Erkek dediğin en az 1.80 olmalı değil mi?

Finlandiya'ya giden arkadaşım anlatıyor orada 1.80den kısa erkek bulmak zormuş. Keşke bizim erkeklerde öyle olsaydı
Güncellemeler
+1 yıl
Ben 1.68 boyundayım. 1.80 aşağısı erkeği yakışıklı bulmuyorum
Erkek dediğin en az 1.80 olmalı değil mi?
Cevapla