Sizce islam dininde kadın erkek eşitliği var mı? Yoksa kadına veya erkeğe fazla ayrıcalık mı tanınmış?

Gerçi hiç kimsenin erkeklerin islam dininde ezildiğini iddia ettiğini görmedim ama her türlü görüşe açığım. sizce neden bu dinde erkeklerin değil de kadınların arka planda kaldığı hep iddia edilegelmiştir? Siz neye dayanarak eşitlik var/yok diyosunuz?
Sizce islam dininde kadın erkek eşitliği var mı? Yoksa kadına veya erkeğe fazla ayrıcalık mı tanınmış?
Cevapla