Kadın ve erkek olarak onlar çift zaten.
Önlem almazlarsa malum olaydan sonra bebişleri olacak.
İki kişiyken 3 veya 4 kişi olup çoğalacaklar.
İyi de neden o işin adına çiftleşme diyorlar?
Çok fena uykum geldi.
Ben yatıp uyumaya gidiyorum.
Siz en az iki kelimelik cevapları bırakın, yarın okuyup artı veririm ben
Kalan 2 soru hakkımı yarın sabah kullanırım artık.
İyi geceler herkeŞe
Önlem almazlarsa malum olaydan sonra bebişleri olacak.
İki kişiyken 3 veya 4 kişi olup çoğalacaklar.
İyi de neden o işin adına çiftleşme diyorlar?
Çok fena uykum geldi.
Ben yatıp uyumaya gidiyorum.
Siz en az iki kelimelik cevapları bırakın, yarın okuyup artı veririm ben
Kalan 2 soru hakkımı yarın sabah kullanırım artık.
İyi geceler herkeŞe
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar