Şirket sahipleri hariç büyük şirketlerde çalışanlar hariç böyle geliri olan bir insan var mı ki? Bu nedir arkadaş 25 bin nedir biz 4 bine itimat ediyoruz. Dünya nereye gidiyor yaa bu ne uçukluk?
Sosyolojik olarak zengin olmanın yolları bellidir. Adam Smith bugünkü ekonomik temellerin kitabını yazmış mesela. Biz de hala burdayız. Çok acı bir gerçek söyliyim mi? 25000₺ geliri olan biri böyle internette boş zaman geçirmez. O insanlar o zenginliği yakaladıklarında bile hala çalışmaya devam ediyorlar. Yalnız dikkat. Maksat para değil, başarının verdiği hazzı bırakamamak bu. Biz burda kendimizi avutmaya çalışıyoruz bilmem farkında mısınız? Ülkecek çalışkan olsaydık tıpkı Danimarkalılar gibi en fakirimizin aylık geliri 20000$ olurdu. Ya da diğer avrupa ülkelerindeki gibi. Yalnız orda ekmeğin fiyatı bizim 1₺dan bile ucuz. Vergiler düşük. Halkın tamamı fakirlik bilmez. Ve dünyadaki açlığı kitap okumamaya bağlıyorlar. Kitap okumayana tabiri caizse "yazık" falan diyorlar. Eminler çünkü. Hayır haklılar da. Yapmadan bilemeyiz yapana da itiraz edemeyiz. Bu işin temeli kitap okumak deyip edebimizle oturucaz işte
ekonomistci misin 😊
Sosyoloğum ama her konudan anlarım
Simith deyince dedim bu ekonomist
Avrupa ülkelerinde 1 liradan ucuz mu cmmmfmf lan hadi allahım cıldırıyorum bxdjxjddn
Dayım Ekonomistçi Ama sırf Bunlar Devletin Vergileri Yüzünden Değil dayım öyle diyor ama. Bilmiyorum Artık
@CykaBlyat59 onların fiyatıba göre 1 liradab ucuz bizim paraya göre ooo
a. koyim bunun 2 suçu var 1 cisi şu televizyon denilen skindirik icat insanlara farklı şeylere asimilize etmesi. 2 cisi ise sosyalizm adı altında batı özentiliği geçmişini skiyim bu ülkenin kafa zihniyetinin başka birşey değil.
Başarıldı buda günümüz bayanlarını göz önüne alırsak zaten herşey ortada.
Herkesde bir ego bir tavır seçicilik elit görünme çabaları almış başını gidiyor.
La yok mk ne soylesem duzelmeyecek kımse anlamayacak zaten
helal kardes +1
Eğer o kadın hayatı boyunca 25000 TL kazanan biriyse veya ailesinin geliri bu civardaysa talep etmesini çok garip karşılamıyorum ben. Herkes mevcut düzenini korumak, alıştığı hayatı sürdürmek ister ve bu nedenle de bol bol çalışır. Bu lafı söyleyen bir kadın hiç çalışmamış, 2000 TL'yi bir arada görmemiş bir kadınsa bu kesinlikle samimiyetsizdir. Fakat kendi hayatındaki düzenini idame ettirebilmesi için böyle bir talepte bulunuyorsa uçuk bir davranış değil bence.
Ya bence bizim böyle mevzuları eleştirmeye çok da bir hakkimiz yok. Kadının çevresi öyledir. Ona alışmıştır yaşayışı odur onu ister. Diğeri ailesiyle asgari ücretle geçinmiştir bana bu da yeter der. Yani herkesin yaşanmışlıklarıyla alakalı biraz. Ben garipseyemiyorum o yüzden.
Bana sacma geldi insani kucumser gibi diyo para asktan önce gelir tanistigim erkegin kiyafetinin markasina bakiyom 20 liralik da ayaklabi var 100 liralik da bu nasıl zihniyet
Bu dile getirilmese de hemen her evlilikte dikkat edilen biseydir ki. Mesela kitaplarda filmlerde bile işte kadin ingiliz asilzadesidir. Adam da bilmem ne arşidükü. Kızın annesi adamla ayni baloyu ayarlamaya çalışır evlensinler ister vs vs. Ikisi de maddi olarak uygundur bir ortama getirilir ve manevi olarak da anlaşirlarsa evliliğe gider. Gibi gibi diyim. Yani bu tarih boyunca her zaman böyle olmuş. Tabiki istisnalar var onun hepimiz farkindayz. Ama bu devirde ben insanlari anlayamaz oldum. Dediğin gbi kadin direkt şu kadar maaşı olcak diyor. Oldu. Istersen aldgi gbi sana versin.
Terbiyesizlik resmen bunu dile getirmek karşıdaki adami kucumsemek gercekten asgari ucrete itimat edenler var bu devirde yaa
Cevap
231Cevap
Gençler demek ki neymiş?
Para ile adam da karı da kız da satın alınırmış
Kimisini ucuza kimisini pahalıya..
Dünya böyle maalesef.
Böyle egzantirik skindirik istekleri olan kadınlara da konan bir sürü anakonda var dünyada.
Her türden mahlukat mevcutken bunların da olmaması zaten şaşırtırdı
Bir bilgisayarlı makine programcısı olarak. Kalıphanede işlediğimiz ham maddesine bağlı olarak 1 hafta boyunca yaptığımız kalıp için 115 bin lira para alırken bu 1 ayda toplam 460 bin lira para yapıyor elektriği takımları soğutma sıvıları ham madde giderlerini çıkarırsak taş çatlasın 10 bin lira gider oluyor. Ve bu ay sonunda kazanılan paranın en az hali saygılar.
-Prensler masalda adamlar sanayide yetişir.
-MAKİNECİ
offf offf aç gözlü insan cekilirmi ya? Evleneceğim adamin kalbi aklı ruhu benim olsun kimseye muhtaç olmayacak kadar gelirimiz olsun ben ayağımı yorganima göre uzatmasini bilirim.
Vay be, tebrikler abla... Böyle düşünenler az...
ahh ablam ahhh iyi insanlar hep geride kaldı 😏
Gecinmek kolay degil ama ask aşk deyip parasizla evleniyolar sonra baba evine donuyolar yapamıyorlar
aşk aşk deyip parasız demedim yetecek kadar. Ve para için evlenen bir zahmet dönsün babasının evine. Para bitti aşk bitti annelerimiz böyle olsa biz yeryüzünde olmazdık bile 😏
Oyle de issiz gucsuz adamla asigim ben kuru ekmek yesem yeter diyolar evlenince goruyo dunyanin kac bucak oldugunu
birlikte üstesinden gelseler fenami olur erteleseler çocuk işini kadında yardım etse eşine herşeyi kocadan beklememek lazım.
bunlar lafta bacim
velhasıl kelam nasıl bakarsan öyle görürsün güzel kardeşim iyi günler 🍀
@Mecnunun_Leylasi Ablacığım herkes bir değildir, tarışmasanız? :D Siz öylesiniz, o değil. Yani birçok kişi böyle diye, bu tür bir algı oluşmuş. Ama herkes öyle değildir, ön yargılı olmayın lütfen...
@Bugraaltas Dediğim yani lafta hos da yasayan kisileri gordum ben parasizlik aski oldurur bunun ornegi de cok yani
@Mecnunun_Leylasi Elbette hiç parasız olmaz. Ama... İkisi birbirini seviyorsa, ikisi de çalışır durumu düzeltirler... Yani işleri olsun ikisinin de, anca geçinebiliyoruz. Kadın evde oturmamalı zaten öyle, onun da mesleği olmalı. Ben de onu diyorum, tabii ki parasız ev geçindiremeden olmaz. Çocukların olunca para daha çok gerekecek. Çalışmalı karı koca...
@Mecnunun_Leylasi Para yüzüne ayrılmak anlamsız olur. Aşılacak şeyler bunlar, çalışırız elden geliyor şükür.
@Bugraaltas iyi hos da iste bazi erkekler tembel issiz gucsuz evine ekmek getirmiyo kadinlar da bunlara aşık olup ac ac yasiyo seven zaten ekmegini her turlu elde eder kadinini muhtac etmez
25 bin gelir sahibi var mı derken?
orta düzeyde o kadar yok ama üst düzey kesimde millet ne paralar kazanıyor. televizyon oyuncusu çıkıp 'aylık gelirim 450.000 lira diyor'.
para ile evlenmek ayrı bir saçmalık zaten de tercih meselesi..
Sabah kahvaltı yaparken tesadüfen izledim o bahsettiğin kişiyi ben de. Çocuğun ben istersem onu çok rahat bulurum sen bulabilecek misin asıl diye sorması da ayrı bir tuhaftı. Çocuk aylık 20bini nasıl rahat bulacak merak konusu :D
asgeri ücretin 1600 olduğunu varsayarsak 4000te çok sjsjs
25 bine hiç bişi demiyorum yuh yani sjsjs Kadına seni satsam 25 bin edermisin diyesim geldi sjsjs
Yine patavatsızlığım tuttu susuyorum
asgari ucret 1600 degil 1300 ayrica 4000 gayet normal bir maas gecinmek icin
öğrenciyim kendı ticaretimle aylık 14 bin geliyor iki kişi oldugumuzdan 7 bin kalıyor eğer bu para babadan kalmadıysa kazanmak zeka ve beceri istiyor kendımden ornek verırsem bunu ima edip söyleyecek görgüsüz birinin yüzüne bakmam
O ister de adam o kafada bir kadın ister mi?
25 bin gelir istermiş, eee sen ne işe yarıyorsun? Oturduğu yerden koca parası yeme derdinde ve yetmiyomuş gibi de 25 bin isteyerek açlığını belli eden tipler.
Uçmuş işte deli! Ne beklersin ki daha ondan. Bir de böyleleri parayı bulunca bir sapıtıyorlar ki sorma gitsin. Zaten Türkçe de Kıro sıfatı da tam bunlara yakışıyor. Kırolar işte! Benden uzak! Cehenneme direkt!
Benden bu kadar vallahi , dahasını isteyen patronuma sorsun zam vaktini :)
https://i.hizliresim.com/Jq7dDo.jpg
4000 mi
14.500 net.
Net okunmuyo da
ilginç :) üzerine tıklaman lazım sanırım
Bu isyerinde elemen aliyolarsa ben de gelim 😃
En son beni aldılar o da 4 sene önce idi :D
Hangi sirket
Burada ifade etmem pek uygun olmaz. Mesaj atabilirim
Merak ettim yoksa beni pek de ilgilendirmez aslinda allah daim etsin diyelim 😊
İşte burada söyleyemiyorum, malum.
Anliyorum
Gelip hazıra konmak istiyor demektir. Eş olmanın anlamı varlığı ile yokluğu ile hayatı paylaşmak demektir para kazanılması gerekiyorsa beraber kazanmak gerekir. Kadın kendini erkek aylık 25 bin lira kazanıyor diye sunulan bir ödül olarak görmemeli.
Bize ne? 1.300tlyede itimat edenler var napalım simdi? Bulur bulamaz bilemeyiz ama istemişse istemiş. Kadinin istemesini eleştirmek ne? Belki sirket sahibi bulur
esnaf olan ve daha fazla kazananlar var, fakat sırf para için kendiyle evlenmek isteyen para avcısı kadınla olur mu bilemem, böyle kadınlara bakınca midem bulanıyor
yani 25 bin alsan türkiye şartlarında ne olacakki ben 4-5 tl ile tiyatroyada sinemayada sporada gidebiliyorsam 25 olmuş 50 olmuş bana ne mezaramı götüreceğim
Anadolu grubun şirketlerinden birinde çalışan bir bayan tanıyorum kendisi müdür aylık 29bin maaş alıyor bu bayanın üstü adam ise aylık 40bin maaş alıyor.. Bu maaşlar net.. ^^
Zor kazanılacak bir lara değil. Orta duzey yöneticiler.. pilotlar.. Belli büyüklükteki sirket ortakları.. Vs vs. Sürüyle ornek verilebilir.
Var ama 25 binlik geliri olan bir erkek istiyorsun olabilir isteyebilirsin fakat 25 binlik geliri olan bir erkek seni naapsın paraya tamah etmeyen bir kadın ister
4bin lirayıdapek alan yok çokaz ancak güzel meslek hep alınan maaş 1.800/2.500arası 25bin nedir gerçektenya.
Begenilmeyen bir polis bile 5 bin aliyo nesi anormal
polisler 5bin almıyo yokk belki emniyetmüdürü falansa eee olur. polis tanıdıklar var keşke 5bin alsalar. anormal degil diyorumki maaşlar çok düşük keşke 4bin alsa herkes nerde, anca güzel meslektekiler alıyosa alıyodur, sıradan işlerdeki insanlarda alsa demek istedim canım anormal bişeyyok 4binde..
ozel harekatcilar aliyo canim ki bir lise mezunu bile ozel harekatci olabiliyo askeri personeller de aliyo cok mu olagan
pardon canim ben yorum okuya okuya seninkini eksik okumusum ama dedigin gibi cogu asgari ucret aliyo ama yani 4000 almak da zor degil diyom ben de
Haklisin hayat şartları zor gercekten
reva değil valla
esin de bir 2500 falan alsa iyidir canım
Hıı
sesin guzelmis 😃😂
abarttin ula saka ile de olsa gelsin vursun nedir 😨😰😱😬😵😧😦😳
Kamil kismetlerime engel olma ayoool
kulaklıklı dinledim vazgectim cümlelerini yarim yamalak bitiriyon kirpiyon kelimeleri
Uzun uzun konuşamıyorum ki ancak böyle 40 saniye 1 dk falan oluyir
Bunu diyen kadin kesin bunamistir, onu diyesiye bir is bulup kendisi kazansin erkegin eline bakmasin!
Eziklikten baska bisey degil eski kafa bana gore evlenince kocam bana baksin la havleee
Bu kadın gerçekten para göz ne yazik ki bu beyinde olan bir insan evlenemez hiç bir b*k da olamaz.
Kötüye gittiği kesin herkes para, para , para derdine düşmüş.
Bizim şirketteki kıdemli mühendisler her 3 ayda bir çift maaş alırlar mesailerle birlikte 25i buluyor aldıkları maaş. Onlarında gözü açık hacım 😀
Herkesin parasi kendine para karakter sagliyo mu acaba
Paranin tek basina benim icin bir oluru olan bir seyi yok
Eywallah cemocan 😊
Tam eskort cumlesi. Kendisi zenginlerle para karsiligi takildigi icin zengin hayatini o sayede gormustur ve gozunu yukariya dikmistir. Ama ancak eskort olarak o maasi alan bir erkekle olabilir
aynen 😃😂
Türkiyede ayda 25 bin tl den fazla geliri olan 1 milyon insan çıkar
da davul dengi dengine çalar bu kadın neyine güveniyor
Asgari ücretin 1300 lira olduğu ülkemde 25 bin aylık gelirli manita aramak, samanlikta iğne aramak kadar absürd.
Bu kadinin seyi altin kaplamamiymis veya memeleri yercekimine meydan mi okumus yaslanmiyor sanirim. ac gözlu köpekler 😀
Tercüman oldun 😂😂
dolu var. fazlası da var. arayıp bulmak lazım. çık sokağa dakka başı mercedes geçiyor. en kötüsü 150-200 bin lira. jiplet falan 500 bin. ee nasıl alıyor millet sanıyorsun?
ben şu na 2 bine bile tamamım yani sen gene 4 bin mis gibi para. ben onu bile rüyamda görüyorum ancak dün gece misal gördüm 4300 lira maaş teklif ettiler
ben calismazsam 4000 fakat caliscam zaten 3000 falan alsam o da aynisini alsa zaten cok ii olur
ooo en sevdiğim iş konu çalışmadan maaş almak süper
Meslegimi calisacak is bulursam oyle olacak kardesim Allah'in izni ile
Zaten amaçları bu oluyor :)
türkiyede bu maaşı üst düzey yönetici ya da ceo alır... onlarda türk kadınlarına bakmaz
Asgari ücrete kanaat eden bir kadından farkı neymiş? Klimalı mı?
Ne vaad ediyormuş hanımefendi de 25 bin gelir istiyormuş?
#Vesselam
Bunlar mı istiyor? :D aylık 25 bin günümüz dünyasında çok para sayılmıyor sosyetede ihaleyi 100 binden açıyorlar :D
Bulunur bulunmasına da. Öyle bir insan bizim takıldığımız yerlerde takılmaz herhalde 🤔
ben de bunu demeye calisiyom
bir ağabeyim 3 ortak şirket kurup 2 yıl sonra aylık 300 bin lira kazanmaya başlamıştı. En küçük hissedar olduğu halde. Oldukca mümkün yani 😊
Kadin o kadar geliri olan birini istiyor lakin o kadar geliri olan bir erkek acaba o sirfintiyi begenir mi?
Mühendis avukatmıyızki okadar paralar alalım en az normal bir çalışan bir ülkeyiz okadar para alsak o hatunuda ona göre secip alırız o parayı ister bizde güzelligi
120.000 $ geliri olan adama "samimi, içten olduğu için talip oldum" diyen kadına inanmadığım gibi buna da inanmam
hahahahah 😂
Yine mi sen? Yine mi ben? 😂😂😂
He benim soruma geldin
Gideyim mi? 🤔
Yine mi sen diyon da benim sorumdasin dedim yani
Anladım tamam merhaba o zaman 😂😂
merhaba
Geçen de sen benim soruma gelmiştin 😂
Şimdi anladım her horoz kendi çöplüğünde ötermiş 😂😂😂
aynen
Hayat kadınları ,
25 bin gelirli koca arayan kadından
Daha ahlaklı
Buna fahişe desen iltifat olur.
Kimileri 25'e, kimileri 3'e 5'e ve gerisi bir avuç paraya itimat ediyor. Şimdi bir şeyler daha derdim lâkin olmaz.
var bizim bizim ceolar 50 bin alıyor sizde ceo bulun😂
o ceolarda kadin bol 😃
Kendi fiyatı kaç paraymış 250 gr 100 tl mk hayırdır la 25000 tl gelirim olsa evlendirme programında ne işim. olur 2 ya da 3 kızla takılırım
Ünlülük. Oyuncu veya şarkıcı, paraya para demiyorlar, Money diyorlar. :D Ancak böyleleri paklar bunları. :D
kadin oraya kismet aramaya degil kendisini gostermeye gelmis ise ucuk kacik ister
ama yurt disinda yasayan bir beyin belki o getirisi olur
Allahım az verip aratma çok verip azdırma aç gözlülük ve açgözlülerin gazabından bizi koru ya rabbim 🙏🏻
peki bu kadın 25.000 tl lik erkeğin dikkatini çekecek ne özelliklere sahip acaba?
zamanında bir bayan arkadaşım vardı. aklı zengin ve kariyr sahibi koca bulmaktı. böyle düşüne düşüne sonunda evde kaldı.
25 bin lira aylık gelir isteyen kadına biri söylesin öyle birisinin onu istemeyeceğini :D
Para'ya tapan insanlar nekadar da ucuz nekadar da
Basit..!
Adami parasi icinmi sevcekmiş? Tövbe est.😑Helal para kazanacagi bir işi olsunda erkegin kadinda calisir gerekirse olanla geçinilir
İstemek parayla mı? :D Barı hayallerine engel olmayın. asdfg
25 Bin TL gelirim olsa 3 tane mankenle takilirim zaten, bu cirkin kizlarin para hayaline anlam veremiyorum assdf.
Varsa beni evlat edinsinler. Hayır yani harcaması zor olur ondan.
onu isteyen kadının diğer kadınlardan ayrıcalıkları nelermis bir sorsalarmis
Erhan celik trt den aylık 30 bin lira alıyo kimmiş o hemen ayarlıyım
Ee iste ancak unluler aliyo o parayi 😃
Sence Türk erkeğinin 25 bin lira geliri olsa evlenirler mi? Bugün 100 kişi evliyse. İleride 25'e düşer o sayı. Zengin erkekler, ne olur aptal kadınlarla evlenmeyin.
Bir yere gitmiyor. Herkes rahatına düşkün olduğu için eğer güzel bir kadınsa bunu istemesi doğal. Ama çirkin bir kadın olup bu parayı istese gülerdim sesli.
Sen ezikmisin 25 bin TL orta düzeyli bir aile geliri şirket sahipleri 150 bin TL kazanır sosyete kesimi ki oda en alt kesim sosyete
Alt gelir grubu ne oluyor?
Turkiye standartlarini bilmez gibi sacmaliyosun sana gore eziklik bana gore de kibirlilik gorgusuzluk. Ben 4 bin maas isterim dedim bana paragoz diyen bile oldu sizin dusuncelerinize kaldiysak zaten
Sorancım siz neylen yaşıyonuz ne yiyip içiyonuz suriyenin neresinden
Evleneceği ya da birlikte olacağı insanda önceliği para olan kim olursa olsun bana samimi gelmiyor bana göre bu insanlara bakarak Escortlar daha dürüst insanlar
Kadın tvye çıkmış ilan ediyor işte. Yarışmadan bir beklentisi yok ama sesini duyurma peşinde. Alan olmaz ama kullanan olur kanımca. Üzgünüm.
valla aynen
Benim aylık gelirim ortalama 10 bin evleneceğim kişinin geliri pek önemli değil para ortak sonuçta senimi benimi yok çalışma azmi olsun yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar