Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı. Evet baba sevgisinden ama kızlar bunu şunu unutmamalı :
Bu hayatta seni karşılıksız seven tek adam babandır. Seni koşulsuz sevecek olan da O dur.
Birilerinden hoşlanacaksın, seveceksin, hatta aşık da olacaksın ama unutma hiçbir adam beklentisiz sarılmayacak sana.
Gözlerinin içine bakıp her ''seni seviyorum'' diyene aldanma. Çünkü senin hayallerin var, umutların var. Satma hayallerini gönülden gelmeyen bir ''seviyorum"a, ve çaldırma umutlarını adam sandığın sevgi tüccarlarına.
Siz siz olan kızlar;
Baban gibi gördüğün bir adam değil, baban gibi kıymetini bilen bir adam olsun hayatında...25 Yorumla- +1 yıl
bulutresim.com/.../...a4b69a188773cf63285b765b.png
Diyecek bir laf birakmadin yegenim @Ehlivukuf
O yüzden bu sözü ekledim.
Yoruma ne dersin @soran yegenim.
Hollandaca bir söz derki:baba olmak Allah vergisidir ama; olabilmek bir sanattir.
Anadan babadan nasil olunmayacagini görerek ; iyi bir baba olmanin yolunu bulmak ta varmis derim.
- +1 yıl
@Ahrazadam haklisin amcacim baba olabilmek sanattir sevgiyi çocuğuna iletebilmek de ayri bir marifet..
çoğu baba içten seviyorum belli edemiyorum der çocuk nerden bilsin içten sevildiğini davranislariyla göstermek gerek.
Son cümle de öyle baba varsa çoğu insan ya karsi cinsten sevgi bekliyor ya da erkeklere küsüp hayatina sönmüyor. - +1 yıl
Reel de iki oglum var.20 yildir calistigim is yerinde iki öksüz kiza babalik yapmaya calisiyorum.
Siz gencleri mutlu görmek beni cok sevindiriyor inan.
Unutma: kim olursa olsun; ilerde pisman olacagin hic bir seye izin vermeyecek kadar kendine verdigin degerin olsun.
Adam gibi birisine denk gelmek nasip olur insallah.
Grsrz yegenim benim.
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Nereden bakarsan bak hep problem baba gibi görünüyor.
Kız çocuğu ya herkesi babası gibi zannedip karşısındakine inanıyor ya da babasından göremediği sevgiyi başkasında bulduğunu sanıyor.
Bu yüzden konu baba değil çocuğun mantıklı ve doğru yetişmesinde. Gerçi bu da babaya çıkıyor hertürlü baba suçlu:((40 Yorumla
Bazı kızlar yaptığı hataları ben baba sevgisi görmedim ondan böyle yaptim diyerek buna sigdiriyorlar. Bir baba kızına gram sevgi vermesin yahut çok sevsin ilgilensin ileri de kızı büyüyünce asla bunu göz önünde bulundurmaz. Hata yaptığı zaman avunmak icin buna sığınır. Yakisikli olsun parası olsun hediye alsın hop 2 gün sonra rezil bir durumda. Hicbir babanin kızın o hale düşmesinde hakkı yoktur . Aksine babasindan sevgi görmeyen insan diğer erkeklere güvenmez ve yanlış bir tercih yapmaz çünkü onlar hayata olgun baslamislardir
10 Yorumla
+1 yılBen babama en ihtiyaç duyduğum zamanlarda hep uzaktaydı ve bizi kıracak çok hatalar yaptı. Her gece altını ıslatam bir çocuk düşün baba diye ağlayıp uyanan o kadar düşkündüm babama. Hep bir eksiklik oldu içimde manevi anlamda. Bana çok fazla hata yaptırdı bu eksiklik ama biraz da suç bendeydi. Bu yaptığım hatalara bahane değil sonuç olarak. Ama keşke ihtiyacım varken yanımda olsaydı
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
+1 yılbaba sevgisini bilmem de benim kız kardeşim var benden korkmasın istiyom kanka yanlarına gittikçe sinemaya lunaparka cafeye tiyatroya götürüyorum anlaşmamız var verdiğim kitapları ben gidene kadar bitirirse ödüllendiriyorum her 2 ayda bir kız çocuğu aile içi sevgi göremezse mutluluğu dışarıda arar bir an önce gitmek ister yanlış kişiye gider 18 yaşında kız arkadaşlarımın 30 yaşında erkeklerle takıldığını çok duydum ne bileyim ben erkekliğimden utandım
20 YorumlaVe bir erkek olarak kızına öğret , bazı erkeklerin ne kadar aşağılık olabileceğini. O kalbe ulaşmak için ne kadar sinsi davranacağını. Öğret ki , saflığıyla güvenmesin bu tip erkeklere...
31 YorumlaBen genel olarak salak olduğunuzu düşünüyorum. Baba ilgisiyle pek alakası yok. Bir erkek size duymak istediklerinizi söylesin yeter , o adamın 3. karısı bile olursunuz.
Adam resmen hareketleriyle bağırıyor ben seni zikip tekmeyi basacağım diye , değişir diye kendinizi kandırıp düşüyorsunuz peşine.07 Yorumla- +1 yıl
@Edyline Sizlere böyle baba lazım. :D
www.mumsema.org/.../kiz-babasi.jpg - +1 yıl
Türk toplumunda bir baba kızıyla bu konuları konuşmaz. Bir çoğu direk döver. Yabancı filmlerde gördüğüm baba kız ilişkileri bizimkilerden bir tık rahat. Onlar da reşit olmadan kızlarının bir erkekle birlikte olmasından rahatsızlar.
Olur da evlenirsem oğlumu kız tavlama makinası gibi yetiştireceğim , kızıma da bütün numarı anlaması ve doğru kişiyi seçmesi için gerekli bilgilendirmeyi yapacağım :)
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılKızların sorunu, hayatta illa birilerinin onlarla ilgilenmek zorunda olduğunu, sürekli ilgi ve sevgi beklemenin normal olduğunu sanmaları.
Yetiştirilme hakkaten önemli, eğer sen hayatta en değer verdiği şey birilerinin ilgisi olan, iki lafa kanan bir salak yetiştirirsen, kendisi hormonla dolu değilmiş gibi davranan ve 'Ay ben sana kalbimi verdim' saçmalığında bir andaval çıkar ortaya.
Hayat yurdumun genç kızlarının tasavvur ettiği gibi birşey değil, sorun %90 oranında bu oluyor.10 Yorumla
+1 yılNe yazık ki evet... Bir erkek olmuyor hayatında. Bir erkekten sevgi görmüyorsun. Değerli olmak nedir bilmiyorsun. Sonra karşına biri çıkıyor sahte bir güven veriyor, yalandan sahipleniyor ve sen ona bağlanıyorsun. Yanlış olduğunu farketsen bile sanki bilmiyormuş, farkında değilmiş gibi devam ediyorsun. Sonuç onlarca hayal kırıklığı... Çok acı küçücük sevgiye muhtaç olarak yaşamak çok acı.
10 YorumlaKızlar mutlu olacağı erkeğin peşinden gitmiyor hem de bile bile... Yok rahat yaşatsın, yok spor yapsın, yok el üstünde tutsun, hep ben hep ben. İllaki bunu düşünmeyen kızlarda var onlar mutlu oluyorlar zaten. Sadece sevdiği için sevebildiği için mutlular onlarda paranın pul kadar kıymeti yok. Keşke dekkelsem öylesine dedirtenler işte...
00 Yorumla
+1 yılKesenlikle dogru bu. Babasindan sevgi alamayan kiz cocugu buyuyunce sevgiyi sapkin erkeklerde aramaya baslar. Ama eger babasi ona sevgi verebilirse o cocuk erkeklerle vakit gecirmek istemez yani kisaca kusura bakmayin ama hayat kadini olmaz (gebellikle babasiz buyuyen kiz cocuklari hayatlarini hayat kadini olarak curuturler) bunuda psikoloji okuyan ablamdan biliyorum.
00 YorumlaAslında bir bakıma doğru...
Çünkü kadınlar duygusal. yönden ilişkiye bakıyor sevgi istiyor ilgi istiyor prensesmis gibi davranilmasini istiyor bu ilgi alaka olarak.
Baba ona sevgiyi ilgi alakası verse eksik olan şeyi baskasinda aramaz.
Babadan eksik olanı baskasinda arıyor bu sadece sevgi değil sahip çıkma koruma gibi her türlü konuda.00 YorumlaBen bağlı olduğunu düşünüyorum. Küçükken baba ilgisi olmadan büyümeyen kızlar o sevgiyi başka erkeklerde aramaya çalışıyor ve bu yüzden yanlış kişiye aşık olabiliyorlar. Ayrıca babası yüzünden hiçbir erkeğe güvenemeyenler de var tabi.
11 Yorumla
+1 yılbunun birazı falan yok. aynaya bakmak lazım ben zevkimin kurbanı oldum diyemiyoruzda suçlu avına çıkıyoruz. kız her haltı yesin ama baba sevgisi görmedim. babam iyi biri değildi sevgisini ihmal etti. karşısında kocaman karaktersiz sevgilisi dururken suç birazda babadaymış.
ne yani ben şimdi yanlış bir kızla olunca annemin suçu var mı demeliyim.
yanlış da doğru da kişinin kendisiyle alakalıdır.10 Yorumla
+1 yılKesinlikle babasına daha sonra annesine bağlı. Kız çocuğu annesine bakarak nasıl seveceğine ve nasıl bir kadın olacağına bakar babasına da nasıl bir adam seveceğine bakar. Babadan gerekli ilgi ve sevgiye doymamış bir kız çocuğu içinde hep bunu biriktirir. İleride bu ilgiyi ve sevgiyi bulabilmek için çaba sarfeder ve çoğu da boşa kürek çekmek olur. Evlendiğinde doğru eş seçemeyebilir ve çocuğu da sağlıklı büyümeme ihtimali yüksektir.
00 YorumlaKomiksiniz cidden... "tıka basa hormonla dolu adamlara inanıp" Sanki kızlar sadece sevgi istiyor, erkeklerde sadece hormondan ibaret vahşi varlıklar...
Peki kız çocuğunun hormonları ne olacak? amma gözünüzde büyütüyorsunuz kendiniz...52 Yorumla- +1 yıl
İnsanımızda son zamanlarda acayip bir mağdur edebiyatı furyası var.
Kendileri hep mağdur, hep mazlum. - +1 yıl
@Ragnar_Lodbrok Sorma ya, her konuda öyle olduğu gibi, bu konuda da böyle. Sanki kadınlar sadece sevgi isteyen ışıklar saçan, cinsel isteiği olmayan insan üstü varlıklar, erkeklerde çamur içinde, her yerinden pislik akan, önüne geleni amansızca beceren, kötülükle bezenmiş varlıklarmış gibi konuşuyorlar...
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen babamdan hiç sevgi veya saygı görmedim, o yüzden kendimden büyük adamlara ilgi duydum ve sevgi bekledim. Saçımı okşasın bağrına bassın beni koruyup kollasın istedim, küçük bir kedi yavrusu gibi hep sığınacak bir adam aradım. Yanlış tercihler yanlış insanlar hep kırıldım psikolojim bozuldu, şimdi 36 yaşındayım ve ne bir mutlu yuva kurabildim nede düzgün bir adam bulabildim. Keşke babam birazcık sevgi gosterseydide başka adamların sevgisine muhtaç kalmasaydım. bir kız çocuğu için sevgi ve sahiplenilmek çok önemli.
10 YorumlaKesinlikle... Çünkü kızlar babalarından görmediklerini karsı cinste arar. Bu yüzden yanlış secimler yapabilir
10 YorumlaBabaların bu konuda etken olduğunu düşünüyorum, sadece gördüğü baba sevgisi-sevgisizliği değil, babasızlık bile başlı başına etken bence
40 Yorumla
+1 yılbabalari. ilgisiz sorumsuz olan hanimlarin yasadigi duygu travmasinin tam aciklamasi sebebi olmus söz
40 YorumlaBabanın kızı üzerindeki etkisi sözlerle ifade edilemez.
Allah herkese "iyi ki benim babamsın" diyebileceği babalar nasip etsin.30 YorumlaKesinlikle aile ile çok alakalı özellikle baba ile. Baba terk ettiyse çocuk da onu terk edecek birini bulur her seferinde. sevilmediğine ve asla sevilmeye layık olmadığına inanır durur bir ahmak gibi..
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler için de geçerlidir aynı durum ve doğrudur.
50 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı. Kız ya da oğlan çocuklarınıza sevgi gösterin, sevgi nedir bilsinler.
50 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 24,5b cevap paylaştı.
+1 yılKızlar biraz eğitimlensinler ve her diyilene inanmasınlar. Saf gibi her vaade inanıyorlarsa bu babalarının suçu değil. Zaten aşk değilen şey ütopya çok da kendinizi kaptırmamanızı öneririm ki sonra üzülen olmayasınız
10 Yorumla
+1 yılBence anne ile baba arasindaki iliskiye bagli. Bizimkiler nefret ederdi birbirlerinden. Benim hic dogru duzgun iliskim olmadi mesela. Varsa yoksa becermek
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 451 cevap paylaştı.
+1 yılAilem beni çok seviyor bir babam değil abilerim de aşırı sever bazen bunalırım hatta ama yine de zalimin oğlu üzebiliyor bizim gibileri de😂 He ama atlatması daha basit oluyor
10 Yorumla
+1 yılBen babamla anlaşamıyorum ve babam gibi biriyle de olmak istemiyorum bu isteksizliğimin nedeni babamla anlaşmamam değil babamın huylarını sevmiyorum. İlgi yetmiyor babam bana müthiş iyi olsun farketmez etrafa kötü olduktan sonra önemi kalmıyor
10 YorumlaBen babamdan sevgi görmedim. Biz hep şiddetle büyüdük. O yüzden biraz salaktım. Yanlış insanlara sığındım. Doğru bir söz yani. Lütfen beyler kızlarınızı eşlerinizi annelerinizi üzmeyin.
10 Yorumla
+1 yılBence çok doğru. Sonuna kadar katılıyorum.
Zira bende kızım olursa onu çok sevicem annesi kıskanıp küsecek 😍😍😂😂20 YorumlaBaba kızın gözünü açtığında gördüğü belki aşık olduğu ilk erkek ve çoğu zaman hayranlık duymaktan eksiklerini çok sonra farkeder kız çocukları bence buda ister istemez bilinç altımızda o eksiklik veya yanlışların üstünü örtmeye doğruymuş gibilerine algılamamıza sebep olabilir. İlerki yaşta ki eş sevgili seçiminde de böyle gözü kapalı yanlis kararlar vermeye sebep olabilir babadan görülen sevgi azlığı bir yana iyi baba dada olabilecek hatalar bizi böyle mutsuz edebilir bencee
00 Yorumla
+1 yılolabilir. mesela babama aşık bir kız çocuğudum ben. babam da çok zeki çok kültürlü ağırbaşlı ve kabadayı bir insandı :D kabadayılık ve ağırbaşlılık dışında zeki ve kültürlü bir sevgilim var
00 YorumlaFazlasıyla baba sevgisi göremeyen kızların kimisi çok güçlü olurken bazıları da sevgiye fazlasıyla muhtaç oluyor... bu yüzden iki üç güzel söz sevilmek direk yelkenleri suya indirebiliyor
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle baglidir. Bir kiz eğer ki babasindan yeterli ilgiyi, sevgiyi gorurse baskasina ihtiyaç duymaz. Hayatta hep kendi ayaklari uzerinde durabilir. Her aciya gogus gelebilir lakin sevilmez ve ilgi gormezse bunlari bir baska erkekte arar ve tükenir o kiz.
00 Yorumla
+1 yılBaba şefkatinden yoksun kızların psikolojik anlamda sorunları çok fazla... İlgi ve sevgiden ziyade, bir baba, kızını eğitmeli ve ona doğruyu yanlışı anlatmalı.
00 Yorumla
+1 yılCok dogru tespıtler kızlarımızın yasadıgı sorunların temel sebebı ya sevgısızlık ya da aıle baskısı, sonra sapıtıyorlar her kotu yolu denıyorlar, evlenecek kız yok pıyasada deyınce de kızıolar, uyusturucu seks parayla ılıskı ters ılıskı vs her haltı yıyolar sonra saf bırını bulunca ben hocbısey yapmadım dıolar erkekler uyanık olun, saygılar
00 Yorumla
+1 yılDoğru olduğunu düşündüğümüz, taptığımız boyle sözleri takdir ederek ballandıra ballandıra yapıyormuş gibi anlatmak ve hic yapmamak uygulamamakta olimpiyat madalyası alir bir milletiz.
00 YorumlaBaba sevgisi farkli ask sevgisi farkli babam beni istedigi kadar sevsin asik olunca bu uzak duracagim anlamina gelmiyor maalesefki kotude olsa bitakim seyler yasaniyor tecrube ediliyor kisacasi soze katilmiyorum
10 Yorumla
+1 yılbilimsel tespittir kız cocukları babasına düşkün olduğundan dolayı seçtiği erkeklerin birçoğu gerek tip gerek ruhsal gerek ses tonu vs olarak babasına benzemektedir :C
00 Yorumla
+1 yılöylee ama kızlarda suç adam akıllı bekleseler cidden çok daha mutlu olurlar oniki yaşından itibaren sevgili arayışına giriyorlar yazık gerçekten.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBabam olmamasina rağmen hiç bir zaman yanlış erkek seçimi yapmadım tek sorunum var herkese karşı samimi olup cocuk gibi buyuyememek hatta küçükken daha olgundum büyüdükçe cocuklastim bu galiba sevgisizlikten
00 Yorumlaetkisi mutlaka vardır ama sonuçta akılları başlarında ise kimi rol model alıp alamayacaklarını bilirler. tabi ergen değilse... :)
00 Yorumla
+1 yılçok doğru babalara annelerden çok iş düşüyor baba sevgisi çok farklı ve bu kız çocuklarında daha önemli
00 Yorumla
+1 yılBence bağlı.. En azından Etrafında gözlemlediğim kadar ve hatta kendi hayatımdan baktığım kadar durum öyle görünüyor
00 Yorumla
+1 yılAile eğitimi çok önemlidir. Ailenin çocuğa küçük yaşta edep, ahlak, namaz, islam dini hakkında eğitici bilgiler vermelidir.
10 Yorumla
+1 yılBaba sevgisi görmeyen etrafındaki erkeklerin de ona sevgi göstermeyeceğini düşünüp bağlanma sorunu yaşanlar
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle katılıyorum baba çok önemli baba sevgisi verdiği ağırlık davranış biçimi direk tercihlerimizi etkiliyor
00 YorumlaDeğil bence çünkü ben hep insanın olanlardan ders çıkarması tarafındayım baban umursamaz biridir sen tam tersini yapıp daha aklı başında ilgili bir adamla olmalısın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok doğru. Bunu sadece baba sevgisi görmemiş kızlar bilir. benim babam devamlı içiyor ve maddi manevi yanımda yok. yanımda olmadığı gibi zararda veriyor. bbm sevmeyince o da sevmez çıkarları olur diye düşünüuorum hep
00 YorumlaSevgiye aç bir kız bu hataya daha kolay düşer ama şöyle bir gerçek de var, her ne kadar ilgi alaka görse de biri gelip onu üzmeden yine de bilemez...
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılbaba sevgisi içlerde bir yerde olur hala ama kendini geliştirirse o sorunu geçer
10 Yorumla babasız buyudüğüm için mı acaba kalbımı altın tepsıde sunuyor kolay guvenıyorum yanı ben
10 Yorumla
+1 yılYeri hiç dolmayacak bir eksik, ne başka bir erkeğin sahte sevgisi ne de boş ilgiler..
10 Yorumla
+1 yılolabılır neden olmasın bızlerde anne sevgısınden boyle durumdardayız
00 Yorumla
+1 yılE bir nevi bununda etkisi vardır ama bunu tamamende buna bağlamamak lazim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 342 cevap paylaştı. Kesinlikle baba sevgisizliği ile alakalı
Çocukluğumu babam gençliğimi o çaldı ulan bee00 Yorumla
+1 yılhaklı çok doğru bende baba sevgisi görmedim nedense sevilmek denince midem bulanıyor
00 Yorumlainsan içerde sevgi bulamayınca otomatikmen dışarıda arıyor çok payı var babaların.
00 YorumlaÖyle olduğunu okumştm İnsanların ilişkilerine bakınca doğru bir tespit gibi görünüyor
00 Yorumla
+1 yılHer ikisinin de sevgisi önemli annenin de babanında
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 982 cevap paylaştı.
+1 yılHayir daha cok aile icinde gordugu baskiyla alakali.
00 Yorumla Her kelimesi çok doğru ama böylesi anca resimde işte.
00 Yorumla
+1 yılBu bir bahane olamaz. Sonuçta herkesin sağlıklı düşünebilme durumu var. ve yaşananlar da ortada gözlem yapabilmeli her insan. Aşk meşk işleriyle kafayı bozduğunuz için yanlış seçimler yapıyorsunuz.
00 Yorumla
+1 yılbabamdan gördüğüm sevgiyi bir allah bilir evin prensesiyim ama gel gör ki kalp laftan anlamıyor aşkın gözü kör kulağı sağır baba sevgisi çok ayrı bir şey birbirine karıştırmamak lazım
00 Yorumla- Devamını Gör (187)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar