Lazer epilasyona girmek istedim ama pişmanım yardım wdin?

şimdi bir güzellik merkezi vardı işte indirim kapanya vs yukarı çıktım normalde kabul etmem böyle şeyleri neyse konuştuk baya dediki 8bin neyse iyiymiş dedim tamam imza vs attım baktım sonrasında devamı geliyor yok bu kremleri almalısın almassan lazer sonrası bir işe yaramaz sürmen lazım işte cildin kurur neyse aldım 3bin kusure heralde bukadarla kalır dedim epilasyona gittim neyse girmeden dediler kararma için krem var bunu almalısın kararman var yoksa alet yakar patlama yapar dedi illa al diye istemiyorum diyorum neyse onuda 4bine kakaladi sesimi cikarmadim baya sinirlendim ama tam girdim içeri buseferde yüz bölgen için vitaminleri almalısın yüzün mahvolur mecbur dediler ee dedim nie baştan demiyorsunuzki dedim işte şimdi belli oldu vs neyse onuda zorla aldım istemiyorum demekten de anlamıyorlar en sonunda fittirdim eşim kızıyor daha bana krem demeyin dedim tamam dedi birdahaki seansta illa al derse yeminle sinirlendirdiler beni ya valla gittigime pişman oldum batirdilar bizi neyapmaliyim sizce

Lazer epilasyona girmek istedim ama pişmanım yardım wdin?
Cevapla