Biri benim kalbimi kırıyorsun, beni üzüyorsun dediğinde ona nasıl davranmalı nasıl cevap vermeliyiz?

Ben çok arayıp sormayı seven biri değilim

Ama çok çok sevdiğim insanları kırıyorum galiba

Geçenlerde 16 yıllık arkadaşımdan duydum bu sözü

aramadıgım için kırılmış

bende çok üzüldüm çünkü onu çok seviyorum

Biri benim kalbimi kırıyorsun beni üzüyorsun dediğinde ona nasıl davranmalı nasıl cevap vermeliyiz?

Yada nasıl davranmalıyız?

Güncellemeler
+1 yıl
16 senedir arkadaşım tabiki normalde görüşüyorduk :))

su son 2 3 ayda görüşemedik sizde ha

bu arada bana ulaşabileceği telefonum yok
Biri benim kalbimi kırıyorsun, beni üzüyorsun dediğinde ona nasıl davranmalı nasıl cevap vermeliyiz?
Cevapla