POMEM seçmeleri kolay mı? Yani herkesi polis diye alıyorlar mı?

10 bin kişi alcaklarmış 60 bin başvuru yapan var. Olma ihtimali sizce nasıldır?
POMEM seçmeleri kolay mı? Yani herkesi polis diye alıyorlar mı?
Cevapla