İyi geceler, görüşürüz, hoşçakal gibi şeyleri söylemeden önce neden "hadi" diyoruz ki?

Hadi iyi bayramlar 🙋
İyi geceler, görüşürüz, hoşçakal gibi şeyleri söylemeden önce neden "hadi" diyoruz ki?
Cevapla