Bence herkes aynı değildir. Temkinli olmak lazım ama kimseye güvenmeyen mutlu da olamaz🎭☺️.
Sizce?
Sizce?
Evvela kendimize güvenmeliyiz. İnsan kendine güvendikten sonra, çok uç noktalarda güven problemi yasamaz diye düşünüyorum. Daha doğrusu kendine güvenen bir insan, diğer insanlara gereğinden fazla güvenme ihtiyacı hissetmez..
Kızlara diyeceksin onu erkekler güvenir karşı cinse
Kızlarda güveniyor
güvenmıyor işte ben erkek olarak yorumladım kızım ya tecrübe konuşuyor burada
Ben de kimseye güvenmem; ama aynı Zaman'da herkese de güvenirim. Şöyle ki herkese doğal davranırım, güvenirim; ama samimi olmaktan, hayatıma almaktan kaçınırım. Sadece herkesle mesafeli olmaya çalışırım.
Mutluluğu bulmak çok zor öylesine bence
Ben de zor güvenirim ama hiç güvenmemek fazla
Cevap
29Cevap
Hayat fazlasiyla kazik atmistir bence, her attigi adimi temkinle atiyordur ve sonuna kadar haklidir. Zaten yeterince mutsuz olmustur yazik :)
birileri güvencini sarsıp hayal kırıklığı yaşattıysa bir müddet kimseye güvenmemek gerek ama tamamen güvenmeyen insanlara güvenilmez
Güven duymakla ilgili sorunları olan insanlar ya geçmişte iyi niyeti suistimal edilmiş insanlardır ya da şüpheci insanlardır.
Tespitine katılıyorum.
Herhangi bir İlişkinin temeli güvendir.
herkese güvenirim.
Güven kaybeden, kendi kaybeder.
Güvenilecek kişiler vardır tabiki ben gibi ama; evet bazı kişilere çok dikkat etmek lazım 😂
"Sen gibi"😂😂😂😂😂
Ne varmıs bende😒
Melek gibi kızım işte😇😇
Geçmişte yaşadığı olaylar sonucu bu durumda olmuş olabilir
ne çok güvenirim nede hiç güvenmemezlik ederim
kontrollu güven iyidir
Kendileride pek güvenilirmi bilmiyorum sonuçta bazen insan kendini yansıtır ;)
ben öyleyim mesela asiri derecede guvensizlik var icimde
güven sağlam atışları olan bir tank. bense zamanla aşınmış cılız bir duvar
Çok fazlası zarar zaten herşey de olduğu gibi, dengeli yapabilirsen güven ama hiç güvenmeye ben kendimde dahil yanlış birşey yapmıyoruz ilahi aşk sevgi dışında kimseye güvenmene gerekte yok zaten.
zorla güzellik olmaz :D umrumda degıl yanı guvenmıyorsa napayım
edindiğim tecrübeler, yediğim kazıklara eşit.
o yüzden temkinli yaklaşıyorum insanlara..
Haklı bir sebepleri mutlaka vardır diye düşünüyorum
kişi kişiden bilir ayrı şeydir güven ayrı şey birisi yaşanacakları kendinden yürütmek diyeri sadece bir his burada saçma konuşmasınlar. babam dahil kimseye güvenmiyorum
Kimseye güvenmeyen insana güvenilmez
Kişi kendinden bilir İşi diye boşuna dememişler
kimseye güvenmiyorum diyende güvenir. Güvenmeden insan yaşayamaz güvenmek ister en azından
Her insana temkinle yaklaşma da fayda var. kimin ne olduğu belli olmuyor
kendisinin diğer insanlardan daha güvenilmez olduğunu düşünürüm
Kimseye derken artık insanlara genel bir on yargı ile bakıyorum bakmak zorunda hissediyorum yani
ben tam olarak ben asla kimseye güvenmem
Kimseye güvenmeden olmaz ki
ben kimseye güvenmem hiç kimseye. biri beni sevse bile sevgisine inanmam. çünkü alayı çıkarcı. herkes de aynı b. k
7 yıl birine güvendim. Dünde evleneceğini öğrendim. Kişiliklk meselesi
Zorlamam ama zamanla güven veririm
kimseye güvenme. güveniyormus gibi yap :)
Hiç bir şey, olabilir
Ben sana güveniyorum kizilim 😂😂
Kimseye güvenmeyen kişiler doğru yapan kişilerdir.
Değildir.
Güvenmiyorum mutluyum konu kilit
Ben kimseye güvenmem mesela
Korkak insanlardır.
aynen💁
Karakteri kötü olanlara güvenmem
Sana guveniyorum.
Bana güvenmende sakınca yok🙏
Kendime bile güvenmem
güvenmemek en iyisi hem üzülmez 😊
hasar aldıysa bidaha zor güvenir
Çok haklısın
Güvenmwm kimseye
Haklılar.
neden güvencekmişim
Güvenmemek iyidir
O benim.
Kimseye güvenmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar