Can dostum dediğiniz en yakın arkadaşım kankam dediğiniz insan nasıl olmalıdır.
Şu dönem de dost bulmak zor insanlar ikiyüzlü
Her dönem de dost olunur.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dostum dediğim insan:
•bana başkalarından aldığı sırrı anlatmamalı.
•aynı hassasiyetleri taşımalıyız.
•bizi hüzünlendiren şeyler benzemeli.
•ince fikirli olmalı.
•dostumla olan yol mezarda bitmemeli.
•aynı yolda kardeş olmalıyız, uyarmalıyız gerektiğinde.
•bana cesaret vermeli, başarılarımda ve başarısızlıklarımda yanımda olmalı.
•aramızda mesafe, saygı olmalı. Her anımız birlikte olmamalı.
Benim dostum böyle olmalı. Herkes kendi yolu üzerine dostluk inşa eder, bir sistem kurar. Dostundan yolunu da tanıyabilirsin böylece. Dost önemlidir vesselam.
Bence ikiside gayet mantıklı yazılar.
güven ve anlayış artı saygı artı uç noktalar
örneğin ben sana totoş diyosam , sana küfretmediğimi mecaz kullandığımı bilmelisin
birbirimizin dillerini anlamalıyız
sen bana ; çok yamuksun dediğinde , ben senden ayrılıp gitmemeliyim
önce sormalıyım ; yamuk derken :D
artık insanlar sormuyor , kendilerince anlayıp , kendilerince karar veriyorlar. o yüzden bu devirde kimseyi umursamican
gidiyon mu kardeşim ; güle güle çokta Fİ Fİ sin yani :D
Bence ilişkiler kurallar üzerine inşa edilmemeli; çünkü insanız ve hepimiz ille de hata yapacağız bu yüzden kurallar ille de belirli noktalarda çiğnenecektir. İlişkiler doğal refleksi üzerinde olduğu zaman samimiyet gerçekleşir ve bu samimiyeti hatalar kolay bozamaz
Cevap
23Cevap
valla bu devir çakalların devri arkandanda konuşur el uzatılacak durumada düşürür insanın en iyi dostu kendidir
Unutma! Bin kere dönsen o güne, bin kere ihanet edecekler sana. Herkes doğasının gereğini yapar. Bin kere ihanet etseler sana çaresi yok bin kere gidersin yanlarına.
şurayada bir ramiz dayı bırakalım
Dostluk ve arkadaslik iki ayri kavradir
Arkadaslik: Iki insanin en az 1 tane ortak noktasi var ise arkadas olmak icin gecerli bir sebeptir. Ve gunumuzde cok fazla bulunur.
Dostluk:Kesinlikle tam kafa ortakligi gerekmektedir. Ayni olaya uzulen ayni olaya sevinen kotu gun iyi gun fark etmez dostluk icin. Dostluk sirtini dayadiginda duvardan daha saglam duranidir ve en onemlisi dost cok az bulunur bulan bulabilen cok sanslidir.
Kuralla konulan dostluk mu olur la. Birr insan sana herkesten yskın kafa denginse o insan gerçekten sana dosttur. Gerektiği zaman kızar vurur ama senin içindir
Gerçek dost yanında güven verdiriyor zaten zor gününde sarıldınmı güvende hissediyorsun 16 yıllık dostumdan daha öte kardeşimde ben bunu hissediyorum...
Şart şurt kural mural olmaz.
Not: profiline baktımda yazın komik geldi ve resimde arkadaki adam senden çok dikkat çekiyo. seni görmedim
Kanka demiyoruz kardeş diyorum
Bizim kardeşliğimiz çile yokuşunda başladı çıkar sokağındada son bulmadı
Önemli olan telefonu gündüz değil gece açmaları
Anladınız siz
Dost dost diye nicesine sarildim hepsi kopek baligi cikti :D :D :D
Hahaaahha :D
Iki yakin arkadasim var. Bilmiyorum, gercek bir dostum. Onlar gidici degillerdir ya, onlarda gercektir. Benim gibidir
Sadece 1 tane var.. Varlığı sesi yetiyor inan.. Haricindekiler kalabalıktan ibaret..
Her dönemde dostluklar kurulur. Önyargılı olmamak gerekir.
Dost bulmak aşkı bulmaktan daha zor anasını satiyim
Dost dediğin her zaman iyi ya da kötü gününde yanında olandır. Misal yarın en yakın arkadaşımla dayak yemeye gidecez evet şaka yapmıyorum resmen bile bile dayak yicez dost dediğin böyle olmalı :D
Her ikiside hasas bir konu birazdan altına yorum atıcam şimdi musait degilim
Dost dediğin insan hiç kimse yoken senin yanından olan insandır gece 3 de aradığında kendini kötü hisetiginde ne oldu demeden uykusundan uyanip senin yanına gelen insandır sana her zaman doğruyu üzülsen de söyleyen insandır dost sen düştükten sonra değil sen düşmeden sana kol kanat gerendir dost dünyada insanın ya bir tane dostu olur ya hiç olmaz dostun yerini ne anna ne baba ne gardaş kimse tutamaz emin ol..
Ve gelelim günümüzde ki dostluğa şimdi insanlar yeme içme eğlenme dostu sen iyiyse herkez iyi ama senin ayağın taşa takıldı ve ya bir hata yaptiginda iyi günün de soyleyemedigi yapamadigi şey varsa hepsini yapıyor dostuna çukur kaziyor aslında sana gerçekden samimi söylüyorum dost olunacak insan 100%5 anca vardır o geriye kalan 100%95 dost değildir yüze güler içten fesatlanir iyi görünür ama iyi değildir yüzüne kardeşim canim ciğerim der arkandan biri atınca o da atar açığını arar hep daha doğrusu günü kurtarma peşindedir onun yeme içme eğlenme dostluğu diyorum...
ALLAH bizi iyeye bürünmüş kötülükden aydınlık sanılan karanlıktan korur inş ALLAH
kural mı? Saygı sevgi ve adalet olsun aralarında. Gerisi önemli değil elbet ortak bir noktada buluşurlar.
Kuralların olduğu yerde samimiyet ve doğallık olmaz, doğallığın olmadığı yerdede kalıcı bir dostluk kurulamaz.
Birlikte kavga edersin kız kacirirsin ve omur boyu arkadaş kalirsin
gerçek arkadaş bulmak için gerçekten samimi ve dürüst olmak gerekir
Sondaki resme bayıldım.
Dost dediğin sen yokken arkandan güven verendir
A şıkkı ndan hicbiri olmamali
bizi çok pis harcadılar
herkesin bir bedeli vardır sen paradan haber ver
Her dönemde dost bulunabilir.
Bunun kitabi kurali yok
Ne olursa olsun her zaman yanında olandır.
Arkadaslar arasinda kural olmaz
samimi ve çıkarsız
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar