Çabuk yorulma, kollarda uyuşma. Neden?

Neden çabuk yoruluyorum? Neden biraz yürüyünce nefes alamıyorum? Neden kollarım uyuşuyor sürekli? Sık sık kalbimin sıkıştığını hissediyorum. Hastaneye gittim, anemi dediler. İlaç kullandım, geçti dediler; ama bu olaylar hala sürüyor. Az yürüyen biri de değilim, vücudum da alışık..
Çabuk yorulma, kollarda uyuşma. Neden?
Cevapla