Babadan yeterince sevgi görmemenin sonuçları nedir sizce? Cidden eğer kız çocuğunuz varsa sevgiden bayıltana kadar sevin. Maçoluğu aşk sanıyorlar sonra.
Babadan yeterince sevgi görmemenin sonuçları nedir sizce?
Her erkekten gördüğün en ufacık ilgiyi aşk sanıyorsun, ilgi azalınca tekrar bir çıkmazdasın, korunma duygusunu bilmediğin için gardın oluyor bütün insanlara ve başkasının hayatına girmesine müsade edemiyorsun kolayca. Hep karışıksın. Bazen bütün karşı cinse nefret besleyen faşist bir feminist oluyorsun, bazen de kendinden vazgeçercesine sevmek istiyorsun. İçinde biriktirdiğin sevgiyi tek bir kalple taşıyamadığından taşan kısımlar öfke ve kızgınlığa dönüşüyor, yeniden içinde sevgi birikene kadar. Bütün bu döngüde yorulsan da bırakamıyorsun yaşamayı bırakırsan seni kurtaracak birinin olmadığını biliyor ve vargücünle yaşamaya devam ediyorsun..
Bazı kızlar erkeklerle daha fazla konuşup onlarla vakit geçirip bu ilgi eksikligini tamamlamaya çalışır. Bence babadan yeterince ilgi alınmaması çok büyük bir sorun.. Bende babamın işleri yüzünden bu konuda madur kişilerdenim. Bazen babamı görmediğim gün bile oluyor. Eve sadece uyumaya geliyor gece bilmem kaçta. erkenden de gidiyo. Napcamı bilmiyorum, yani insan eksik hissediyor kendini. Babam tarafından canım kızım diye sevilip en azından tatillerde beraber ailecek mutlu zaman geçirmek isterdim.
Babadan yeteri kadar sevgi ve ilgi görmeyen erkekler öz güven sorunu yaşar. Hatta bu tip kişiler çoğunlukla şiddete eğilimli ya da ya da sümsük olabilirler. Kızlara gelince durum dahada vahim. Baba sevgisi görmeyen kızlar, sevgi açlığını heo karşı cinslerde arama eğilimi göstereceklerinden, ilişkilerinde hep hayal kırıklığı, zaafından yararlanılma, aşırı duygusallık, mantıklı düşünememe, kendisine yapılan haksızlıklara boyun eğme gibi sonuçları vahim olan durumlarla karşılaşabilirler. Ayrıca baba sevgisi ve ilgisi olmayan kadınların çoğu, eşleri tarafından şiddete maruz kalmaktadır.
babalari sorumsuz ilgisiz eh birazda karaktersiz olan hanimlar annesi babasi bosanmis olan hanimlarda bu gibi durumlar. oluyor. maalesef saniyorum temel sorun onlarin sevgiyi bilmemesi
Baba sevgisini merak ediyorum babam hiç sevgisini göstermez hiç bir konuda destek çıkmaz 6 kardeşiz hatta bazen şey der en çok sevdiğim kızlarım Cansu canan der ama ben en çok onu seviyorum annemi babanmi dersen babam o sevgisini gostermesede şu yaşıma gelmişim şu an bile sarılsa öpse konuşsa benim le nebilim ilgilensin isterim ama yok malaesef :) ben ailemden sevgi görmediğim icin insanlar iki güzel söz söylesin inanıyorum malasef
Ben bir babanın çocuğunu, annenin sevdiğinin çeğreği kadar bile sevdiğini düşünmüyorum. Kalpsizler bence. Umarım bizim kızlarımızın böyle bir babası olmaz. Aynı şeyleri 2. kez eşimizden yaşamayız..
Bu yüzden maço erkekten uzak durmak gerek. En çok onlar sevgisini göstermekten çekiniyor. Eşine saygılı kibar hatta onu el üstünde tutan adamlar kız çocuklarına da aynı şekilde davranıyor
Aynen öyle. Sağolsun babam sayesinde oldukça sert bir yapıya sahibim. Bari eşim yumuşak huylu, sıcakkanlı, kibar bir insan olsun. Çocuğuma hakettiği sevgiyi, şefkati sonuna kadar hissettirsin istiyorum.
İşte doğru yoldasın genelde bizim gibi kızlar kendinden 10-15 yaş büyük, sahiplenme adı altında kısıtlayan hatta çoğu zaman şiddet uygulayıp aldatan insanlara aşık oluyolar. Hayatları mahvoluyor tabi
cok dogru bir soz. ergenlik doneminde ozellikle, kisiligin de biraz zayifsa disardan gelen en ufak bir ilgi hosuna gidiyo insanin. sevgiyi, guveni, ilgiyi disarda ariyosun ve aptal saptal insanlarda buldum saniyosun. aptal erkeklerden cocuk yapmayin.
Babasından yeterli sevgiyi göremeyen çocuk ilk başta kendisine ve sonra çevresine karşı güvensiz olur. Bu güvensizlik duygusu da o kadar geniş bir yelpazedir ve bir çok negatif duyguyu peşisıra getirir ki, genelde çok sağlıksız bireyler kazanmış oluruz.
Sevgi görmemiş kız sevgiyi hep dışarda arar... Ve bu devirde aradığı sevgiyi bulması çok zor... Büyük hatalar yapabilir bir damla sevgi için... Çünkü karın açlığına katlanılırda kalp aç kalınca ölüm gibi bir şey oluyor
Soru kapalı olduğu için buradan yazmam gerekti öncelikle şunu söylemeliyim: Baba sevgisi ile sevgilinin sevgisi bir değil yani baba sevgisine doymuş biri de sevgilinin sevgisine aç yanına hemen ekleyeyim dediklerinizde haklısınız @cesur-kiz @Uykulukedi yani evet herkes sevgiye açtır ama baba sevgisi görmemiş kız çok çok daha fazla açtır. Ve gerçekten tespitin dibiydi: maçoluğu sevgi sanıyorlar demen.
Herkese karsi guven eksikligi Babadan sevgi gormemissin karsindaki sana ne kdr sevgi verebilir diye kusku duyuyosun Korunmaya ihtiyac duydugun için de sert bir insan oluyorsun çünkü üzülmekten çok korkuyosun
Bir erkeğin sevgisinden mahrum kaldıkları için ilerde ilk ona azıcık ilgi duyanı gerçekten beni çok seviyo diye düşünüyorlar ama sonuç öyle olmuyor maalesef
En İyi Cevaplar