Kendimi çok yalnız hissediyorum ne yapmalıyım?

merhaba arkadaşlar evet başlıktada dediğim gibi kendimi çok yalnız hissediyorum herşeyim var Allah a şükür ama işler çok göründüğü gibi değil şöyleki ben ne zaman abimle ablamla ya da onların eşleriyle tartışsam annemde babamda onların yanında olup beni yalnız bırakıyolar onlar yokken en sevdiğimiz kişi sensin diyorlar ama bir tartışma olsa onların yanındalar ya da kimsenin yanında olmasalar bile beni yalnız bırakıyolar bunu yazarken bile ağlıyorum çünkü ağırıma gidiyor ailemdeki insanlar bile iki yüzlü kimseye güvenmiyorum tartıştığım konularda zaten kardeşlerim benide annemi babamıda enayi yerine koyup sırtlarına binmesinler diye oluyor fakat annemde babamda aman aramız bozulmasın diye beni yalnız bırakıyor ne yapmalıyım çok ağırıma gidiyor artık çekip gitmek istiyorum ama ne yazıkki annemi babamı kendi canımdan çok seviyorum ama burdada harcanıyorum resmen yardım ederseniz sevinirim
Kendimi çok yalnız hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla