Türkiye'nin ilk eşcinsel evliliğini yapan bu çift 3 yıllık ilişkilerini bitirmiş. Ne düşünüyorsunuz bu konuda? Ben üzüldüm bir gey olarak. Toplum baskısının bunda büyük bir payı var diye düşünüyorum. Surekli tehdit etmişler, hatta tehdit edenler arasında kadınlar da varmış. Biri işinden olmuş, diğeri de okulundan ve en sonunda da ayrılmışlar. Türkiye'de cesur ve dürüst olmanın bedelini ödediler belki de.
Ekin ve Emrullah'ın Ayrılması Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
gercek mıydı bu
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!