Neden hemen hemen her şeyin bir karşıtı var? Ya da zıtlıklar olmasaydı ne olurdu?

Etrafınıza bakın, siyahın karşısında beyaz var mesela, iyi insanların içinde kötü insanlar var,
mutluluk var üzüntü var. Ya zıtlıklar olmasaydı ne olurdu?

Mesela herkes iyi olsa, herkes aynı karakterde olsa, hiç kimsenin bir özelliği kalmazdı değil mi? Hayal edelim ki her gün gece, içiniz daralmaz mıydı? Kısacası hayat zıtlıklar ile güzel.


Neden hemen hemen her şeyin bir karşıtı var? Ya da zıtlıklar olmasaydı ne olurdu?


Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll
Neden hemen hemen her şeyin bir karşıtı var? Ya da zıtlıklar olmasaydı ne olurdu?
Cevapla