'Düşmanını yakınında tut.' lafı ne kadar doğru? Yaşadıklarınızdan çıkardıklarınız neler?



Ulu bir zatın sözü:"Düşmanı takipte gevşeklik gösterme".. Aslında bu söz tüm insanların düşmanı ile ilgili idi..
Evet düşmanın ne yaptığını bileceksin ki ona göre hamle yapabilesin..
Çok doğru; çünkü düşmanına ne kadar yakın olursan sana zarar vermesini bir o kadar engelleyebilirsin.
Bunu uygulayanlar sinsilerdir ve bence düşmanından daha kötü olan kişilerdir
Bence hicte doğru değil ne kadar yakın okadar zarar
Cevap
14Cevap
Yakınında tut herşeyini bil et ve en zayıf anında ucur kellesini..
Dostlarini kwndine yakin tut dusmanlarini saha yakin.
Yakin tut ki kim ne haltlar karistiriyor gor ve ona. gore hazirlik yap.
Çok doğru bir sözdür düşmanlarımıza saygı duymalıyız gerçekten asıl dostlarımız onlar bizim.
Çok doğru aslı dostunu yakında tut düşmanını daha yakındadır stratejik olarak bakıldığında düşmanın yakında olması onu izleme tanıma olanağı verir
Akıllı düşman aptal dosttan iyidir derler ama bizim düşmanlarda genelde aptal oluyor
Dusmanini yakinda tut ki dusmaninin dusmani dostun olsun ki dusmaninin isini bitirebilesin
Düşmanım uzak olsun gönül ister ki düşmanım hiç olmasın.
çok doğru bir sonraki hamlesini bilebilirsin
Yakın tutmazsan ne yaptığını bilemezsin
Derin düşünmek lazım anlamını.
Çok doğru bir laf yakınında tut izle onu...
istiyorsanız yatağada girelim
Hayır tutmam.
Düşmanlarımı öldürsem daha iyi
Çok doğru
Tehlikeli...
Bakış açısına göre
Doğru
bence ynalıs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar