''Beni salak yerine koyarsan ve bunu farkedersem seni bozmam, kendini akıllı zannederken yaşadığın keyfi izler yerinde olmadığım için şükrederim.''
günaydın...
günaydın...
farkındaysam hımm tamam peki derim ya kusura bakma senlen daha görüsmesen neden diye sorarsa ağzımı açar gözümü yumarım sonra kız erkek farketmez s. git lan derim
Beni bir defa kandirirsan sana yaziklar olsun beni ikinci kez kandirirsan ve inanirsam bana yaziklar olsun
güzell..
Onun aptal aptal anlatmasını beklerim genelde elimde kanıt varsa hikayesini bitirdikten sonra yüzüne vururum yoksa da ispat edecek kanıt ararım
Baya baya ifadesizlesirim bozmamak için bir tebessüm sonra yalani için burnundan fitil fitil getiririm
Cevap
35Cevap
O an yüzüne vurursan hiçbir anlamı olmaz.
Başka zaman gafil avlayıp aslında kendinin
Mal olduğunu fark ettirmek lazım.
nerdeyse hergün başıma gelen bir olay artık alıştı he diyip geçiyorum
alıştım*
Gözümün içine baka baka yalan yere tüm kutsalları üzerine yemin edenini bile gördüm. Bilmemezlikten geldim. Bazen karşındaki insanın ayıplarını ona fark ettirmeden örtmeye çalışırsın. Ama insanın kanına işlemişse yol verirsin...
Tepki vermem kişiliğini tanımış olurum ona göre davranırım ya da hiç konuşmam...
yalanını anlamamış gibi yaparım sonra da hiç ciddiye almam o kişiyi
İtiraf etmeye zorlarım ki yaptımda sonuç olarak bir sey olmadı bir kere söyleyyen tekrar söyler
Çok yaşadım sevgilimle bunu. Yüzüm de sinirle karışık aptal bir gülümseme olur sadece.
Yalanını ortaya çıkartır muhabbetimi sonlandırırdım. İki yüzlülüğe katlanamam.
He gülüm Heee bakışı atarım o anlayacağını anlar...
ani tepki vermem yalanina inandigimi zannetmesini sağlar zamanı gelince beklemediği anda yüzüne vururum.
Salağa yatıp zamanı geldiğinde s. git demek zevkli oluyor
Döneyim de zük sende rahatla bende rahatlayayım derim
''Beni salak yerine koyarsan ve bunu farkedersem seni bozmam, kendini akıllı zannederken yaşadığın keyfi izler yerinde olmadığım için şükrederim.'' :*
Türkçesi "Sana tepki verecek kadar acizim." Ben böyle insanları yanımda tutmam
Doğrusunu bildiğim yalanları dinlemek çok keyif veriyor
sen kim köpeksin bana yalan söylersin. uç milyar yediyüzelli milyon sen milyar sen bu parayı sen ne yaptın
komik değil , bayat
mizahım bu.
ablacım
peki
ablam
Söyleyen sensen dinlerim sadece
aptal olduğumu mu düşünüyorsun?
diye sorarım..
Yuzunu vururum bu hatasini
Dinlemiyorum tamam der gecerim
Tepki vermem direk o kişiyi hayatımdan çıkartırım
Birah bu palavereleri
yalan söyleyenden uzak durcan
süper sanada günaydın
alayci bir gülümsemeyle izlerim onu
Açık açık tepki gösterir ve bağımı keserim
Etkisi olmayan şeylere Tepki vermem ;)
Alışık demek ki
teşekkür ederim sonra o anlar neden olduğunu
way enayi bak derim içinden
Bilmem çok ta anormal değil
izlerim içten içe gulumseyerek
yani senin yaptığını yapıyorum
fotona baktımda inanmicaksın benim rus bir sevgilim vardı ona çok benziyorsun
tövbeeeee Rus deme asfdsf
ya ne tövbesi anlamadım niye rus kızlarını hiç sevmiyorsunuz? 😕 acaba çekemiormusunuz 😂😂😂
çekememzlikten değil benzetmene tövbe dedim :)
normalde türk kızları rusları sevmez de 😂😂madem çekememekten değil😉😉😉 nden tövbe diyorsun onlarda insan sonuçta hemde baya iyiler kişilik ve karakter olarak sçok soguk bir ülkede yaşamalarına rağmen çok sıcak kanlılar. mütevaziler egoları yok onlarıda allah yarattı neden böyle ayrımcılık yaptınki anlamoış degilim 😊😊😊
kullanıcı adıma bak anlarsın :)
türk milliyetçisi 😂😂😂
Kim kızdırdı seni bakim anlat
İnanıyormuş gibi yaparım
tokat atarım
3 monkeys
tebessumle onu izlerim
Hehe de geç
Döverim
Öperim onu
sende herkesi öpüyorsun
@Bayanıslakhavluu Mesajıma cevap ver !
Dinlemem
Aynısını yapardım
ağzını kırarım
Yalan söyleme derim
Bozmam bende
Kesin Türk bu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar