Güncellemeler
+1 yıl
İyilik yap iyilik bul demişler.

inanırım bu söze ama her yaptığın sana bir dost kazığı olarakta geri dönüş yapabilir. O yüzden kimseye büyük fedakarlıklar etme ki hayal kırıklığına uğrama sende başkalarının sana büyük fedakarlıklar etmesine izin verme ki zamanı geldiğinde yüzüne vurup sana bir yük bağlamasın diye...
kimse bana bir sey yapmasin hen kimseye bir sey yapmayim
kendine yapilmasini istemediğin hiçbir seyi bir başkasına yapma ki kimse sana yapmasin. benim felsefem budur
Benim hoşuma giden bir şeyden belkide başkaları rahatsız oluyordur
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar