Açıkçası ben yapmam çünkü kafa yapılarımız, takıldığımız yerler farklılık göstereceği için hiçbir şey paylaşamayız sürekli kavga tartışma vs. olur
Cevabın nedir?
Cevapla
Aile & Toplum konusunda 673 cevap paylaştı. niye yapmiyim canım. öncelikle farklı fikirler olmasa dünya çekilmez bir yer olur. konuya dönersek bende nabza göre şerbet var. uyarım yani herkese. pu ezikliğimden değil umursamazlığımdan kaynaklanır nasıl olsa her şekilde her olaydan mutlu olan bir potansiyel var bende.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Hoşlanmıyorum, yapmam.
20 Yorumla
tabi ki yaparım bir sürüde var ama önemli olan insanın yüreğinde başörtüsü olması
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 563 cevap paylaştı.
+1 yılYapmam
11 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
30
Cevap
43Cevap
+1 yılNe alaka ya herkes insan insanlığın sağcısı solcusu demokratı açığı kapalısı mı olur arkadaşlık başın açık yaada kapalı olmasına göre değişmez kusura bakma ama çok aşırı yobazsın. Benim her türden arkadaşım var hepsinide seviyorum sadece siyasi konular açmayız o kadar.
03 Yorumla
Soran+1 yılBirlikte eğlenemeyeceğim arkadaş yol alsın gitsin ahaha
- +1 yıl
tamamda bunu kapalılar olarak genelleme yapman çok aptalca kendi zevkine göre insanlar bulcan evet ama başkasına b*k atmak neden?
Soran+1 yılÇünkü paşa gönlüm öyle istedi
Sen i şeye benzettim bir an..
Hani yolda lastiğin patlayınca sinirle söverek bağacı açıp stepne lastiği alırsın ya.
Ha o stepne lastik sensin işte. Fazlası değilsin.. Sadece ihtiyaç giderirsin.. ;)11 Yorumla
Soran+1 yılKöyüne dön
Ben arkadaslarımı secerken davranişlarina kisiligine göre bakiyorum din siyaset konularinda herkes farkli tercihlerde olabilir kilık kiyafette olduğu gibi.. bana iyi davransın cevresine hayvanlara iyi davransın arkadaslıgina sadık biri olsun yeterli.
10 Yorumla
+1 yılYok kız yanlış düşünüyorsun artık kapalı olanlar da kafelerde barlarda geziyor sigara içiyor küfür ediyor sadece başı kapalı yani
06 Yorumla
Soran+1 yılOnları kapalı olarak nitelendirmediğim için ahah
- +1 yıl
İsmin ne senin
Soran+1 yılKullanıcı adım yardımcı olmuştur
- +1 yıl
Kullanıcı adını sormuyorum ismini soruyorum
Soran+1 yılTamam işte söylemek istesek kullanıcı adımızı böyle yapmayız
- +1 yıl
Yaptıysan bana ne sen ismini söylesen yeter
Her cesit arkadasim var bir surude kapali arkadasim var... onlar sandiginiz kadar zevksiz yobaz falan degiller... gayet bizim gibi insanlar.. hepsiylede cok iyi anlasiyorum..
00 Yorumla
+1 yıladam gibi kapalıysa yaparım yarı açık yarı kapalıysa yapmam ceza evi gibi olmasın yarı acık yarı kapalı ;)
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 707 cevap paylaştı. İnsanları sadece insan olduğu için sevmeyi ve konuşabilmeyi öğrenseniz, ayrım yapmasanız o zaman sizde yobaz olmazsınız belki bayan
03 Yorumla
Soran+1 yılBirlikte eğlenemeyeceğim kişi ile neden arkadaş olayım
Soran+1 yılTarz meselesi
belki biraz ırkcılık vardır sende ya da bencillik
15 Yorumla
Soran+1 yılAhahaha seçicilik diyelim biz ona
- +1 yıl
bence yanlıştasın bunlar hep birer kültür 7 yasındakiyle de 70 yasındakiylede muhafazakarıylada orrrsbusuylada karsılık konusup saygı fikirlerine saygı duyabilmeli insan çünkü bunlar bir insanın kişiliginin gegelişebilmesi için önemli insanları dini innançları ile yargılamamak lazım
Soran+1 yılDini inancını yargılamıyorum sürekli ters düşeceğim beraber eğlenemeyeceğim kişiyi hayatıma almam
- +1 yıl
tabiki sana haksıssın demiyorum ki önyargili sın ama belki kafalar aynı sende ayni filimi aseviyon oda sende yemeyemeraklıson oda veyabelki aynı semtleri aynı mazaları seviyo olabilirsiniz bu kızda kapalı diye devamlı elinde kitap hatim indirmiyor ya oda yasıyo sonuçda demek istedigim bu birz sen ondan alırsın biraz o senden
Soran+1 yılEğlence anlayışlarımız farklı olucak ne diyosun
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılzihniyet farkı sadece kapalılarla olmuyor, kafamın uyuştuğu kapalılarla neden arkadaş olmayayım. insanları neden ötekileştiriyorsunuz ki?
00 Yorumla
+1 yılTanidin mi ki hic bir kapali sadece sinirlari var onlarin
09 Yorumla
Soran+1 yılTanıdık
- +1 yıl
Herkez bir degil.. insansak zaten herkezin istek ve dusuncesine saygi duymak zorundayz
Soran+1 yılSaygı duymamakla desteklememek o kadar farklı şeyler ki:D
- +1 yıl
Arkadas olmak istememkte dislamaktir:)
Soran+1 yılSen kafa yapının uymadığı insanla arkadaş olabiliyosan sende sorun var
- +1 yıl
Hayir canim herkezle arkadas olabiliyorsan demek ki gercekten uyumlu bir insansin arada bir farklilar iyidir renk katar hayata :)
- +1 yıl
Arkadaşım bir bakarmsn
Soran+1 yılOmurgasız değilim ya çok şükür herkesle uyumlu olma çabam yok senin dediğin de uyum değil ortama göre şekil alan değişken oluyo:D
- +1 yıl
At gozlugum olup tek bir noktaya takilacagima plastik gibi esnek olurum daha iyi :)
- Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılZihniyetine nereden ne şekilde tecavüz edeceğimi düşünüyorum planlayınca geri dönücem
08 Yorumla
Soran+1 yılLol
- +1 yıl
Kıyamadım sana ama genellemen saçma olmuş
Soran+1 yılEğlence anlayışımın uyuşmadığı sürekli zıt düşeceğim insanla arkadaşlık yapmam sen yapıyosan o senin sorunundur
- +1 yıl
Yok öyle kimselerle bende arkadaşlık yapmam ama giyimi kuşamı ve inançları aynı olan herkes aynı kafada değildir.
Soran+1 yılHiç alkol alan konserlerde özgürce dans eden kapalı görmedim mesela
- +1 yıl
Öyleyse gözünü aç enrique iglesias konserine gidip kendini kaybeden onlarca kpalı bayan gör.
Soran+1 yılOnları kapalı olarak değerlendirmiyoruz yalnız ahaha
- +1 yıl
manyak :D
Kafamın en çok tuttuğu iki kişi var biri kapalı biri açık ve aralarında bir fark göremiyorum ben, ikiside çok rahat geniş düşünceli
00 Yorumlasaygı şart biliyorsundur bir insanın kararlarına ve davranışlarına saygı duymazsan isterse seninle aynı özelliklere sahip olsun sen yine anlaşamazsın
01 Yorumla
Soran+1 yılSaygı duymamak ile hayatına almamak çok farklı şeyler
+1 yılyaıyorum gayet ıyı asnlasıyoruz. Orasını burasını acna barda dıskoda surten kızlardan bın kat daha cok sevıyorum onları. Sende bı daha kapalı acık dıye ayırma.
03 Yorumla
Soran+1 yılSon cümleye inandın mı ahah
- +1 yıl
ne? duzdun yazda anlayalım.
Soran+1 yılSenin lafınla ayrıp ayırmamaya karar vericeğime inandın mı hahaha
+1 yılSiz önce kendi kafanızdaki örtüyü kaldırın silkeleyin örümcek ağı çoğalmış gibi. İnsan insandır açık kapalı ayrımı da nesi. Niyetin ne ki
00 Yorumla
+1 yılNeden yapmayalım onlar insan değil mi sen ilk önce kendine bir bak şöyle gözden geçir nerem eksik diye bak görebilecekmisin
00 Yorumla
+1 yılHer kapalıyla sohbet edilmez. Kendini geliştirmiş, sosyal biriyse sıkıntı yok. Fakat hayatında okuduğu iki kitaptan biri kuran diğeri cüppeli, müppeli ise evet, uyuşmaz kafa yapıları...
00 Yorumlainsanları açık kapalı diye yargılamam eğer anlaşabiliyosak osohbet devam eder o kadar...
00 YorumlaKadının beyniyle arkadaş olmaya çalış eşarbıyla değil
15 Yorumla
Soran+1 yılBeyinlerimizin farklı işlemesi engel zaten
Soran+1 yılÖn yargı değil tecrübe
Soran+1 yılAhahaha
Yakın zamanda öl bence bu düşünceyle yaşaman insan ırkına hakaret :)
11 Yorumla
Soran+1 yılAhahahahahahhahahaha eyv canımsın
+1 yılYapmam. Cünkü ben bir solcuyum onu yerin dibine sokarım kız üzülür yapmamak daha iyi.
00 Yorumla
+1 yılKapalı da açık da arkadaşım var. Herkesle arkadaş olurum ama yakın arkadaşlarım açık oluyor.
00 Yorumla
+1 yılTercih etmiyorum. Onlar da beni tercih etmez zaten :ddsd
00 Yorumlaİnsan, insan olunca herşey mümkün, bez parçası bahane edilmemeli..
00 YorumlaNiye yapılmasın ki. Benim kimseye zararım yok. Başımda ki örtü yüzünden beni dışlayacaksa hiç olmasın bir zahmet.
00 Yorumla
+1 yılAyyy g. tumm bende üzülüyordm neden benimle arkadaş olmuyorsun diye 😩😩
13 Yorumla
Soran+1 yılŞu yorumu yapana kadar senin bu dünyadaki varlığından bile haberim yoktu niye kendi kendine tribe girdin ki şimdi sen:D
- +1 yıl
Muhatabım değilsin nas nas hadi hadiiii😊 erg. n ya😂
Soran+1 yılNiye soruma yorum yaptın o zaman giren çıkan nedir:D
+1 yılNe alaka kapalilar cafeye vs gitmiyomu ha sen genel eve gidiyosan onu bilemem
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılKapalı arkadaşlarım var, paylaşımlarımıza pek engel olmuyor.
00 Yorumla
+1 yılben yaparım kapalı arkadaşlarımda var ve hiç tartıştığımızı hatırlamıyorum çok saçma
00 Yorumla
+1 yılSeni bu zihniyetinle arkadaş olarak biri kabul ediyorsa ona şaşmak lazım
011 Yorumla
Soran+1 yılLel
- +1 yıl
3 kelime yazıyosun onu da yanlış yazıyosun, harbi yazık la
- +1 yıl
cümlemdeki yanlışı bul sonra arkadaş olçam senleğn
Soran+1 yılLel lol ile aynı anlama geliyor benden sana küçük bir bilgi kank ama kızmıyorum bilmemek değil öğrenmemek ayıp
- +1 yıl
Ah be canım lel lol un ekstrasıdır aynısı değil :D
Soran+1 yılYa ahaha bana mı öğreticeksin:D hadi diyelim öyle, madem bu bilgiye sahipsin neden lolü yanlış yazmışım lel diye bir şey yok gibi tepki verdin at kafası
- +1 yıl
Sana niye öğreteyim aynı değil.. Cümlemdeki yanlışı bul arkadaş olcam dedim onu bile yanlış buldun canısı :D
Soran+1 yılÇevir kazı yanmasın
- +1 yıl
Vur oynasın çal patlasın harf demedim orda kelime dediydim bulaydın arkadaşdık bea :/
Soran+1 yılGit kumda pipinle oyna rica ediyorum:d
- +1 yıl
kırdın beni bağyan. s. s
+1 yılBenim için sıkıntı olmaz önemli olan insanlığı. Ama ateist olduğumu söyleyince kuranın kuralları gereği etrafımdan kaçışıyorlar sanki şeytanız :D
00 YorumlaEn yakin arkadasim kapali ve cok da guzel dusunuyor her seyi. Gayet manikli birisi.
00 Yorumlaİnsanları kapalı olduğuna bakarak o kişi hakkında olumsuz düşünmek yanlış bence
00 YorumlaYaparım ama onların benimle arkadaşlık yapacağını pek sanmıyorum
00 Yorumla
+1 yılBelki karşılıklı olarak görüşlerinize saygı duysanız arkadaşlık yapılabilir. Benim ateist arkadaşım bile vardı önemli olan saygı
00 Yorumla
+1 yılDıiiiiiiiiiiiiiiiiiiit yanlis dusunce tabiki yapilir insanlari inanclarina giyim tarzina gore yargiliyamazsin.
03 Yorumla
Soran+1 yılYargılamakla hayatına almamak o kadar farklı şeyler ki:D
- +1 yıl
Nasil dusunmek istersen artikin.
Soran+1 yılÖyle zaaten
Hiç böyle şeyler yaşamadık. Çalışanlarımızdan biri kapalı ve gayet akıllı biri
00 Yorumla
+1 yılİnsanları kapalı acık olmasına göre sınıflandırmıyorum.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. çok fazla uyuşmayız o yüzden bende yapaamam mecbur olmadıkça
00 Yorumlaahlakı kapalıysa sıkıntı yok kafası düşüncesi dar olmasın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 787 cevap paylaştı.
+1 yılBu zihniyet bizde oldugu surece bizden bir bok olmaz laftada göt dara gelince kardeş oluyoruz
00 Yorumla
+1 yılBazen çok aptalca zihniyetlere sahip oluyorsunuz
30 YorumlaHangi mağarada büyüdün?
16 Yorumla
Soran+1 yılHangi imamhatipte yetiştin
Soran+1 yılEğlence anlayışımın uyuşmadığı insanla arkadaş olmam ben söylediğimden sorumluyum sen anlama kapasitenin genişliği ölçüsünde anlarsın o senin meselen
Soran+1 yılKapalılarınki mi üst düzey ahaha
+1 yılYapmamam için sebep gösterebilecek var mı?
08 Yorumla
Soran+1 yılGöreceli
- +1 yıl
Sen kendi fikirlerini söyle mesela
Soran+1 yılBirlikte takılamayız birlikte eğlenmeyiz prensiplerim var
- +1 yıl
sen kendi açından söylüyorsun
ben benim için dedim
Soran+1 yılSebep göstermemi isteme
- +1 yıl
Neden? kız gözüyle şu yönden uyuşmazsınız diyebilirsin pekala
Soran+1 yılOlayı kız yönünden değerlendirmiyorum genel olarak o kafada bir erkekle de arkadaş olmam
- +1 yıl
anladım saygı duymaktan başka yapacak bir şey yok
+1 yılKendini onlardan ustun mu goruyorsun yani?
01 Yorumla
Soran+1 yılÜstün görmek demeyelim de frekanslarımız farklı uyuşmayız
+1 yılmerak etme kapalisi da açığı da aynı kafa artik
00 YorumlaOnun hal davranis ve dusuncelerine bagli
00 Yorumla
+1 yılcanım kardeşim was here
00 YorumlaYaparım ki varda kapalı arkadaşım
00 Yorumla
+1 yıllan bir s. g ırkçı pislik
22 Yorumla
Soran+1 yılYüzyılın trollüsün ahaha
- +1 yıl
herkezi trollüyom
Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Yapmam.
10 YorumlaYakın arkadaşlarım kapalı zaten
00 Yorumla
+1 yılBir fikrim yok maalesef. feeeva
00 Yorumlaonlar kadar zevk sahibi kimse görmedim açık ve net
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılyapardım sonuçta vakit geçsin konuşsun yeterli
00 Yorumla Ne kapalılar gördüm yatakta canavaaaar
00 Yorumla
+1 yılBenim için sorun değil.
03 Yorumla- +1 yıl
@lezhatunnn neyle alakalı?
- +1 yıl
burda yazamam mesaj at
- +1 yıl
lütfen yaz
Yapıyorum. Çünkü niye yapmayım
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. Ben deistim bir çok arkadaşım var sorun olmuyor
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 912 cevap paylaştı.
+1 yılKapalı da insan açık da insan
00 Yorumla - Devamını Gör (13)
Devamını Gör(58)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar