Kahve falına bakıyorum. kafadan salladığım halde fallarım tutuyor sizce falcı olmalı mıyım :D?

Açarım bir cafe hem fal bakarım. Hem kahve satarım :D
Şakası bir yanada harbiden söylediğim fallar neden tutuyor. Anlamadım :D
Teyzem gelince mutlaka fal baktırır bana :D
Kahve falına bakıyorum. kafadan salladığım halde fallarım tutuyor sizce falcı olmalı mıyım :D?
Cevapla