AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Çok iyi ksnnsizskzksk
Aslında bu ifadeler birbirlerine ciddiyetlerini ifade etme biçimi bazıları için. Ama bende itici buluyorum bu durumu
bence normal. bi sevgilim olsa ben de onun için eşim derim. sevgilim kız arkadaşım demek daha itici bence
Walla itici geliyordu da sevdiğinden duyunca bi hoş geliyordu kulağa ama şu an itici geliyor klsjAHDKSAJHFJLKADSKLJFSADFSA
İtici tabiki kocam olmayan birine niye kocam diyimki.
Yaa ironisine diyin geçin aq anlam yüklemeyin bu kadar mesela sevgilim yanıma gelince off kocam gelmişşş yerim falan diyorum ikimizde gülüyoruz bu tarz
Kimisinde itici duruyor kimisinde şirin :d bilemedim
Nişanlı olsan falan neyse de sevgililerin falan böyle demesi çok itici ya
Sana göre öyle ben seviyorum denmesini
Bana göre itici zaten 😂
E işte sana göre öyle, sevdiğim kızın bana yanımda iken böyle dese kalbime dokunuyor bu, aşırı güzel duygu 😇
Tamam ne güzel Allah ayırmasın
Sana da güzel bir eş nasip etsin evli değil isen
bir de kedilerine ben annesiyim babasıyım diyen tipler var. Allahım sen sabır ver :)
Onden kenderini hazırlıyorlar agizlarina yakisiyormu diye teyit ediyorlar
Bana itici geliyor aklınca sevgi gösteriyor evli olmadığın birine karım veya kocam denmesi
yooo eğlenceli aslında :) evde birbirimize öyle diyoruz
Evlenince hatice Ahmet demeye dönüyor olay merak etmeyin
Sahiplenme duygusunu ortaya koyuyorlar ama aslında gerçekte öyle olmuyor maalesef
Kasmayın eğer zaten evleneceksen keyfine göre
Sahipleniyorlardir
şakka yapiyünn
@afdafasfafa yoo denir yani diyen diyor😑
Kızım denebilir ben denemez mi dedim sALKJHDSAKFAHSLDJKSAHFLA
Niye agresifsin, saçını yolarım ha
@afdafasfafa yoo sakinim benn denemez gibi bir şey dedin ebettt savimada dokunma hem bozulmasın dkdkdkdkd
sen ondan nasıl denemez anladın 47 koromozom musun lkJHSDDAKJFHKJSADF
Allah bilir en son 1 ay önce yıkamışsındır iyğ dokunmam zaten aw ALKJDALKDJFHKLŞAJDFAF
@afdafasfafa eğrelti otu gorkemle bezelye kagan DKDKDKDKFFDMDKDKD öff saçındaki yağla 5 kg patates kızartmasi yapılır çok konuşma oyuzden KDDKDKDKDDKDKF
La sen onu nerden biliyorsun AKJHGADHJKFGJKHagdjhkdasgfkjhGDJKHGDAKJFHSAGDKJHFGA
La dışarıdan aşko kuşko s4lak bi tiptin gözümde yemin ederim ama şaşırtıyorsun ha walla SLHDJADSJLKFHLKJAshdlkjsahflhaksdgfhljkaSGDKHLFD
Saçımda yağ falan yoğğk daha yeni traş oldum, cebimdeki 100 lira da ona gitti say ALŞJKLSADFLKASDFALKFJLADFSA
@afdafasfafa ayıp ettin işte şimdii neyseee ben ders calismaya gidiom cukurovada okumak istemiomm 🤓KKDKDKDDKDKDOSOWOSKDNDKDKE
@whsinemm
Yok yaa eskidendi eskideenn, artık daha normal bir kadın oldun gözümde :d
Hedefler neler bakayım ve ayrıca;
Çukurovanın nesi var heğğ? , gerçi ben konyanın dağında okudum lanet olsun ALKŞJSADLFLJKDFLJKŞADSFLADADS
Hadi iyi çalışmalar :)
@afdafasfafa dayı bilseydim hakkımda böyle dusuon muhattap bile olmazdım aw diş hekimliği 🫡 dkdkdkdkd bisiyok işte ondan sen Konyalı mıydın😶 teşekkürler hemm daha biyo varrr🤧🤧
Ama şimdi bi empati hadi bakalım empati kuruyoruzzzaSLKJDHADKJLSFKLSDAFJASD
Ben tanımadan nasıl bilebilirim? :d
Arada iki laf atıp eğlendiğim birisiydin sadece, ki aşko kuşko sanıyorDum :d
Ama şimdi mizah kalitesi var, hele bir de hakkarili bak bak bak Hakkarili, esaslı kadın demek yani :d
Ders çalışıyor demek ki sorumluluklara önem veriyor, çalışkaaağn zekiiiğ
bak gördün mü? tanıdım işte az ucundan fikirler değişti.
Sende beni it kopuk sanıyordun şimdi açık konuşş, her gün sevgili değiştirp o kızdan bu kıza atlıyan, duygularla oynayan biri sanıyordun şimdi bu da bana ultra bir hakaret ben alındım mı? yooğk
EEeEeEğ
Hedef güzell, yakışıır.
Ayrıca bana bir daha konyalı dersen senin şahsına küfür ederim lkJSLJDKSAFJLKSADJLKASF
Kütük farklı ama Doğma büyüme Adanalıyım kızım ben, ona göree
Rica ederim, biyoloji off boş boş ezberliyon hepsini, sınavdan sonra unutuyorsun bu arada kljSDKJLADSFSADFASD
Yoo ben önyargılı biri değilim yani senin kendini anlattığın kadarıyla öyle bir çıkarım yapmıştım 😌öfff Hakkari deme aw sen inandın mi onaa yani ben yani bennn nasii hakkariii😨🙀hem adana ne yaaa başka şehir mi kalmadı hemşehri çıktık reelde tahammülum kalmadı burada noo dmdkdkdkdmdkdk napim şu an ezberlemekten başka şansım yok sen ünibitti mi hemm
İşte o ön tanıma oluyor efenim sadece ben düşündüğümü söyledim direkt alskjıhddljsaljasdlfdsaf
Kızım iki defa sordum ağzıma sıçmadığın kaldı bende kabul ettim hakkarili diye ALKJHDSAFJKLDASFAS
Senn adanada mısın ŞLKJDLKALŞKDSKLŞDSGKLŞJGKSALŞŞLKSJGŞLS
Abi yemin ediyorum çekiyorum walla çekiyorum SALKJHHajksdlkjfsadkjaslkşSADLKJJFKLSAD
Hangi bölgede oturuyorsun kız, sende bi özal tarafıyla barajyolu havası aldım şimdide SLKJDHDSAJLFJLKASDFLKSF
Ezberle ezberle, ben ezberlemedim zaten :d ama ben bildiğimi bile unuttum sınavdan sonra asdlkfadsklfjaşlskfjaşlkfjşf
Üni bitti ya sapladık mezunum peheey sen ne sanıyorsun bizi teeey
Yazılım/Bilgisayar üzerine okudumm fabrikalara cv bırakıyorum AKLJDHSADJKFKJHDSAFKJHASAS
Abi şaka mı çok çekme aw 2 dk oldu söyleyeli deprem oldu uğursuzluk heralde dkdkdkdkdk dayı burdan hasmımiz var söyleyemem
Off 180 dk işime yarasin exberlediklerim yeteerrr hee daha işsizsin yaniii dkdkdkddkdk bak sana 2 şey sorcam ins hayır dersin abi senin buradaki manit 22 veya 23 yaşında miydi o olmasın aw KDDKDKDKDKDDKD
Ama niye öyle diyosunn
https://www.youtube.com/watch?v=ISdMWNi1AAc
Hasmın hasmımdır dostun dostum aslan, ayık ol bizde buradayız hAğ
Hadi öyle sende kalsın o da lkjhsdkljsdfdsakjlfjsadkf
Şimdi ben işsiz değilim :d, yazılım falan sarmadı beni bende arada bir günlük işler falan takılıyorum, fabrikalara kalıcı eleman olarak girip 1 hafta takılıp çıkıyorm AKLJHASKDJHFJKHDASFSAD
Ama keyfi şimdi bu, ben kapitalizmin kölesi olmayı istemeyerekten bunun üzerine uğraşlarımı sürdü... neyse boş ver kıvıramıyorum, İşsizim awq aŞDALDFJLLjkashdlkjadfhljkAHLKDJahldkjhdafkjdsaghkjfdsagk
E-e-evet 22 yaşındaydı lajkDASLJKJLKASDLKAkljdahlkfhasjkl
Dayı gelseler Uhud savaşındaki okçular gibi yaparsın aw bana KDDKDKDKDKDKDKD
Iı😬pekii hürriyet mahallesinden mii MDDKDKDKDKDDKRKFKDKEOEL
Kızım bizde geri vites yok, 1.5 metre önümde adam bıçaklarlarken gülerek izlemiş bir psikopatım ben ALKJHAJKSLFKHJLSDAHFJKLASDHFJK
E-Eveğt
Lütfen arkadaş çıkmayın awq Lütfen AKJHGDKSHAFHGKJLADFKLJHKLJDSJKLSDF
He iyi o zaman tanımadığım için bilemem yok abi ne arkasi zamaninda herhangibir aşkımla burdan biriyle kavga ettik aw sanırım o yaaaa awsitesinde başka kız mı kalmadıii HDHDKDJDJDJEJDHDJDHDHHBSBD
Öyle tabii, bir daha duymamış olayım awq
Adında memati var mıydı LKJHHDAKJLHDJKLashkjsjkaSKJLDHJKALDFHLSAD
Walla yaptık bir hata hüğüğühühğ kljhHDJKSALFHJKLDASHFLKJFDASLJK
Ama sen gördün baya çektim acısını LŞJKHDDASFLKJAJFLKLJKSFJGŞSFG
Hee bir de niye kavga ettiniz kız :d
Off adını hatırlasam şanslı sorarım JFJFFNFMDKDJDHDHFJGF gördüm tabi baya depresyona falan gircektinnn açıdan
Kavgayida hatirlamiom daha siteye yeni gelmiştik aw yaabo olmayada bilir ama zor yanı hurriyette oturup 22 yaşında olan kaç kişi vardir aw burdaaa hdhfvdhf
Walla bu kadar tutturduysan odur bence lJKHSDAFSLADFKADLŞDA
Her b0k tutuyor çünkü :d
Herhangibir ne yaptı bu arada, yaw siz kardeş misiniz? arkadaş mı onu da bi çözemedim awq
He olabilir abi hiç hatirlamiom ki kim başlattı kim yaptı sonuç noldu g
falan manitiz biz aga KDDKDKDKDKDDK hem aw sen nie hiç sorgulmadin ben bu kız hakkında sana hiç bilgi vermedim sen bunları nasıl bilion diee DKDKEKEKEEKDKDKD
Ya sitede o denli troll kız sayısı az onu geçtim, hesabımda biraz geriye gidersen bulursun zaten KLJHSDKJHFJKLSDAFJKADS
Ama şimdi soruyorum sana, Nasıl bilion AkjHGDSAKFHKLJSKLFDD
E-e kız ama o ki-
Hee doru ondan sanırım ama senin çabuk kabullenmeene şaşırdım sadeceee bitane akillida zaten denk gelse sasrim aw şansına bakk ya istesem böyle bulamxdim kavga ettiğim kızın exini DKDKDKDKDKDKDKD
Bak bana, backzekalı dedin, kaç defa hakaret ama ben saygımı bozmuyorum tabii ki LŞJKDADSLFLSAJDFLSADFSDAFAS
Ya kızım walla 10 günlük kısmı benim flört sayasım var da işte sevgiliyiz dedik bir kere askljdslakflasdklfasdflşaskş
Utanıyorum ya 10 günlük sevgilim oldu demeye LKJIHHADJKLKJLSDAHKADSKFJHDSAFSA
Yaa yalan söyleme ben sana geri@ zekalı dedim kanıtla çıkar vur masaya Dkdkdkddkdk 10 günlük sevgilimi olur🤦🏿♀️aşık olurkende cringe dediğin şeyleri yapmamissindir umarım 🤢iyi o dönemine denk gelemedim DKDKDKDKDKDKDKD @ptal aşık derdim amaaa
Bir tane akıllı denk gelse dedin, bana akıllı demiyorsan geri akıllı oluyorum, al sana kanıt çıkardim vurdum masaya kanitimi Djdjdjdkdjddjdks
Ya ne aşkı tanrı rızası için, aşk falan o kadar basit şey mi yaw, hoslandik İşte az devamı da gelmedi zaten yaww
İyi ki de izin vermedim devamına walla, la onunla sevgili olduğumu düşündükçe irkiliyorum Xkdjdjskdhdsjsskakajhsjs
Neyse tecrübe abiii tecrübeee Msjdjssbssnssms
@afdafasfafa kanıtın yetersiz olduğu için reddedildi 🙅🏿♀️dkdkdkdkd bunuda yaşamadık demessin yani ama sen sevgili dedin aw senin yalancinim bendee hee insanlar 2 ayda evlenio aşk o kadar basitmiş yaniiii
Reddişinizi de ben reddediyorum hadi bakiiim SjkLBNSDKAJLFKJSADKJSD
Ya şimdi sen daha çocuksun, sana şöyle anlatayım lşkjdsajlfşlkdsadsafdsaas;
Sevgili dediğin insan illa aşık olduğun insan değildir. İki cinsi var;
Ya önceden sevmişsindir ve platonik olarak veya açılmayarak çok zaman geçirmişsindir ve bu aradaki imkansızlık, ruhundaki karşıdaki sevdiğin kişiye duyduğun arzuyu, ruhundaki o dolup taşmış sevgiyi aşka dönüştürür.
Ya da hoşlanırsın az buçuk tanıdıkça arzularsın sonra devamı gelir o az buçuk olan sevgiye dönüşür oradan da sevgili olursun. Aşk dediğin şeyde bu sevgililik süreci içerisindeki uyumla alevlenir.
Benimki ikincisi oldu tabii. Daha aşk falan yoktu yani o kadar basit değil, çocuk oyuncağı mı bu aw oradan bakınca 15 lik berkecana mı benziyorum sŞLKJJSDALKLŞKASDFKDLSSASGF
@afdafasfafa sonra abi diyince kızıyonn hee kddkdkdkdk yoo şu an askologa benzionnn DKDKDDKDK abi snein adın neydi buardaa😬😬
Ya abi değil şimdi eheheheh
sŞLKFSADLFLKSADFJLŞKSADKLSADJKL
Aşkoloğum zaten aşkoooyuuz, kızım millet yılbaşında sevgilisiyle beraber mutlu olurken ben liseli arkadaşımın yabancı eski sevgilisi ile arasını yapıyordum aw, sevgililer hala LKJDDALKFLAŞDSFLKDSAADS
Adımızı söyleyemeyiz aslan hasmımız falan va- şaka şaka slkjDHASKJFHKSADLKJSAD
Mert efinim, memnun olduuğm 🫱
@afdafasfafa abi senin askologlugun bı insanlara heralde terzi kendi söküğünu dikemezmis hesabı DKDKDLSLSSKDK mert deme anısı varrrrrr 🤧🤧 kddkdkdk bende memnun oldumn
@whsinemm
He ya hep öyle oluyor, dikemedim bir türlü ama olsun tecrübe edine edine emin adımlarla ilerliyorum SAkLJDHSDFLJKSAFLSFLSAK
Ya ne anısı var yine sokucam anılara ha AKLŞJDSAJFJLKDSAJHFLSDLKJFHLSD
Abi insan bi elini uzatır ya yok abi yok tr kızları hep aynııııı LKDŞAFJŞLKASDFJKLŞSADA
@afdafasfafa biziyokbisiyokbbisiyok geçmiş bitmiş anı tecrübe DKDKDKDKDDKDKDK abim tr erkeklerine elini uzatan kolunu kaptırıyor ya ondan dikkatli olmak lazım dkdkdkddk
Hee öyle diyosuun şaakinn oy tamamm aBDSAFGJSHJKGJKHSA
Beni de o abazan mallarla aynı kefeye koydun ya daha hiçbişi demiyorum sana be
@afdafasfafa bizde tavır kişiye göre şekil almaz aslan herkese aynı DKDKDKDKDKDKDDMDK bak yine trip ation hee
Bi yanlışımız mı oldu aslan he, biz herkes miyiz aslaaan heee
Trip atmıyorum yazıyla duygularımı ifade ediyorum sitem bu awq
Ota b0ka trip derken tr kızlarının aldığı keyif;
https://www.youtube.com/watch?v=yOdxGR76XNQ
@afdafasfafa he dayı he herkessin dkdkdkdkd bunu derken bile nasıl trip atmayı beceeriyorsun tebrikler doğrusu 💆🏿♀️
https://www.youtube.com/watch?v=Fq2BRhUGlBg
yeteeğğrrrr
Eğer onun doğru kişi olduğunu düşünüyorsan itici değil çünkü zaten onunla çok hayal kurarsın gelecek için
Hoşuma gidiyor benim, sevdiğim kızın bana kocam demesi çok güzel bişey, itici diyen kişi ise, anormaldir
Aşırı itici… eşim derim evlensem de…
Hissetmeden söyleniliyorsa itici.
Anaç duygusundan ireli geliyor, iticidir.
Son derece itici ya tiksindirio bni
çok saçma çok itici bence
Nesi itici ne diye hitap edelim
Gereksiz ve asılsız. Ne o öyle yaa
Birbirlerine kendilerini daha yakın hissetmek için
Ben seversem söylüyorum
Kari koca olmuslardir coktan belki 🤷🏻♀️
Kocam da kocam
Bana itici geliyor
Manyak oldukları için
Ergenliğin etkisi bitmemiştir
amaa kocaam daa kocaammm
Çok cringe bence
🤢🤢
İtici
cok itici
saçma geliyor
Gocaciiğm dkdnndd
Evet
Acayip itici hem de
Değil bence
Neden itiçi olsun?
İtici
İtici ve saçma.
Hiç sevmediğim işler
gerçekten itici
Söyle gitsin
Yanlış bence de
değil
Bence evt
Bence itici.
Yanlış
Kıroluktan
Değişikler
iticiden de beter
O benim kocam
Degil bence
İtici bence
Yok artık