Bence dünyanın en guzel hiassi masum bir çocuk tarafindan sevilmek :) 😁😁😁☺☺😊😊


Bıde cop cop oper bol tukuruklu , uyurken ustune zıplar :) Sana kalplı cıceklı abla senı sevıyorum dıye bır suru yazı yazar. Evde gezındıgın her an ustune yapısıp senınle gezer. Esarplarını kafasına takar. Ah ah kendı kardesımden bılıyorum.
Cok guzel yakendisi kucuk ama kalbi kocaman 😍😍
Oğlum bana sık sık söyler.
Cok sanslisin o zaman
yeğenim yapıyo onu :) dayııı diyip atlıyo sonrada seni seviyorum diyo bide dayı sakalını kessene batıyo yaa diyo
Benimde yegenim var bana evlenme teklif esiyor cimcime 😂😂
hahahaha bizimki beni kıskanıyo ya :D geliyo üzerime atlıyo sarılıyo sonra öpüyo ısırıyo ohooo :D bir kere kız arkadaşla gördüde kıza saldırdı
Oo senin ki daha iyi :)
fena ya
yerime öp dayısı :)
ısırcacam ısırcam :D :D oda ısıryo gerçi :D
Onlar tertemiz. Ne düşmanlık , ne kin var. Ne kadar güzel. Benim çok hoşuma giderdi
Aynen kardesim :)
Cevap
4Cevap
:) birde belki anne kelimesidir onuda tatsam iyi olur.
onuda tadarsın inşalalh :)
çocuğa karşılık veremeyip hayallerini mi yıkcan küçücük masum cocuğun :(
Iyide ask manasinda değil ki normal bir sevgi
Peki bu dunyada hatasiz olan insan var mı
o zaman ona göstermeden hatalar düzeltilirse geriye bir sorun kalamz
Hayır istemiyorum çocukları sevmem, hayvanları seviyorum
Ciddi misin
Var sevgılının olması yemek yemek vs cogaltılabılır 😄
olabilir :)
oyle olsa gerek :D cok tatli
Yanaklarini isirasim geliyor bazen bnlarin :)
Bebeğim söyler umarım :)
Anne misin yoksa :)
hakkında hayırlısı sevgilin var mı peki ya da evlenmeyi düşündüğün biri :)
hayırlısı :)
Evet staj günleri duyuyorum çok mutlu oluyorum
En saf sevgi bence :)
Yani :) var mi sana
Anladim nrse stay yapiyorsun
Anladim sanslisin o zaman
anne diyen var mı peki sana :)
oy oy yerim ben onların o küçük çiçek getiren ellerini :)
o kadar gerçek ve samimi ki
Bu sahte dunyada bir tek sevgi masum
Bence de çok tatlı ya :) 😇
Dunya onlarla anlamli :)
Aynen öyle bide sarıldımı bitiyorum :))
Degil mi harika bir duygu :)
Yok bence :)
Yani yani :)
Hayır yok :)
Valla mı
demi yani :) bide öpüşü yok mu bambaşka bir his :)
Amin... :)
Amin... :)
Amin... :)
Yok valla😁
Hay aksi :)
Olur insanllik hali :)
var :D
Hadi ya :)
Kesinlike😇😇😇
Aynen bugün buna tanik olunca daha ıyı anladim :)
bencede
Değil mi cok masumlar :)
evet
Yani :)
Ay yicem dmdjdkdkdk
yeme :) sonra ne yaparsın
evet
Vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar