Ben mutluluğu seçerdim. Tek bir şey hissedebilecek isem, bari iyi bir şey olsun.

Ben mutluluğu seçerdim. Tek bir şey hissedebilecek isem, bari iyi bir şey olsun.

Aşk derdim ya sanırım. içinde belki onlarca duyguyu tadabileceğimiz tek kavram. İyisiyle kötüsüyle yaşamayı riske alıyorum ama ders almakta insanın doğasında var. Bence tabiki.
tabi mutluluğu seçerdin toton yiyosa hüzünü seçsene 😇
Bir animasyon filmi vardı duygular diye izlemeni tavsiye ederim 😌
Ben Neşe'yi seçerdim 😉
Sevgi, her şeyin özünü oluşturduğunu düşünüyorum. Sevgi lazım.
tutkulu olmak isterdim
Cevap
35Cevap
Geriye dönüp baktıgında mutluluk oldugun anlar asla nasıl bittigi hatırlamadıgın rüyalar gibidir ama acıların en ince detaylarına kadar hatırladıgın bir duygudur ve o duygu ayakta tutar seni...
Ben tek birini hep hissetmek istemem cunku güzel duyguların önemi kalmaz.
Huzur..
Tüm iyi duygular ona ulaşmak için vardır sonuçta..
şaşkın olmak hoşuma gidiyor şaşkın olmayı seçerdim şaşkın şaşkın gezerdim
mutluluk evet olabilir.
hırslı olmayı seçerdim.
No woman no cry mı o 😂
huzur duygusu yok huzuru isterdim
Hissedebilmeyi isterdim.
Bende mutlulugu secerdim
tat alma -,-
Merhamet
Heyecan
duygusuz olmayı isterdim
Mutlu tabiki
Ofke
Sadakat
Esrar içme
Ben o fotograftan hemen anlarım esrar yaprağını 😉
Sanada aferim bob marley hayranı siyahi seven genç arkadaş 😂
Bilemiyorum siyahi hiç arkadaşım olmadı
Mutluluk tabiki.
Fiziksel acı.
Hissetmek..
Efkarı
Merhamet
Nefret
güven duygusu
Merhamet
Gurur
Acii
huzur
Aşk...
Mutluluk tabiki
Acıyı.
Hicbirini secmem
sevilme..
Aynı
bilmiyorum ki hiç
Sevgi
aşkımı
Üzüntü
husur
4 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar