ortaya çıktığı ilişkidir. Başka hangi ilişkide insanlar kendilerini bu kadar açarlar ve eksiklerini tamamlayacak birini ararlar ki ? Ama işte bu da yanlış. Karşındaki insana belki de kaldıramayacagi kadar duygusal yük bindirmek,sorumluluk vermek demek.
Insan önce kendini tanımalı,ihtiyaçlarını bilmeli. Daha sonra doğru tercihlerde bulunabilir işte. Başta yanlış yapan yine kendisi halbuki. Bile bile ateşe atlamak gibi birşey bu.22 Yorumla- +1 yıl
Güven tek kişiye bağlı değildir. Zaten kolay sağlanan duyguda değildir. Güven için baştan düzgün karakterli,içi dışı bir insan olman gerekir.
Mesela hiç görmediğin bir kızla yolda tanışıp aynı gün içinde yaşını bile bilmeden ' seviyorum seni ' dememek lazım.
En İyi Cevaplar
o hatayı bir kere yapanlar bir erkeğe güvenip snrada canı yananlar bilir o kişiden sonra başka bir erkeğe ne kadar doğru olursa olsun güvenemediğini. önyargıdan çok aynı şeyleri bir daha yaşamak istememekten o güvensizlik. tamamen kendini koruma mekanizması da diyebiliriz:)
10 Yorumla
Neden güvensin ki ?
Erkek milleti olarak yok şu kızla yattım yok şunu yaptım bunu yaptım diye arkadaşlar arasında anlatıp edepsizce böbürlenelim, sırf cinsellik için akdenize tatile gidip turistlerle birlikte olalım, kızları affedersin seks objesi olarak görelim sonra da kızlar neden güvenmiyor ? Utanılacak halimiz var ;)
Sonuç olarak güvenmemekte sonuna kadar haklılar !22 Yorumla
+1 yılkızlar geçmişinde birinden kazık yediği için güvenmezler genelde. ama karsısındaki insan onun güvenini sarsacak hiç bişey yapmayıp aksine güven kazandıracak seyler yaptıgı halde güvenmiyosa sorun vardı bence karsında ki insanın sana güvenmediğini söylemesi kötü bişey çünkü
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇünkü en okumuş etmişiniz bile konu kadınlar olunca iki büklüm oluyor.Çünkü sevgilim için aşkımdan ölüyorum diyeninizin bile bir göğüs dekoltesi gördüğü zaman içine düşmediği bir ortam yok.Çünkü hepinizde çocukluktan kalma bir şımartılma duygusu var, Türk erkeğinde daha da var bunlar hep baskın olduğunuzu düşünüyorsunuz,eşitlik yok hayatınızda. Bu yüzdendir ki, çoğunuz kadını hizmetçi olarak görüyor ya da bir cinsel obje muamelesi yapıyorsunuz. En basitinden; Erkek sığınma evi diye birşey duydunmu sen hiç? Ben duymadım. Kadın sığınma evi "erkeklerin bitmek tükenmek bilmeyen egosunun dışa vurumu" yüzünden var.Kendi cinsinize bile güvenmiyorsunuz,güven vermiyorsunuz ki.Sen hiç yan baktı diye birbirini öldüren kadın gördün mü, ya da arabama arkadan çarptı diye? Feminist falan değilim, her cinse her ırka saygım var.Erkekler olmasa kadınlar, kadınlar olmasa erkekler olmuyor. Ama bunlar cinsinizin genel özellikleri ve kör,sağır biri bile bunları bilmediğini iddia edemez.
23 Yorumla- +1 yıl
çoğulkonuşma istersen
- +1 yıl
bir erkek olarak hak vermemek elde değil. Ben anneme böyle davranılmasını istemem, bende eşime anneme nasıl davranılmasını istiyorsam öyle davranmalıyım. Açık giyinen kadınların çoğunu o... ilan edenden tut insanlık dışı her şey yapılıyor. Ben kadınlara bu konuda destek veriyorum. Haklı nedenleriniz var bu konuda.
genellikle kızlar geçmişte bir sorun yaşar sonra herkesin aynı olacagını düşünür.
veya çevresinde birileri kötü şeyler yaşamıştır ve kişinin aklına kazımıştır *erkekler güvenilmez* diye
her ne kadar insanlara çok güvenmesemde insanların yaşadıgı saçma sapan olaylar yüzünden veya geçmişteki birkaç saçmalık yüzünden genelleme yapmayı saçma buluyorum
güvenmiyorsan kimseye güvenmezsin.23 Yorumla- +1 yıl
bak bu doğru bir tespit işte
- +1 yıl
genelde kıza, bu çocuk diğerlerinden farklı dedirttiğimizde, kız otomatik olarak o erkeğe güvenme şansı veriyor. Sıradan erkek olduğumuzda kız otomatik olarak ön yargı ile yaklaşıyor.
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Senin ölümüne sever dedigin kisiler leyla ile mecnun zamaninda kaldi ! Su zamanda birak insanin sevdigine güvenmesini kimseye güvenmiyor !
12 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen etrafımdaki erkeklere bakıyorum iki üç kızı aynı anda idare ediyorlar ya da çıktıkları kızın arkasından ileri geri konuşuyorlar aynı duruma düşmek istemediğim için deli gibi sevdiğine emin olsamda yaklaşmasını istemiyorum
234 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılöyle ama gerçekten o hissi anlayamazsın kızın yanındayken dibine düşücek finolar gibi kuyruğundan ayrılmıyor kızın arkasından da söylemediği laf kalmıyor ve benim sadece arkadaşlarım değil akrabalarımda ki erkeklerde böyle gördükçe erkeklerden soğuyorum biri bana ilgi gösterdiği an aklıma o etrafımdaki erkekler geliyor
Cevap sahibi+1 yılkesinlikle haklısın geçen gün dershanede bir kamp programı oldu ve tanımadığım insanlarla aynı sınıftaydım kızlar erkekler hakkında öyle bir konuşuyorlar ki parçalayasım geldi neymiş çocuğa 400 tl hesap kitlemiş arabayla gezmiş yok başka bir çocuktan dershane taksidini ödeyemiyorum diyip 200 tl para aldım o parayla kendine kontör yüklemiş pantolon almış aşık edip bırakıcakmışın erkeklerde de var kızlarda da ben nasıl diğer erkkelerden dolayı güven problemi yaşıyorsam sizde aynısınız kesinlikle h
Cevap sahibi+1 yılpeki eşini bir erkekle aldatan erkeklere ne demeli :)
Cevap sahibi+1 yılhiç sanmam aşık olan dahi var neyse beni ilgilendirmez kimsenin seçimleri ama sonuç olarak kurunun yanında yaşta yanıyor bir kişiyi sevdim sonra da kimseye karşı bir yakınlık hissedemedim evet hatalarım vardı hemde çok büyük hatalarım vardı ama aldatılmayı hiçbir zaman haketmedim ki ben ona defalarca söyledim ne yaparsan yap ama beni aldatma gözlerimin içine bakıp yeminler ederken evlenme teklifi ederken başka bir kızada evlenme teklifi ediyomuş
Cevap sahibi+1 yılkız istanbulun bir ucunda ben bir ucunda nasıl haberim olabilir ki ya olaylar karışık aslında bizim çok uzun süreli bir ilişkimiz vardı sonra bir yıl kadar ayrı kaldık barıştık benimle barıştığı gün başka bir kızla da çıkmaya başlamış ben farkındayım bir terslik bir şey olduğunun ama kanıtım yok 1 ay boyunca her lafını her hareketini didik didik inceledim sonra bir şekilde kızı öğrendim kıza ulaştım durumu anlattığımda kız bana olabilir dedi belliki kızın benden haberi varmış
Cevap sahibi+1 yılhayır bahanesi yok boşluktaydım bile diyemedi neden yaptım bende bilmiyorum yine ayrılıcaz sandım dedi ayrılırken de o* dedi zaten bana al anladın mı kızlar erkeklere neden güvenmiyorlar ben ona her şeyi anlatırken beni aldatmaması için yeminler ettirirken onun yediği haltlara bak ben nasıl güveniyim başka bir erkeğe elini tutmaya gözlerinin içine bakmaya utanan birisiydim ben bir kere anlımdan öptü de yüzüm kıpkırmızı oldu utançtan ateş bastı ve ben o* oldum
Cevap sahibi+1 yılhayır öyle değil dengesiz azla yetinmeyen bir insan yaptıklarının nedeni yok sonra arayıp özür diledi o anda çok kızgınmış kendine o sinirle söylemiş bana bekliyodum ama ondan böyle bir şey 3 kelimesinden ikisi yalandı o kalan bir kelime de yalan mı doğru mu şüpheli
Cevap sahibi+1 yılher neyse ne benim bir daha kimseye güvenemiyceğim ve sevemiyceğim gerçeğini hiçbir özür geçirmiyor ya da o sözü duyduğumda yaşadığım kırgınlığı aldatıldığımı öğrendiğimde gururumun nasıl yerle bir olduğu hiçbir özür telafi edemez olayın üstünden aylar geçmiş olmasına rağmen hala uyuyamadığımı yemek yiyemediğimi dört ayda kilo 15 kilo verdiğimi hiçbir şey değiştirmiyor hiçbir şey canımın acısını hafifletmiyor ve göz yaşlarımı da geri getirmiyor her şeyn acısı hala ilk günkü gibi
Cevap sahibi+1 yılöyle oldu zaten ilk zamanlar sürekli gülüyordum çok neşeliydim makyajsız saçımı başımı yapmadan dışarı çıkmıyordum ama geceleri yine odamda tek başıma kaldığımda o geliyodu aklıma şimdide iyice kafayı yedim bir aralar baygınlıklar geçirdiğim yüksek ateşlerle yataklarda yattığım günler bile geçti günlerce kustuğumu hatırlıyorum artık öyle bir kafaya takmışım ki miğdemin ağrımadığı bir gün yok ama o ne iyi günleri mi ne de kötü günlerimi görmedi çünkü ortamlarımız aynı değil farklı semtlerdeyiz
Cevap sahibi+1 yılya kusura bakam çok uzattım bazen böyle anlatcak birini bulunca sülük gibi yapışıyorum oluo arada piyango sana vurdu :D
Cevap sahibi+1 yılben abarttım ama alçak gönüllülük yapmayı bırak :) napıyım ettrafta anlatcak kimse kalmadı bende birini buldum mu bırakmıyorum :)
Cevap sahibi+1 yılanlatınca rahatladım :) kuş gibi hafiffim şu anda birde şu iştahım normale dönse iyi olcak 15 kilo ne demek arkadaş ya
Cevap sahibi+1 yılvallahi hiç bilmiyorum en çok sevdiğim yemekleri bile yemek istemiyorum aslında biraz kiloluydum iyi oldu şimdi bu kilo çok yakıştı ama olsun azcık iştahım düzelse iyi olur
Cevap sahibi+1 yılayrıldığımızdan beri sürekli arayıp özürler diliyo barışmak istiyo ama nah barışır çıktığı kızda kezbanın önde gideni zaten köpek gibi pişman oldu
Cevap sahibi+1 yılöyle de kimseyi kullanmak istemem sonuçta kimseye karşı bir şey hissetmiyorum
Cevap sahibi+1 yılaynen öyle ben yorumları çok uzattım kaçıyım artık sohbet açtık resmen iyi geceler
Cevap sahibi+1 yılasıl ben teşekkür ederim :)
Çapkın olduklarından dolayıdır :)
Şaka bir yana kızlar şanssızdır ardı ardına çıkan kötü erkekler güvenlerini sarsabilir..12 Yorumla- +1 yıl
Her 100 erkekten sadece 3 u karsisindaki kizla evlenirim diye cikiyor diyerleri vakit gecirip eglenmek icin. Ama bunun bole olmasinda kizlarin cok buyuk hatasi var
+1 yılçünkü siz bir kız size yüz verse en basiti bir meraba bile dese sevgiliniz bile olsa hemen peşine düşersiniz
44 Yorumla- +1 yıl
oha yok artık. :D bana bir kız merhaba demeyi bırak merhaba dese bile, o kızla hemen yatma ihtiyacı hissediyorum, dayanamıyorum, erkeksi güdülerimi tutamıyorum, kız getirin bana kıııııııııız, kız istiyorum bennnnnn :D sanırım okuduğun bölümden dolayı böyle düşünüyorsun. Emin ol, bir kaç tane abaza ki bunlar her yerde var, bunlar yüzünden tüm erkekleri damgalama.
- +1 yıl
evet böyle düşünüyorum evet genelleme yapıyorum bu tezimi de kolay kolay kimse çürütemez, berkcan alındın galiba sende öyleysen demekki
Genelleme yapmak bu nokta da doğru olur mu bilmem. Sonuçta her erkek hödük olacak diye bir şey yok. Ama çoğunluğunuz böyle... Kızları cinsel bir obje olarak gördüklerini, eğlence, laf olsun diye kandırdıklarını düşünüyorum. Size güven olmaz :D
02 YorumlaKural bu. En duzgunude olsa istisnalar kaideyi bozmuyo
31 Yorumla
+1 yılOlusmus ya da olusturulmus capkin erkek profili yuzunden.Erkeklerdede kizi etkilemek icin her yalan her alavare dalavere mubahtir mantigi var.Bu yuzden kadin erkek iliskilerinde iki tarafta durust olmadikca bu imajlar guveni yer bitirir.
00 Yorumla
+1 yıldaha önce aldıgı darbelerden dolayı artık erkek arkadasına degil kimseye güvenmez. Taa ki karsısına dogru insan cıkıp onu bu dünyada herkesin güvenilmez olmayacagına inandırana kadar. Malesef bu sürecte görev size dusuyor erkekleeeerrr
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. link
çünkü böylesiniz.11 YorumlaSanki erkekler kızlara guvnıyor.Sen ki bir erkek olarak bır kıza onu asla aldatmayacagını ispat etsen bıle o kız seni terkeder devrin kızları boyle çünkü
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılkkardeşim iyi biri olursanda bu ezik diye dalgaya alırlar mümkünse hiç bir şey yapma onu etkilemek adına hiç bir şeye girişme derim...
10 Yorumla
+1 yılSanki kızlar kendileri çok güvenilirde bize b.k atarlar
Arkadaş genellemeyi bırakın artık iş karakter meselesi
Az bucuk aklı olan ne demek istediğimi anlar00 Yorumlabazı arkdaşlarımızın zamparalıklarından si.. bıraktıklarından ne olabilirki başka
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldaha kaç gün oldu tanışalı,hemen çok seviyorum bilmem ne.
30 Yorumlahormonal ıhtıhyacları yuzunden aldatma ıhtımalı oldukları için
21 Yorumla- +1 yıl
hormonal ihtiyaçlar sizde de var bizde size güvenmeyelim o zaman
erkeklerin hepsini tek çuvalda toplayıp genelledikleri için
halbuki biz genel evdeki kadınlara ya da dışardaki bazı hatunlara bakıp hepsine aynısınız demiyoruz00 Yorumlabi kez başlarından bir olay geçiyor ya da çevrelerinden duydukları kulaktan dolma şeylerle herkesi aynı olarak yargılıyorlar aslında olay bu
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. sen daha iyi biliyorsun bizce :)
21 Yorumla
+1 yılNe demişler: "İstediğine inan ama kimseye güvenme" :)
00 Yorumla
+1 yılNiye güvensinler ki? Biz kendimizi biliyoruz en başında. Haklılar bence bu konuda.
00 YorumlaGeçmişi olsun olmasın günümüzde hep tekerrür eden sözler filmler kitaplar insanlar yüzünden cinsler birbirie hep ön yargıyla yaklaşıyor.
00 Yorumlabu devirde babana bile güvenmicen.
ne diyom nan ben.00 Yorumla
+1 yılKızlarında erkeklerden bir farkı yok ama.
Kocasını öldüren ondan gizlice cebinden para çalan.
Her ota boka sinirlenip kavga çıkaran.
Sonra da derler ben erkeğe güvenmem ee salak o zaman niye evleniyorsun?
Sinirlerim kalktı ya :D00 Yorumlaben guvenirim neden guvenmeyeymki
31 Yorumlane istediğini bilen bir kadın göster saçımı 3.numaraya vurdurcam :)
10 Yorumlaoyle bir sorunum yok,guvenmemek icin bir acik yakalamadiysam guvenirim kiz erkek farketmez.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılzararım yok kimseye lan ben bir kızın güvenini yarım saatte kazanırım:) kızların çoğu neden genelde sözünde durmaz düşünceleri sürekli değişir ben bunu sormak istiyorum dürüst insanlar azaldı mı gerçekten (kişisel birşey değil)?
00 YorumlaErkekler kızlara güveniyo mu acaba bunu da düşünmek lazım. Aslında insan insana güvenmiyor.
10 Yorumla
testesteronlarımdan iğreniyorum.
libidoma saygılarımı sunuyorum10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYuzde 80 i aldatiyor belkide daha fazlasi gelde guven simdi
11 Yorumla
+1 yılerkeklerin her durumda aldatmaya meyilli olmasi... desem
22 Yorumla- +1 yıl
çok yanlış bir düşünce desem
- +1 yıl
bence hakliyim
Gizli Üye(30-35)+1 yılbende kızlara asla güvenmiyom güvenmiş gibi yapıyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılgüvenilir bir insan olduğun zamanda aşık olmazlar :D
00 Yorumlaerkek yapısı sebebiyle :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbendeki bir hastalık ben kim olursa olsun hiçbir kıza güvenmiyırum. beni çok seven bir kız arkadaşım var ama içimde yok güven duygusu niye bilmiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılgenelleme yapma.tanıdığım güvenilebilir herkese güveniyorum tabii sonra biraz hayal kırıklığı oluyor
00 YorumlaGenel olarak hepsi aynı doğaları bu
10 Yorumlagüvenilir olmadıkları için...
01 Yorumla- +1 yıl
ama ilişki içnde olmayı da ihmal etmezler:9
Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. gerekli güveni vermediği için
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSorun sizde değil genlerde
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. güven vermedikleri için olabilir...
00 Yorumla
+1 yıltokmakçı erkek çok piyasada
00 Yorumlasen kızlara güvenince ne oluyor ? :D
02 Yorumla
+1 yılgüveniyoruz neden güvenmeyelim ;)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılo guveni sen evrdkten snra kardesm sorun yok
00 YorumlaGenelde cinsellik...
11 Yorumla
+1 yılçünkü aldatıyoz panpa .d
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıle .ikip .ikip bırakıonuz amk!
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbilmiyom sanki :D
Cevap sahibi+1 yılbi işe filan sokun bari.Bu kadar mı çirkin bu kadınlar :DDD
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkeklerin bir çoğunun aldatmaya meyilli olması
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇünkü güven vermiyorlar.Hem niye Güvenelim ki.
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKadının olayı o da :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılniye güvenek ?
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılantep :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkekler yalancıdır.
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılhayır çok rastladığımız için
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar