kabul etmiyirim :D
"Ne kadar maaş alıyorsun" sorusu sizi de çileden çıkarıyor mu?
kabul etmiyirim :D
yaa benim 7542 lira maaşımı bilse ne olur bilmese ne olur kıt kanaat geçinmemden zevk mi alacak :D
şaka şaka kim bulmuş o parayı fakirlik sınırı altında maaşım :D sizdenim bende :D
@selinevci hiç sorma maaşıma göre borç isteyecek herhalde öyle planlayacak falan :D
Kendini bilen insan sormaz. Bazı meraklılar soruyor işte. Yapacak bir şey yok. Kadınların yaşı erkeklerin maaşı sorulmazmış :) Sizin maaşınız sorulur yani :)
yoksulluk sınırının 4500 Tl olduğu bir ülkede soran eğer bu rakamdan yüksek almıyorsa bence sormaya hakkı da yok derim...
@kız_ıl yanlış anladın sanırım... yoksulluk sınırı 4500 Tl olan bir ülkede yaşıyoruz, bu rakamın üzerinde kaç kişinin maaşı varki bir başkasına maaşını sorsun? zaten aşağı yukarı çoğu kişinin geliri belli değil mi ki de böyle gereksiz bir soru soruluyor demek istedim...
@kız_ıl dil bilgisi derken yazdığım cümlede hata mı vardı demek istedin :)
Zeynep sen bizi boşver maaşını say belki eksik yatırmışlardır :D
@kız_ıl hmm demek bazı cümlelerin altına açıklama yapılmazsa çok yanlış anlaşılabiliyor :)
@kız_ıl bu konuyu aştıysak eğer şimdi o zaman divan edebiyatına geçebiliriz :D
nasıl talep ediyosun anlamadım :)
Cevap
49Cevap
hakemlik konusu her açıldığında sorulur bu , ne kadar kazanıyosun? :) hemen kafada bir hesaplar, şu kadar maça çıksan şöyle kazanırsın, iyimiş valla tarzında cümleler :) yiyosa sen yap madem arkadaş tutan mı var? :)
maasima ortak olmayi dusunme calis kazan diyorum bende herseyi paraya indirgeyen insanlari hayatima sokmamaya gayret ediom
Bunu seni tanımayan birisi sormuyordur galiba, tanıdığın kişilerle de iş konuşmakta fazla sakınca yok diye düşünüyorum
Öileden çıkarmak değil ama kızdırıyor çünkü arkasından yapılacak muhabbet belli
bunu genelde kızlar sorar.. Harcayabileceği parayı öğrenmek ister. Birde erkek erkeğe konuşulan konudur
her seferinde aynı cevap..
senin hesaplayamayacağın kadar çok para kazanıyorum..
Evet ya çok saçma bir soru sanki aldığım maaşa göre bana değer verecekmiş gibi hissediyorum...
bana da düğün ne zaman? kız var mı? kurtlarımız oldukça büyüdü hadi evlen de dökelim gibi dokundurmalar yapıp duruyorlar
karın tokluguna çalışıyoruz deyıp işin içinden çıkıyorum
Söylemek istemiyorum ama klasik memur maaşı diyip geçiştiriyorum :D
Evet
Benim gibi adama sorulurmu bu
Ne kadar maaş dağıtıyorsun deseler neysee
Sahi ne kadar alıyorsun😂
aldigimin hep yarisi solerim ya da benden once o solemis ise senden az fazla der gecerim
Tarmin olma duygusu. Hayatımız hep hesap vay şu futbolcu lukadar şu ünlü bukadar. Bu yüzden normal geliyor artık
ee ne kadar maaş alıyorsun ki merak ettim şimdi :D :D
Aynen ya, yok 7-8 bin alıyorsundur falan filan. Tevbeee ellaaamm. :)
Evet. ne zaman evleneceksin , askere gittin mi sorularına da sinir oluyorum
Evet bende gıcık oluyorum milletin yılda kazandığını ben ayda kazanıyorum sonra millet zengin gözüyle bakıyor, iyide gelire göre gider oluyor onu ne yapacağız.
soranlara söylemiyorum zaten her ay değişiyor diyerek geçiştiriyorum 😏
Gereksiz muhabbet konusu bncede herkes isine bakmaki. Agiziyla is ypmiycak
evet benim sikca karsilastigim bir soru brut aliyorum diyorum
kadının yaşı erkeğin maaşı sorulmaz
Keşke maaş alsam da miktarını sorsalar :D
Evet hoşlanmadığım bir sorudur
kendime yeticek kadar de gec :)
çok aşırı derecede sinirlendiriyor beni bu soru
Evet kardeşim size ne :D
Bana soran yok çünkü anti sosyalim :D
aynen aklımı oynatıyorum bildiğin
Gereksiz sorulardan birisi.
Alan var alamayan var boyle ulu orta soylenmez
sanane ya diyesim geliyo maaşım yok lan benim
maaş azsa para verecek sanki...
Karşiim lafi kadar değil
Çalışmıyoruz ki alalm
Direk soyluyorum g.. gibi kaliyor 😀
Yoo ben 6000 tl alıyorum
parama ortakmisin demek geliyor icimden
Çok yakınım olmadıkça yani haklısın
ben hayrına çalışıyorum diyorum
aynen cok gıcık
dogru söylüyon erkeğin maaşı kadının yaşı sorulmaz
almiyorum veriyorum sana ne kadar lazim derim;)
Soran yok
Evet bence de.
Hayır.
sinir oluyorum ;)
Umursamıyorum.
asgari ücret yeterli
Aynen öyle
Hic sevmem bende
Hayir
Evet
evet ona ne ymiş
Umursamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar