Yandan gormedin tabi asfajadaxz :))). yandan bakinca sanki biraz ucu sivri gibi o osekilde dusunmelerine sebep oluyor.. Hemende gonye terazi cetveli eline aldin he sende helal 😇😇🤗
Mesela itüde degisken di. Gerci oda bölum bölum ama geneli dedigin gibi yuzde 40 universitelerde vizrnin yuzde 40 dir. Ben İstanbul univeristesi mezunuyum orada da yuzde 40 ti. Finalin 60
Canimi sikiyorlar ya vallahi bunaldim artik bu benzetmeden. Hayir estetiklik bir durum yok heralde bence. Acaba cekic vurdursam mi ortasina biraz ezilsin hani?
Guldum ne yalan soyliim hakkini veriyorum.. Ha bu arada biliyosun artik araclarin cc kapasitesine gire degil.. Buyuklugune ve bagajinin yukleme kapasiyesine gorede vergilendirilecek. is :).. buradan yola cikacak olursak evet bunun vergisi agir ve yuksek olurdu heraldr 😂😂😂
Yav bende lafi kalbinde degil agzinda olanlara saygi duyarim. Bak ne guzel bendeki malzemeden brni guldirdun. Neden alinayim ustune ustuk cok memnun oldum gercekten :D :D. Hatta bunu bidaha derlerse espiri konusu yapicam
Valla ben bile guldum iyi espiri yaptim he :D :D.. Dusunsene biri benle konusuyo.. Yandan bakma hep ondrn bak bana diyosun.. veya yaninda biri var hep onune geciyosun nereye gitse senle konusurken hep onune geciyoaun asgjafxz😂😂😂
Da kardesim yani merhaba merhaba gibi bir diyalog sonunda trabzonlumusun demek nedir ya :D ben sapina kadar eleazigli ama dogma buyume trakyaliyim.. Sanirim 3 nesil kusakta bir lazlik olabilir arastiricam.. Lazmisin diyolar ayip ya allah alah
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > İyi geceler. Arkadaşlar benim burnum büyükmü ya allah aşkına? Ve birinin burnu ile memleketinin ne alakası olabilir ki?
En İyi Cevaplar