Doğrusunu bildiğiniz yalanları gözünüzün içine baka, baka farklı sekilde anlatıyor. Nasıl tepki verirsiniz? Yalanını yüzüne vurur musunuz?



Sözlerini bitirmesini bekler, gülümser olayı birde benden dinlemesini rica ederim sonra da anlatırım, yalan söyleyene kızmıyorum da yalan söylemeyi başarabilecek kadar zeki olmayan insanların beni aptal yerine koymaya çalışması komik geliyor bana, bol bol gülüyorum o nedenle.
Eig için teşekkürler.
Rica ederim.
Gözümün icine bakarak beni o yalana inandirmaya calisiyorsa ve bunuda buyukk bir ustalikla yapiyorssa inanirm ama bir yerlerede not etmeyii unutmam
Surekli basima gelir
Ve ozellikle deger verdigim insanlarin bunu yapmasi cok zoruma gider.
Hic birsey soylemem sadece dinlerim.
Hicbirimiz kusursuz degiliz, hata yapmak insana ozgu birsey, deger verdigin insana neden yalan soylersin ki, ne gerek var
Cevap
21Cevap
Yüze vurmak hoş değil, dolaylı yollardan yalanını anladığımı belli etmeye çalışırım sadece.
Sabr ile beklerim kafasinda bur seyleri duzeltio gelip anlatacagina eminimdir cunku
Gözünün içine baka baka yalan söyledıgını bildiğimi söylerim
Ben zaten arkadaşlarımın ciğerini bilirim kolay kolay yalan söyleyemez bana..
Kendi söyleyene kadar ağzına ederim söyleyincede ederim :D
Yalancının mumu yatsıya kadar yanar er ya da geç çıkar ortaya relax ol yaww hee hee de gec😂
Dinliyorum. yalan söylemek olmak istediği şeyi gosterr bnde hayal dünyasına bakıyorum😊
Gülerim yani kendini akıllı zanneden birini böyle beni saf zannedip yalan söylemesi çok ilginç
Tepkisiz kaliyorum. Hatta bugun onlarca yalani gordum yine. Arastirmamaya soz vermistim ama olmadi. Buldum. Cok yaralandim ama hala susuyorum. Yeterki uzulmesin.
Dinlerim guzelce hic tepki vermem ne mal oldugunu anlamis olurum bundan sonra ona gore davranirim
Ne kadar aciz bir varlık oldugunu düşünürüm. O ana bağlı olarak da yüzüne söyleyeblirim ama kesin olan şey o kişi ondan sonra benim için bitmiştir.
Hım tabi tabi derim canım sen kendini akıllı mi zannediyorsun
Muhtemelen tutamam kendimi açık sözlü dobra biriyimdir
Vurmam , ileride de o hatasını bir kenara yazıp ona göre davranırım.
Ben öyle yaptım hatt yaptığım kişi utanmadan yorum yapmış şu an bu soruya 😄 dürüstlük satar millete
laf anlamaz kiz uzun suredir nerdesin göremedim seni 😘
@LaffAnlamazKız ömrümü yedin ömrümü :D
Ben neden yedim😕
Öylece yüzüne bakarım bir şey demeden
Beklerim sonra heralde yalanını yüzüne vururum
Yalan konuşma bana derim direk
Artık alıştık he deyip yol veriyorum
Arkadasim yok. İhtimal sifir :)
Söylemem güvenini kayb eder gözümden düşer
aşka kırıldığından daha çok kırılır insan.
Hiçbir tepki vermem. Onu dinlerim.
Arkadasim degildir o saaten sonra cok fena sogurum
arkaddas var arkadas var
yüzüne vururum tabii ki :)
Ne ederse kendine eder kendi kendine
uzak dururum
Gülerim
tepkisiz kalirim
suratına tükürürüm
İtinayla got edilir
vay be
egom çözer..
Uzaklaşirm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar