Çok dağınığım. Sizce nedeni üşengeç olmam mı? nasıl düzelir bu durum, siz dağınık mısınız yoksa düzenli mi?

Resmen odamı hunharca dağıtmışım. değil odayı toplamak yatağımı bile açmaya üşendiğimden böyle kıvrılıp uyusam mı acaba diye düşünmeye başladım🤔 Her yerde dağınığım; işte, evde, dışarda, arabada her yerde. nasıl düzelir ki bu durum?
Çok dağınığım. Sizce nedeni üşengeç olmam mı? nasıl düzelir bu durum, siz dağınık mısınız yoksa düzenli mi?
Cevapla