Roaccutane ve muadili ilaçlar hakkında bilgisi olan ve nemlendiriciler hakkında bilgisi olanlar yardım lütfen

arkadaşlar roaccutane muadili acnegen kullanıorm 2.haftayı bitirdim çoğu kullananın aksine nazar değmesin herhangi bir sıkıntım olmadı.dudak kuruluğuna bile izin vermedim sürekli lip kullanıyorum.cildim çok yağlıydı Şu an normal dengeli bir cilt oldu fakat zaman geçtikçe kuruycak bunu biliyorum. hangi nemlendiriciyi kullanmalıyım?ayrıca akşam yatarken ve sabah kalktığımda yüzümü yıkıyorum kullandığım temizleyiciden memnun değilim bana önericeğiniz temizleyici jel falan varsa marka verin lütfen.birde son olarak güneş kremi markası istiyorum.ve bu ilacı kullanıp bak ben bunu ypatım sen yapma kötü oluyor diye önerilerinizide yazın lütfen şimddiden teşekkürler
Roaccutane ve muadili ilaçlar hakkında bilgisi olan ve nemlendiriciler hakkında bilgisi olanlar yardım lütfen
Cevapla