19 yaşımda tüm vücut lazer epilasyon yaptırmıştım şimdi pişmanım bu sizce büyük sorunmu ?

Arkadaşlar normal bir erkeğim ama işte ne yalan söyleyim 6 yıl öncesinde bazı şeylere çok meraklıydım birde biz sadece ablamla birlikte büyüdük biraz serbst bir aileydik ozman ablam yaptırırken bende tuturuştum ve yaptırmıştım tüm vücut lazer yaptırdım birde genital falan hepsi yani :S şimdi utanıyorum kendimden sadece gerekli yerleri yaptırsaydım bari diye ama malesef iş işten geçti Şu an ciddi bir ilşkim yok ama bir kız arkdaşım falan olunca ne olur bu durum sorun oluşturumu ya da ne gibi tehlikeler var? bu durumdan kurtulma şansım ne olabilir ?
19 yaşımda tüm vücut lazer epilasyon yaptırmıştım şimdi pişmanım bu sizce büyük sorunmu ?
Cevapla