Düşman.. bellidir düşmandır yani tedbir alma şansın var ama dost içine girer herşeyi bilir sonra bunu kullanır.. dostlarım sagolsunlar çok fazla şey aldılar benden
gelen geçen kazık atıyor zaten. dost dediklerim de atıyor. bundan sonrakiler de atsın. hepsinin canı sağolsun. bu kadar semer vuruluyor isem, eşek olduğumu kabul etmem lazım galiba
Dost bence çok farklı bir kavram. Ve dost olmak için en az 10 sene arkadaşlık kurmak gerekir diye düşünüyorum. Arkadaştan yediğin kazığın ne önemi var.