Sizin gibi arkadaşınız olsa istermiydiniz? Siz iyi bir arkadaş mısınız?

Canım kendim❤

Canım kendim❤

Çok isterim, en çok arkadaş savunmasını severim kötü günde yanında olmak mesela, bugüne kadar arkadaş sandıklarımı korudum kolladım ama onlar kötü günümde hiç yanımda olmadılar, bu devirde dost aramak bulmak zor
#dost
evet beee keşke bulsam ama yok imkansız :(
Yok yok benim gibi olmasın "))).
Benim en iyi arkadaşım gibi
olsun. Bana acıyan yemek
yapan börek yapan. Anne yarısı
olan. Sorun çözen dinleyen.
Yok demem..
Sıkılırım.. Aynı şeylerden..
Farklılık iyidir.. Ki dostlarım farklıdır benden..
#Vesselam
Cevap
30Cevap
Kendimi çekilmez ve sorunlu bulduğum çok nokta var ama beni en iyi benim gibi birisi anlar diye düşünerek kendim gibi biriyle arkadaş olmak isterdim
bazen oluyo acaba benim gbi biri olsa herzaman takilacagim bir kankam olur muydu diyorum sonra da benim gbi oldugu icin cekilmez biri mi olurdu diye celiskide kaliyorum 😂
Yok be benim gibi sacma insanı cekemezdim niye seviyolar beni acaba 😀
Kesinlikle 😁😁😁 benim gibisi kolay kolay bulunmuyor bu devirde jsjdjdh
benim gibi arkadaşım olsa ben bana katlanamam zor :)
İnsan kendi fikirlerinin uyuştuğu ve kendi karakterine yakın insanlarla kendini mutlu hissedebilir onun için oluyor çoğu zaman...
Benim gibi birini arkadaş olarak ister miyim? Bilmem, emin değilim pek. Kendimi dışarıdan görmedim hiç. İyi miyim kötü müyüm çok bilmiyorum..
hayır..
ben bir süre sonra kendimden de sıkılıyorum..
o kadar çok diyorum ki ama malesef eşim ve benzerim yok :(
çok eğlenirdik lan biz kendimle kafaları çekerdik sabaha kadar gır gır şamata :D
bıraz farklı dusuncelere ıhtıyac olabılıyor , ıstemezdım
Gene sıkılırız biz ya.
Benim dişi olanımdan varsa anca öyle olur :D
ahah evet dedigim oluyor oyle arada :D
valla diyorum ya hatta 4 . 5 tane olsun :d
Tabikide çok mu tatlıyım ne 😂😂😂
Diyorum tabi canim bennn :)
ZItlık her zaman iyidir.
Benim gibi bir dostum var zaten 8)
Olduğu için demiyorum :)
İstemem kötü yola düşürür
Diyorum, ne güzel eğlenirdik
Keske hepsi benim gibi olsa
Bol bol kavga ederdik
diyorum ama kız versiyonu
Yok demem benle çok uğraşırdı :D
zaten benim gibiler o yüzler sorun yok :)
Evet, diyorum...
Bu dünya iki muhteşem insan için cük küçük.
Diyorum ama benim gibisi dünyada yok maalesef.
Evet canım kendim:))
Hayir
yok demiyorum
Kendimi çekemezdim..
Olmaz, buyum kacar
Var zaten ;)
Hiç çekemem..
Demiyorum.
Yok ben geçinemezdim
Evettt
Evet😽
oluyor.
Ih olmaz
Yok boyle iyiyim
diyorum
Keskee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar